Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Водопади по стъклатажестоко изпотяване на стъклата


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 sezo79

sezo79

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W203 - C220 CDI
    W202 - C200 - benzin

Публикувано 01 февруари 2014 - 15:38

Прочетох написаното за проблема във форума, но не намерих решение, за това отварям нова тема.

 

След запалване на двигателя, след няколко километра започва да духа топло и тогава всички стъкла се изпотяват жестоко.

- Климатика е пуснат,

- филтъра е сменен с нов от скъпите

- клапите работят

- вентилатора е на максимум, духа горещо та чак не мога да си държа ръката

но стъклата са потни та чак тече, особено в средата на челното стъкло. Изминавам пробег от 40км. и стъклата пак са запотени.

 

Имам чувството че вътре е включен бързовар. 

 

Ако някой разбира на тези машини, нека да каже какво да правя.

 

ПОМОЩ ЩЕ СЕ УДАВИМ ВЪТРЕ.


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2014 - 09:17

Щом си сигурен в клапите, вдигни стелките и виж дали не са напоени с вода, провери дали има влага по пода на купето.

 

Имаш ли загуба на охладителна течност?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Публикувано 02 февруари 2014 - 09:32

Щом си сигурен в клапите, вдигни стелките и виж дали не са напоени с вода, провери дали има влага по пода на купето.

 

Имаш ли загуба на охладителна течност?

 

Ако задните стелки за влажни, какво означава това ?


  • 0

:flagmbcb


#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2014 - 10:36

Ако задните стелки за влажни, какво означава това ?

 

Означава че трябва да откриеш що са се намокрили.

 

Да не би пасажерите да са внесли мокрото?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 denis_amg

denis_amg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    mercedes c36 amg 1995

Публикувано 02 февруари 2014 - 10:51

И аз имах този проблем всичко беше сменено пода не беше мокър но запотяването си остана това беше сериозна мистерия това беше на ц класа 202 купе никой не можа да разбере от какво се потяха така стъклата


  • 0

#6 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 02 февруари 2014 - 12:11

Мн лесно се разбира стига да знаеш къде да търсиш...100% е от влага влизаща отвън в куоето.Първо виж дали не влиза през клапата за външния въздух...после пода на купето да няма дупки от ръжда или удър.Абе от някъде влиза...а може клапата за външния въздух да е блокирала в затворено положение или ти да си я държиш затворена.
  • 0

#7 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 февруари 2014 - 12:25

ако вентилаторът не успява да изсуши въздуха (който влиза отвън) е силно вероятно да имаш проблем с радиаторчето на парното. мирише ли ти на антифриз в купето?
  • 0

#8 sezo79

sezo79

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W203 - C220 CDI
    W202 - C200 - benzin

Публикувано 02 февруари 2014 - 13:02

Благодаря на всички за бързите отговори, но Автомобилът не губи антифриз.

По стъклата е вода, не е мазна. Стелките са гумени и са чисти.

Дали е възможно да не се отича конденза и да го върти вътре в купето?

Има ли сме и други мерцедеси и други марки коли имаме , но такова нещо не е имало, особено на автомобили с климатроник.

Ще проверя да не влиза през дупката за входящия въздух, но се съмнявам. Ако е така ще се мокри и филтъра.


  • 0

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2014 - 15:47

И аз имах този проблем всичко беше сменено пода не беше мокър но запотяването си остана това беше сериозна мистерия това беше на ц класа 202 купе никой не можа да разбере от какво се потяха така стъклата

 

След като всичко е сухо,
клапите бачкат,
филтрите са чисти,
уплътнението на предното стъкло здраво,
Улуците отпушени,
колата не губи вода,
и ако купето не е пълно с поне 4 бр над 100 килограмови трудно подвижни "борци" - без топли чайове в ръка - шаша се увеличава!
 
Колегата с проблема да пробва с отворен прозорец, ако има подобрение, да търси запушвания по входящият въздух!
 
Ако имате работещи климатици, ползвате ли си бутона за изсушаване на педното стъкло? При изправен климатик помага. ;)

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 bativ

bativ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 80 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    S203 C220 CDI 2004 Facelift

Публикувано 02 февруари 2014 - 16:24

Колеги, преди карах една Астра която се потеше безобразно. Но намерих къде е проблема, НЕ трябва, повтарям, НЕ трябва да циркулира вътрешен въздух, трябва да вкарва въздух отвън. На Астрата и беше заталчила клапата и въртеше само вътрешен, като я оправих нямах помен вече за потене. 


  • 0

#11 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 02 февруари 2014 - 17:53

Точно така,нищо не казахте за клапата колега колега отворена ли е.Ако е постоянно затворена...от там е проблема.Аз имах такъв проблем копчето работи,клапата не.

Този пост е редактиран от mitkofitnes: 02 февруари 2014 - 17:54

  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2014 - 19:00

Стелките са гумени и са чисти.

 

Не тези стелки, под тях, тези върху ламарината на пода - между тях и пода...там дали е мокро?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 02 февруари 2014 - 19:08

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 bativ

bativ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 80 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    S203 C220 CDI 2004 Facelift

Публикувано 02 февруари 2014 - 23:57

Да, клапата трябва да е отворена (в купето влиза постоянно външен въздух), тогава няма да има кондензация по стъклата.


  • 0

#14 sezo79

sezo79

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W203 - C220 CDI
    W202 - C200 - benzin

Публикувано 03 февруари 2014 - 13:22

Клапите работят колеги, и стелките под гумените са сухи.

Остава да проверя дали маркуча за конденза е запушен, но първо ше ходя на тенекиджия.

В събота след обед някакъв келеш с е правил дрифтове и ме е нацепил в задницата, па после е избягал пе...ла мръсен.


  • 0

#15 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 05 февруари 2014 - 11:50

За 6 години експлоатация е имало поблем с видим конденз.
Оказа се разлепено стъкло в горната част.
След сваляне и залпване наново проблем няма, както и преди това.
От няколко години няма клима, която да помага за изсушаването. Но и когато имаше не съм го ползвал това - не е имало нужда.
Иначе да това да основните проблеми на всички коли водещи дисплей потене - теч на нещо в купето или липса на въздух отвън.
Със сигурност не си изключение - просто трябва да откриеш от къде идва влгата :rolleyes:


Sent from CAT B10 powered by Hemroid OS
  • 0

879897.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни