Въпросът ми е, дали е допустимо да се слага добавка за изчистване на дюзите при двигатели с директно впръскване (common rail) ако някой знае да пише, че нещо ми влезе муха да си слагам такава и ако е добре да се сложи каква марка да търся
Съвет относно common rail
Започната от Avantgarde, 14 фев 2007 - 12:05:29
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 февруари 2007 - 12:05
W211-Avantgarde
#2
Публикувано 14 февруари 2007 - 21:29
Лично мое мнение да не го правиш!!!Добавка,която наистина чисти като обере боклуците започвайки от резервоара напред къде ще ги набие мислиш....?В дюзите!И то в най-тясното и финно място!И тогава ще се видиш в приключение-няма да пали,няма да върви,ще тресе и т.н.!Тогава вече ще трябва да се свалят/от специалист!!!/и почистят-не знам как точно!Така,че,ако нямаш проблем хич не пипай!И мен есто ме сърбят ръцете за разни неща по колата и такива автоголове съм си забивал...!И пак казвам-така ще е,ако добавката наистина почиства,отмива и т.н.!Щото повечето са "безобидни"-никакъв ефект няма от тях!Същото важи и за бензиновите инжекциони!
#3
Публикувано 16 февруари 2007 - 18:40
Има добавка и си работи доста добре,но опита беше на бензинова Баварка.Прав е колегата като казва,че може да стане и по-лошо,гадориите из резервоара ще ти задънят най-малко филтъра ако е мръсен,по-кофтия вариянт вече е описан.
.
#4
Публикувано 19 февруари 2007 - 16:47
Аз съм ползвал добавката на кастрол за дизели само профилактично миналата зима, когато беше доста по-студено. Сега само я возя в багажника,защото всичко си е ОК и не виждам смисъл да я сипвам в горивото.
Иначе миналата година имах проблеми заради боклуци в горивото и си купих една много хвалена добавка от Камор ауто, защото баварците признавали само нея и само там я продават, по мнение хора които казаха че наистина върши работа, но така и не успях да я изтествам, колата се е заяла и върви като пушка без добавки
Мисля, че не е добра идея да използваш добавки без причина, но ако твърдо си решил - виж какво ще ти кажат от БМВ форума за тая тяхната поне ще е с доказан произход
Иначе миналата година имах проблеми заради боклуци в горивото и си купих една много хвалена добавка от Камор ауто, защото баварците признавали само нея и само там я продават, по мнение хора които казаха че наистина върши работа, но така и не успях да я изтествам, колата се е заяла и върви като пушка без добавки
Мисля, че не е добра идея да използваш добавки без причина, но ако твърдо си решил - виж какво ще ти кажат от БМВ форума за тая тяхната поне ще е с доказан произход
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#5
Публикувано 19 февруари 2007 - 18:16
Имаше една тема където бях писал за едни мой приключения с нафтата.Сложих Кастрол ТДА.Разликата във качеството на нафтата се подобри значително.Всичко беше страхотно...Ама в един момент започнах да сменям от тези пластмасовите филтри-еднодневки почти всяка седмица...И така в продължение на един месец.Колата си върви,загасва,сменям филърчето,паля и изчезвам.Това ми беше станало "ежедневие",дори и котката ми се научи как става
Но не става изведнъж а полека лека,чак изнервящо бавно докато се изчистят резервоара и магистралите от налепи и боклуци отложени по стените.Това ме навежда на мисълта че прибавката не е толкова агресивна,а и работата на двигателя ми е къде-къде по-добра.
Нооооо,мойта разКошница е стар дизелак дето ще прекара и горяло масло през дюзите,а твойта е нова,финна и много прецизна.Внимавай какво ще правиш.Ако си решил да слагаш прибавки,задължително смени нафтовия филтър и ако имаш възможност сложи още някой,ако не и два еднодневки един след друг преди твойте.Не се знае какво може да се "помете" от резервоара към помпата ти.Като идея не е лошо,стига да не се олееш в пропорциите.Хората са го сметнали колко да се сипва.По-добре сложи по-малко и да имаш за повече гориво,отколкото да се олееш и да скапеш нещо.
Специялно за допълнителни филтри може да разгледаш темата на БенцБос-а.Аз съм го намислил и ще го реализирам в най-скоро време.Набарал съм си едни филтри колкото термус и ще сложа единия че да се вижда с кви ла@на караме.
А за това дали е плюс или минус прибавката...хмм...като гледам твойта е Common Rail и единствения минус при нея е Българската калпава нафта която сипваме.
Но не става изведнъж а полека лека,чак изнервящо бавно докато се изчистят резервоара и магистралите от налепи и боклуци отложени по стените.Това ме навежда на мисълта че прибавката не е толкова агресивна,а и работата на двигателя ми е къде-къде по-добра.
Нооооо,мойта разКошница е стар дизелак дето ще прекара и горяло масло през дюзите,а твойта е нова,финна и много прецизна.Внимавай какво ще правиш.Ако си решил да слагаш прибавки,задължително смени нафтовия филтър и ако имаш възможност сложи още някой,ако не и два еднодневки един след друг преди твойте.Не се знае какво може да се "помете" от резервоара към помпата ти.Като идея не е лошо,стига да не се олееш в пропорциите.Хората са го сметнали колко да се сипва.По-добре сложи по-малко и да имаш за повече гориво,отколкото да се олееш и да скапеш нещо.
Специялно за допълнителни филтри може да разгледаш темата на БенцБос-а.Аз съм го намислил и ще го реализирам в най-скоро време.Набарал съм си едни филтри колкото термус и ще сложа единия че да се вижда с кви ла@на караме.
А за това дали е плюс или минус прибавката...хмм...като гледам твойта е Common Rail и единствения минус при нея е Българската калпава нафта която сипваме.
#6
Публикувано 19 февруари 2007 - 23:53
Айде извън темата - прекарваме лодка от Сан Франциско до тук.Лодката моторна дизеляк с 2 моторетки.
Питам собственика кога за последен път са му чистени резервоарите,а той ми казва,че за последните 8 години проблеми е нямал.Искaрахме я пред ония кирлив червен most,заклати я i лодката уgасна,сменям филтри като звяр да не скочим на камъните - а единия мотор работi а другия.
Какъв беше проблема - лодката карана само в залива където вълни няма,боклуците си стоят на дъното и не задънват филтри.Пича / неговата мама / лекинко забравил да ни каже,че е сипал една гадост за почистване на нафтата.То това добре,но после се иска и прекарване на тая нафта през центрофуга за да и обере говната,а не да ми ги наbива във филтрите по време на ход.
Идваше ми да го утепам киртака ма като не ги разбира поне да беше казал къде е пипал.Крайната сметка му излезе над 10 000$ щото голям умник го игра.
Имаш ли съмнения в нафтата симвай гадорийка за почистване на нафта,сваляй резервоара и го чисти,сипвай нафта и карай.Другия номер е сипваш гадорийка и запретваш ръкави с нови филтри в багажника.Третия номер е на цаниш W123 за машинист,той вече от там е минал.Експерименти със собствени коли и нови модели с директно впръскване не се препоръчват.
Питам собственика кога за последен път са му чистени резервоарите,а той ми казва,че за последните 8 години проблеми е нямал.Искaрахме я пред ония кирлив червен most,заклати я i лодката уgасна,сменям филтри като звяр да не скочим на камъните - а единия мотор работi а другия.
Какъв беше проблема - лодката карана само в залива където вълни няма,боклуците си стоят на дъното и не задънват филтри.Пича / неговата мама / лекинко забравил да ни каже,че е сипал една гадост за почистване на нафтата.То това добре,но после се иска и прекарване на тая нафта през центрофуга за да и обере говната,а не да ми ги наbива във филтрите по време на ход.
Идваше ми да го утепам киртака ма като не ги разбира поне да беше казал къде е пипал.Крайната сметка му излезе над 10 000$ щото голям умник го игра.
Имаш ли съмнения в нафтата симвай гадорийка за почистване на нафта,сваляй резервоара и го чисти,сипвай нафта и карай.Другия номер е сипваш гадорийка и запретваш ръкави с нови филтри в багажника.Третия номер е на цаниш W123 за машинист,той вече от там е минал.Експерименти със собствени коли и нови модели с директно впръскване не се препоръчват.
.
#7
Публикувано 05 март 2007 - 19:48
Провери тук е коментирано доста. Аз специално съм писал моя опит по темата. Колата ми е E 270 CDI ново купе
http://www.mbclub.bg...d...=3889&st=15
http://www.mbclub.bg...d...=3889&st=15
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни