Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ЦЛК Ппрблем ламбда сонда на газ


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 v.kostov80

v.kostov80

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:дупница
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompresor 2001
    honda XR600 SUZUKI BURGMAN 250

Публикувано 31 януари 2014 - 10:43

Колеги колата е ЦЛК  200 КОМПРЕСОР 2001 ГОДИНА  с газова ЛАНДИ РЕНЦО  монтирана в Кюстендил   Като ми монтираха газовата се наложи да си сменя ламбда сондата след това щото даваше грешки и от тогава до сега съм сменил 5 като  когато сондата е нова изкарва различно от1000 до 5000 км след което светва чек лампата на двигатела и колата почва да харчи повече и да върви по малко Изчиствам грешката и продължавам да карам интервалите намалявят докато сондата не се унищожи напълно 

Като грешка дава : Прекъсване верига  ламбда сонда преди катализатор а по някога Висока температура на изгорели газове Ако знае някой нещо по въпроса ще помоля да сподели защото вече ми писна от майстори  Вече мисля да я продавам и да купувам дизел и никога повече да не се занимавам с газови 

 

 


  • 0

#2 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2014 - 11:57

Само с една марка ламба сонда ли си пробвал. От едно и също място ги купуваш? Аз на моята смених 2 на Beru преди да сложа на Bosch и да си реша проблема. Само че при мен единствено имах проблем с разхода и със стойностите които сондата връща на компа, самата тя не се е преебавала до степен да вади грешки.

 

От друга страна, газаджиите как са я вързали сондата с компа. Попринцип заголват жичката на плюса и се връзват. Да не би нещо да са преебали кабела, но пък след 5 смени все някоя би била вързана като хората.

 

Иначе самата газова, доколкото ми е ясно, не ползва инфо директно от ламба сондата, а от компа, който взима инфото от нея.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2014 - 14:08

Дали не е задръстено катализаторчето?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 31 януари 2014 - 17:34

Бай Васил уцели десетката...аз имах такъв проблем като купих автомобила(то какъв ли съм нямал),и мисля че и при теб е така.Махни всичко в нишата(джоба)между подлакътника и скоростния лост и пипни дъното...ако е топло значи ти грее много катализаторът от запушване.Ти с една или две ламбди си?
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 31 януари 2014 - 19:04

може пък и съвсем да е изтърбушено

горенето как е да не е богата сместа


  • 0

#6 v.kostov80

v.kostov80

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:дупница
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompresor 2001
    honda XR600 SUZUKI BURGMAN 250

Публикувано 01 февруари 2014 - 12:49

Катализатора е здрав и си е на място имам 2 ламбда сонди преди и след катализатор Сменил съм 5 сонди 2 от ЦЛК оригинални една от Ц180 и 2 универсални BOCSH и NGK  И нищо не става  Даже пробвах и да я преместя по назад и пак не става нищо  Като работи сондата колата върви перфектно и на газ и на бензин и разхода на гориво е 7 на сто извън градско лятото и 8 8.5 на 100 зимата Ама вече си мисля че ако карам на бензин ще ми е по икономично ламбда сондите са малко скъпички :D


  • 0

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2014 - 14:20

Махни всичко в нишата(джоба)между подлакътника и скоростния лост и пипни дъното...ако е топло значи ти грее много катализаторът от запушване.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни