Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странен проблем с парно/климатик


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Публикувано 28 януари 2014 - 20:27

Така, проблема на кратко, дано успеете да ме разберете... Размразих си колата, всичко както трябва и изведнъж започна да излиза въздух от въздуховодите на парното/климатика.. Все едно съм го включил, но не съм... врътнах първо на 1 степен,2ра степен, няма разлика, но като пусна на 5та духа,както трябва силно. На скорост като съм/в движение/ духаше по-слабо, а като спра силно... Така минаха няколко часа/това става по обяд/ и се пооправи, но как се пооправи: вече духа по-леко... Спирам колата духа 2-3 секунди и се изключва... Реших да питам преди да отида на еладжия да ми я погледнат, за да не би да е нормално за такова време и да се изложа.. Примерно, защото колата беше цялата замръзнала.. да е влязла вода при размразяването, нещо от леда, не знам... Нека някой компетентен да каже дали е нормално, ако не какъв може да е проблема. 

Благодаря предварително за отговорите : )


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2014 - 22:59

Изчакай го изсъхне и ще се оправи... и си прочисти улуците за отвеждането на водата от предното стъкло.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Мнения:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Публикувано 29 януари 2014 - 08:27

Ако вентилатора в купето се включва самоволно (не от врътката) проблема е в платката на климатика. Грамотно презапояване на спойки помага.


  • 0

#4 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Публикувано 30 януари 2014 - 09:37

Май Бай Васо беше прав, но благодаря ти ikarlo, ако пак се получи и продължи да става, поне да знам от какво е :) Оказа се точно, че трябваше да поизъхне, а ги бях почистил, но явно се е намокрило повечко :)


  • 0

#5 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 31 януари 2014 - 17:47

Да използвам темата,а да не отварям нова ако е удобно...забелязах,че нещо с парното не е наред.Духа си топло,но някак слабо(за мен е слабо).Пускам го на 5 и се чува бучене в купето и от въздуховодите духа,но някак слабо.Нищо общо с последната степен на предишната ми голф 2ка или Ауди А4.При размразяване на прозореца съм оставил температурите докрай усилени с цел да щракне в позиция предно стъкло.Пускам вентилатора на 5,давам го в положение стъклото и отпред и като си сложа ръката между прозореца и таблото едвам едвам го усещам,а вентилатора бучи яко(тоест се върти).Клапата ми отчетливо се затваря и отваря(рециркулационната).И като цяло е голям дерт да размрази стъклото и някакси няма сила на предното стъкло,докато на другите места няма дерт.Отпред всичко е чисто,а филтъра на купето ще се сменя тея дни(бавят ме от сервиза за обслужването и вече 2ра седмица я карам необслужена).Някой имал ли е такъв проблем?В кутията с парното има ли някакви дунапрени,които изгарят или нещо което се троши и не отваря хубаво към стъклото.Иначе като въртя врътката за позиция на въздушният поток се сменят отчетливо посоките на духане.Само не разбирам каква е разликата между символите на 12часа и на 3часа.Тоест и на двете има стрелка нагоре,но на този на 12часа има и символ за размразяване,а аз разлика не отчитам.Дано сте ме разбрали :)


  • 0

#6 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Публикувано 01 февруари 2014 - 00:26

Да използвам темата,а да не отварям нова ако е удобно...забелязах,че нещо с парното не е наред.Духа си топло,но някак слабо(за мен е слабо).Пускам го на 5 и се чува бучене в купето и от въздуховодите духа,но някак слабо.Нищо общо с последната степен на предишната ми голф 2ка или Ауди А4.При размразяване на прозореца съм оставил температурите докрай усилени с цел да щракне в позиция предно стъкло.Пускам вентилатора на 5,давам го в положение стъклото и отпред и като си сложа ръката между прозореца и таблото едвам едвам го усещам,а вентилатора бучи яко(тоест се върти).Клапата ми отчетливо се затваря и отваря(рециркулационната).И като цяло е голям дерт да размрази стъклото и някакси няма сила на предното стъкло,докато на другите места няма дерт.Отпред всичко е чисто,а филтъра на купето ще се сменя тея дни(бавят ме от сервиза за обслужването и вече 2ра седмица я карам необслужена).Някой имал ли е такъв проблем?В кутията с парното има ли някакви дунапрени,които изгарят или нещо което се троши и не отваря хубаво към стъклото.Иначе като въртя врътката за позиция на въздушният поток се сменят отчетливо посоките на духане.Само не разбирам каква е разликата между символите на 12часа и на 3часа.Тоест и на двете има стрелка нагоре,но на този на 12часа има и символ за размразяване,а аз разлика не отчитам.Дано сте ме разбрали :)

 

Смени филтъра на купето и всичко ще е наред, аз имах подобен проблем на 203ката и се оправи след смяната.

А може ли някой да обясни (със снимки още по-добре) къде точно се намира филтъра за купето при 202 ? Благодаря предварително


  • 0

:flagmbcb


#7 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 01 февруари 2014 - 00:41

Доколкото знам е под джабката :) 2k7n.jpg


  • 0

#8 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Публикувано 01 февруари 2014 - 01:09

Благодаря, много полезна информация особенно със снимките :)


Този пост е редактиран от Mr.Benz: 01 февруари 2014 - 01:10

  • 0

:flagmbcb


#9 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 01 февруари 2014 - 20:00

Днес обслужих колата(майстора ми по-скоро).Сменихме филтъра,извади вентилатора,разглоби всичко,изчисти и смаза.Сглоби по обратният ред и направо чудо...духа яко силно :D Филтъра беше под всякаква критика.Все едно от страната с мръсният въздух  беше гладък,а не като хармоника.Отпред пред двигателя махна няква пластмаса и изчисти един одушник с гумена тапа/клапанче,която задържала вода и е влизало малко при моторчето :) Сега всичко е чук.Филтъра е MANN , както и останалите в колата и ще видим след 12 000км кво ще стане.


  • 0

#10 dmexiss

dmexiss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180 Elegance 1994

Публикувано 02 февруари 2014 - 01:05

Колега, колко парички брои за това филтърче ? 


  • 0

#11 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 02 февруари 2014 - 02:43

Ще те излъжа...цената на 6л масло Comma 5W50 Motorsport , филтър купе МАН с акт.въглен,филтър бензин МАН,филтър въздух МАН и маслен филтър МАН , 270лв с остъпките. За филтъра на купето ми се въртят едни 80лв редовна цена като спомен.


Този пост е редактиран от mupk0: 02 февруари 2014 - 02:44

  • 0

#12 Mr.Benz

Mr.Benz

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 185 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Бенцове,камиони,мотори
  • Автомобил:
    C200 W202 94'
    (OM 601.913)
    C200 W203 04'
    A170 W168 00'
    190E W201 87'

Публикувано 02 февруари 2014 - 09:31

Според мен е много 80лв за филтъра, за 203ката си го взех за 12лв или 15лв.


  • 0

:flagmbcb


#13 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Публикувано 02 февруари 2014 - 12:40

Много зависи от марката и дали е с активен въглен или не :) Филтрите на MANN са много по-качествени,доказали са го с очите си пред мен  и колата се оказа,че е била с филтри МАН и като ги махнахме.Предпочитам да дам пари и да не се занимавам повече отколкото после проблеми.Колко дебитомери са си заминали от кофти възд. филтри на познати.....

 

Иначе ето за спрвка : http://www.autopower...897-244791.html , нещо друго е било 80лв значи :D


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни