Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

проблем с C200 Kompessor


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 25 January 2014 - 15:45

Здравейте колеги от няколко дни имам проблем с моята В203-ка 

Проблема започна с лека загуба на мощност и притрисане на място което отдадох на калпава газ(тъйкато се появи непосредствено след зареждане) но със всеки ден се влошаваше...

Изхабих бутилката,заредих нова-смених двата филтъра и почистих рейката и нещата се поуправиха.На следващия ден ми се наложи да пътувам и на връщане до-такава степен нямаше мощност,че се прибрах на бензин!

Имам кабел за настройки и я закачих всичко си е наред..но при автонастроика ми дава че налягането в колектора е много голямо и исклучва 3 от дюзите

Пробвах и с друга г.рейка но положението е същото

Системата е AC stag 300+ isa2 рейката е реал хоризонт 2ом и испарител Томасито артик

 

Приемам предложения и идеи къде може да е проблема че майстора при който ходих ме връща два пъти и остава за другата седмица чак

 

 


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 26 January 2014 - 10:45

Знае ли се в какво състояние са газовите филтри и изпарителя ?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 26 January 2014 - 15:06

Двата филтъра съм ги сменил миналата седмица(този за твърдите 4астици беше 2лв а този за испарената газ 13лв -ако не са фабрично дефекти в което се съмнявам едва ли проблема е там)

За изпарителя немога да гарантирам откакто съм сложил уредба мембрани несъм сменял.... на около 30х км.е!

 

Ако го разглобя за какво трябва да гледам?


Edited by LAST RIDE, 26 January 2014 - 15:08 .

  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 26 January 2014 - 15:24

Не съм много в час с тези изпарители но вътре са проста работа, не е лошо да го отвориш и да го почистиш.

 

Сблъсквалите се с проблема, ща кажат повече...изчакай. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 26 January 2014 - 16:02

От това което знам е че с тези газови проблема е голям.Повечето пъти е до некачествена изработка на компоненти,като компютъра на ГИ-то рядко е проблем.Та първо за дюзите и рейката,рейл хоризон 2ом дава много добри времена на впръскване и е подходяща за доста по бързички коли.Недостатък и е издръжливостта почва да променя на 30-60х.км и рядко се уцелва някоя качествена да изкара до 100х.км.Относно високото налягане в колектора колко да е високо че да пречи на дюзите,04-06бара прави компресора а т издържат на чипнати аудита 1.8 турбо на налягане 1,2-1,4бара.Отзиви за всичко това е пълно по форумите,щото те газаджиите не биха си компрометирали стоката.Така относно изпарителя на томасето арктик дават му да захранва 240кс но също поради лошо качество на изработка се случва да не може да захрани 170 кс на атмосферен мотор на БМВ и това винаги се проличава зимата когато е студено.Другото което може и е често срещан проблем е скъсване на мембраната на изпарителя и вкарване на газ през вакума във всмукателите,лесно се разбира като откачиш маркучето водещо от испарителя към мапа и го померишеш.Дано съм помогнал с информация.
П.п за изпарителя има тема как да го тунинговаш потърси тук или в ауди форума.

Edited by mitkofitnes, 26 January 2014 - 16:07 .

  • 0

#6 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 26 January 2014 - 22:24

Благодаря колеги!

Изпарителя съм го разпробил(дори темата за тунинговането му аз съм я постнал тук)

 

Подмених всички маркучи и сложих другата рейка (Валтек 3ом) и нещата се оправиха

За жалост неможах да я тествам как се държи на високите че с това време навън ЕСП неспира да свети и над 100 :)

 

Прави ми впечатление 4е времената ми са много високи а когато вдигна налягането ми исписва че дюзите са много големи (тон бенз, 3.4мс тон - газ 5.3мс) диференциалното ми е 1.5


  • 0

#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 26 January 2014 - 23:13

Можеше да ги вземеш 2омови валтек да си сигурен но и тези мисля че ще свършат работа до към 30-60х.км.Налягането на изпарителя трябва да е 0.9-1.00 плюс буста ако има а в случая е 0.45-0.5бара.т.е 1.5 бара е перфекно.Бензиновите времена са така и щом не се променят значи е добре.Не очаквай газовите да са еднакви те са по коефициент от 1.25-1.6 така че...гледай във високите как е и ще я донастроиш,не е мн сложно тук във форомите има инструкции...за което трябва да сме благодарни.
  • 0

#8 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 28 January 2014 - 23:25

Бе и 20х да изкарат пак ще съм доволен...

Сложих 2.3мм дюзи и смъкнах налягането на 1.45(сега налягането от испарителя ми е 1.10 а мап-а 0.35) и колата тръгна малко по добре,  за в момента мисля да я оставя така....Паднаха и времената... тон бензин 3.5мс тон газ 4.7мс

В таблицата на Ац ми дават дюзите за моя мотор да са 2,5мм но несъм сигурен дали ще мине автоматичните настроики на това налягане и тези дюзи, или ще ми испише че са големи.....и как ще се държи в ниските

 

 

Благодаря на всички за съветите ако има нещо пак ще пиша  :beer


Edited by LAST RIDE, 28 January 2014 - 23:38 .

  • 0

#9 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Posted 09 February 2014 - 00:54

Колега доволен ли си от този компютър?Колата ми в момента и престои конверсия на газ (192 коня S202 ) и мисля със същият изпарител и електроника да я правя.Рейката ще ми  e OMVL Reg Fast. Новите Артици вече нямат този проблем с пробиването и са директно на 8мм.Сондата и тръбата ти 8мм ли са ,защото аз съм се спрял на толкова.Ти при 2.3мм дюзи караш на 1.10 налягане на газта така ли?Понеже тази рейка идва с дюзи 2.1 и 2.4 калибрирани мисля да пробвам с 2.4мм и по-високо налягане(без проблеми тази рейка държи на 2 бара,тествано).Един от компонентите ,който пръв свършва е рейката и както си пробвал си го установил това :) От нея зависи доста и разхода.Качествените рейки свалят разхода.Пример мога да дам на 2 коли,като тази на която се усети много е Ауди А6 2.7Т,което беше с 2 рейки матрик и сложихме 2 валтека след време(едната матрикс се скапаІ.Разхода на колата се качи с 2л градско....


Edited by mupk0, 09 February 2014 - 00:55 .

  • 0

#10 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 09 February 2014 - 11:02

Откакто съм сложил газ съм изминал около 50х км и засега единствено рейки сменям на около 20х явно неим понася нашата газ.... За компа и настроиките му трябва да пита някои които се занимава профи с монтаж и настроиките му,но засега съм нямал проблем с него(това бе и едно от изискванията ми при избор на ГИ )Относно испарителя също съм нямал някакви фрапантния ядове правил съм го чисто профилактично-всички Артик  са си фабрично на 8мм вход стесненията обикновенно са след входа...

в момента съм на 2.5мм и 1.4бара диференциално....

На по голямо налягане от 1.5 неминава автонастроики....


  • 0

#11 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Posted 09 February 2014 - 11:37

Монтажа е ясен.Не съм монтирал на една кола,че да няма да се справя.Не съм и газаджия,но определено не претупвам нещата.Факт е ,обаче че преди време артика имаше един външен вид,после леко го смениха и си мислех,че са оправили проблема му с дупките.Ще го сложа първо без да го дупча и после ще видя.За настройките имах предвид дали компютъра има голяма възможност ако си го човъркал.Гледам има си температурни корекции,корекции по налягане а у ?


  • 0

#12 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
Garage View Garage

Posted 09 February 2014 - 17:31

Ето от тук http://www.ac.com.pl/ може да изтеглиш програмата на стаг-а с които ще ти е колата и да го поразгледаш


Edited by LAST RIDE, 09 February 2014 - 17:31 .

  • 0

#13 mupk0

mupk0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W202 C200 Kompressor

Posted 10 February 2014 - 01:07

Въпроса ми е ,че стаг 300 подържа всички функции нали така?Защото съм слагал 200 и 4 и те не поддържат голяма част от възможностите на софтуера :)


  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users