Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W126 500 sel високи обороти


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Публикувано 23 януари 2014 - 23:16

Здравейте колеги,става въпрос за W126 500 sel 85 година,проблемът ми е следният като запаля колата оборотите на празен ход са около 750-800 нормални ,но като покарам и загрее колата вдига доста оборотите на празен ход към 1100-1200 и като я вкарам на директна примерно падат на 750 и се усеща едно много неприятно ''подритване''.Има ли някакъв начин да се регулират тези обороти или нещо  просто не работи.Колата е само на бензин карам я от 2-3 месеца като преди това не е карана доста време и е имала  метан.Дори когато я взех  държеше към 1600 оборота на място и се опитах да ги намаля от една врътка Прикачен файл  IMG_0172.jpg   123,18K   8 Брой сваляния,която е точно до филтъра,но от нея като ги намаля под 1000 примерно като е загряла колата,на другият ден не може да запали  и като извадя свещите са черни и в бензин.


  • 0

#2 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 януари 2014 - 02:16

Toзи мотор щом е каран на метан има бая да си играеш докато го вкараш в пътя. Провери си всички гумени съединения около инжекциона особено под него ако има гумена ваничка или маншон, цепят се от времето и мотора гълта въздух от там. Хубаво е да си свалиш и почистиш инжекторите, възможно е да пикаят ако не е карана често на бензин. А подритването може да ти е от скоростната кутия.


  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2014 - 09:11

Подритването е от високите му обороти!

 

Сутрин като е на 800 (което не е правилно) ако включи на скорост вероятно не рита - в този момент опитва ли да загасне?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Публикувано 24 януари 2014 - 17:48

Да подритването е от високите обороти,като са ниски когато е студена колата не се усеща въобще включването на скорост,гледах маншона на инжекциона  не е напукан никъде и ляга плътно около смукателният колектор и като я вкарам на скорост държи стабилни обороти без да се опитва да гасне.


  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2014 - 21:18

като запаля колата оборотите на празен ход са около 750-800 нормални, но като покарам и загрее

 

Като я запалиш при тези обороти, ако веднага включиш на скорост, опитва ли да изгасне?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 януари 2014 - 00:17

високите обороти може да са от много причини.

-старо МПХ, което е пълно със сажди и е блокирало почти напълно отворено. пробвай да го чукнеш с гаечен ключ докато работи колата и виж дали мени оборотите след това.

-може и въобще да нямаш МПХ, някой да го е изскубал при предишни ядове с газта.

-свали го и го почисти.

 

като цяло, ще трябва да ревизираш целия КЕ-jetronic + смукателния тракт.

това дето стърчи и с го връткал за да регулираш оборотите, е всъщност винта за регулаж на сместа-ламбда. и лошо за разхода и вървежа ако е разцентровано.

 

трябва ти диагностик по КЕ-Жетрон


  • 2

#7 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Публикувано 25 януари 2014 - 15:53

Като я запалиш при тези обороти, ако веднага включиш на скорост, опитва ли да изгасне?

Не,не се опитва да гасне.


  • 0

#8 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Публикувано 25 януари 2014 - 16:58

Днес се опитах да сваля това МПХ,нали става въпрос за моторчето за празен ход,та свалих ето това:Прикачен файл  IMG_0238.jpg   132,7K   8 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_0234.jpg   204,8K   7 Брой сваляния,после като гледах снимки на МПХ за пура в нета ,ми излиза нещо подобно :Прикачен файл  $(KGrHqVHJFYFHmfkHjpoBSCt,reShQ~~60_57.JPG   73,82K   7 Брой сваляния,възможно ли е да е някъде другаде по двигателят и да съм свалил нещо друго?


  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 януари 2014 - 18:51

бааах маааму. тая пура е от-най най-първите.

сигурно е 79та.

баш в началото на производството, Празния ход не се командва от компютър, а от вакуум+ винт за регулаж. това е жълтия винт отдясно на заграденото...

 

вакума ти е откачен, не се знае и дали мембраната не е спукана. нищо чудно на 35години е...


  • 2

#10 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Публикувано 26 януари 2014 - 16:56

А този вакум къде точно се намира  :unsure


  • 1

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 януари 2014 - 12:03

вакуума се взима от смък колектор, НО се командва от ел.клапанче. то пък от какво се командва-незнам. възможно е от управлението на климатика и/или термо датчик


  • 1

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 март 2014 - 01:16

В крайна сметка реши ли проблема?


  • 0

logo-600-1002.png


#13 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Публикувано 13 март 2014 - 23:48

Не съм ,така я карам,просто като загрее вдига оборотите на място,а като е студена са ниски вместо да е обратно,иначе работи нормално без да прекъсва или трепери.Не мога да разбера къде е причината дали смуче много въздух от някъде или някой датчик не работи или някой вакум...гледах уж навсякъде ама нищо.Интересно като запуша с ръка входа на въздушният филтър колата не гасне,даже не се опитва да гасне и си мисля че смуче от някъде повече въздух паразитен въздух.  :unsure .Някой ако може да помогне със съвет ще съм благодарен.


Този пост е редактиран от svetlio2604: 13 март 2014 - 23:51

  • 0

#14 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 март 2014 - 00:11

лазар измисли интересна система да се хванат течовете на въздух.

със пушек. запушваш дебитомера плътно, и отякой по голям отдъшник вкарваш пушек в смук колектора, и по този начин ще намериш откъде излиза пушекът


  • 0

#15 svetlio2604

svetlio2604

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес 126

Публикувано 12 август 2014 - 21:04

Малко инфо по темата,та преди месец някъде колата започна да ми прекъсва нещо в ниските обороти.При положение,че е с нови кабели,свещи,капачка и палец малко странно... та огледах хубаво вакумите около двигателя и забелязах че два са прекъснати.Оправих ги след което колата заспа и най интересното беше,че вече пали на по-високи обороти след което като загрее лека по лека спадат надолу до към 750 дори малко по надолу,трябва малко да ги вдигна.       :yeah  Та  проблема е бил в някой от тези вакуми,явно са доста важни за добрата работа на двигателя.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни