Здравейте колеги,става въпрос за W126 500 sel 85 година,проблемът ми е следният като запаля колата оборотите на празен ход са около 750-800 нормални ,но като покарам и загрее колата вдига доста оборотите на празен ход към 1100-1200 и като я вкарам на директна примерно падат на 750 и се усеща едно много неприятно ''подритване''.Има ли някакъв начин да се регулират тези обороти или нещо просто не работи.Колата е само на бензин карам я от 2-3 месеца като преди това не е карана доста време и е имала метан.Дори когато я взех държеше към 1600 оборота на място и се опитах да ги намаля от една врътка IMG_0172.jpg 123,18K 8 Брой сваляния,която е точно до филтъра,но от нея като ги намаля под 1000 примерно като е загряла колата,на другият ден не може да запали и като извадя свещите са черни и в бензин.
W126 500 sel високи обороти
Започната от svetlio2604, 23 яну 2014 - 23:16:32
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 януари 2014 - 23:16
#2
Публикувано 24 януари 2014 - 02:16
Toзи мотор щом е каран на метан има бая да си играеш докато го вкараш в пътя. Провери си всички гумени съединения около инжекциона особено под него ако има гумена ваничка или маншон, цепят се от времето и мотора гълта въздух от там. Хубаво е да си свалиш и почистиш инжекторите, възможно е да пикаят ако не е карана често на бензин. А подритването може да ти е от скоростната кутия.
#3
Публикувано 24 януари 2014 - 09:11
Подритването е от високите му обороти!
Сутрин като е на 800 (което не е правилно) ако включи на скорост вероятно не рита - в този момент опитва ли да загасне?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 24 януари 2014 - 17:48
Да подритването е от високите обороти,като са ниски когато е студена колата не се усеща въобще включването на скорост,гледах маншона на инжекциона не е напукан никъде и ляга плътно около смукателният колектор и като я вкарам на скорост държи стабилни обороти без да се опитва да гасне.
#5
Публикувано 24 януари 2014 - 21:18
като запаля колата оборотите на празен ход са около 750-800 нормални, но като покарам и загрее
Като я запалиш при тези обороти, ако веднага включиш на скорост, опитва ли да изгасне?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 25 януари 2014 - 00:17
високите обороти може да са от много причини.
-старо МПХ, което е пълно със сажди и е блокирало почти напълно отворено. пробвай да го чукнеш с гаечен ключ докато работи колата и виж дали мени оборотите след това.
-може и въобще да нямаш МПХ, някой да го е изскубал при предишни ядове с газта.
-свали го и го почисти.
като цяло, ще трябва да ревизираш целия КЕ-jetronic + смукателния тракт.
това дето стърчи и с го връткал за да регулираш оборотите, е всъщност винта за регулаж на сместа-ламбда. и лошо за разхода и вървежа ако е разцентровано.
трябва ти диагностик по КЕ-Жетрон
#7
Публикувано 25 януари 2014 - 15:53
Като я запалиш при тези обороти, ако веднага включиш на скорост, опитва ли да изгасне?
Не,не се опитва да гасне.
#8
Публикувано 25 януари 2014 - 16:58
Днес се опитах да сваля това МПХ,нали става въпрос за моторчето за празен ход,та свалих ето това: IMG_0238.jpg 132,7K 8 Брой сваляния IMG_0234.jpg 204,8K 7 Брой сваляния,после като гледах снимки на МПХ за пура в нета ,ми излиза нещо подобно : $(KGrHqVHJFYFHmfkHjpoBSCt,reShQ~~60_57.JPG 73,82K 7 Брой сваляния,възможно ли е да е някъде другаде по двигателят и да съм свалил нещо друго?
#9
Публикувано 25 януари 2014 - 18:51
бааах маааму. тая пура е от-най най-първите.
сигурно е 79та.
баш в началото на производството, Празния ход не се командва от компютър, а от вакуум+ винт за регулаж. това е жълтия винт отдясно на заграденото...
вакума ти е откачен, не се знае и дали мембраната не е спукана. нищо чудно на 35години е...
#10
Публикувано 26 януари 2014 - 16:56
А този вакум къде точно се намира
#11
Публикувано 27 януари 2014 - 12:03
вакуума се взима от смък колектор, НО се командва от ел.клапанче. то пък от какво се командва-незнам. възможно е от управлението на климатика и/или термо датчик
#12
Публикувано 13 март 2014 - 01:16
В крайна сметка реши ли проблема?
#13
Публикувано 13 март 2014 - 23:48
Не съм ,така я карам,просто като загрее вдига оборотите на място,а като е студена са ниски вместо да е обратно,иначе работи нормално без да прекъсва или трепери.Не мога да разбера къде е причината дали смуче много въздух от някъде или някой датчик не работи или някой вакум...гледах уж навсякъде ама нищо.Интересно като запуша с ръка входа на въздушният филтър колата не гасне,даже не се опитва да гасне и си мисля че смуче от някъде повече въздух паразитен въздух. .Някой ако може да помогне със съвет ще съм благодарен.
Този пост е редактиран от svetlio2604: 13 март 2014 - 23:51
#14
Публикувано 14 март 2014 - 00:11
лазар измисли интересна система да се хванат течовете на въздух.
със пушек. запушваш дебитомера плътно, и отякой по голям отдъшник вкарваш пушек в смук колектора, и по този начин ще намериш откъде излиза пушекът
#15
Публикувано 12 август 2014 - 21:04
Малко инфо по темата,та преди месец някъде колата започна да ми прекъсва нещо в ниските обороти.При положение,че е с нови кабели,свещи,капачка и палец малко странно... та огледах хубаво вакумите около двигателя и забелязах че два са прекъснати.Оправих ги след което колата заспа и най интересното беше,че вече пали на по-високи обороти след което като загрее лека по лека спадат надолу до към 750 дори малко по надолу,трябва малко да ги вдигна. Та проблема е бил в някой от тези вакуми,явно са доста важни за добрата работа на двигателя.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни