Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на Е290тд Комби


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 mitaka2700

mitaka2700

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:

Публикувано 23 януари 2014 - 14:10

Здравеите колеги,от известно време търся да си купя точно тази кола и днес ми поадна един, сравнително запазен екземпляр.

 

Колата е производство Декември 99г.ръчна скоростна кутия.Върви прилично,няма странни шумове по работата на ДВГ и ходовата част.

Това,което ме притеснява е ,че тук-там се забелязват ръжди,а именно от долната страна на вратите,включително и задната и по праговете.Не са очевадни но ги има.

То е ясно че 14г кола няма как да ги няма,но въпроса ми е до колко трябва да ме притеснява факта с корозията.Бързо ли се развиват процесите по тази кола и колко мога да я карам така преди да се наложи да се изкърпват и боядисват тези детайли.Също така дали ще се набутам яко ако дам 4000лв за нея.Да се има в предвид ,че всичко останало по колата е перфектно.Всякакви мнения свърдани и с другите компоненти по този автомобил са добре дошли.

 

Предварително благодаря на всички ,които дадат мнение по въпроса.

 

Поздрави.


  • 0

#2 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2014 - 16:12

Здравей колега, имам Е300 дизел от 97ма. Имах същия проблем с ръждата, има как да се закърпи, но след 1 година пак избива, оправи се чак когато и направих едно цялостно боядисване и стана като чисто нова от завода. В момента колата няма нито 1 забележка по външния вид. Пребоядисването е хубав вариант за спасение от ръждата поне за близките 5 години, но зависи колко време искаш да караш този автомобил. Мой съвет е преди покупката някой майстор да огледа колата и по възможност да види дали всичко с турбото е ок. Ако там няма проблеми, давай смело напред :)


  • 0

#3 mitaka2700

mitaka2700

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:

Публикувано 23 януари 2014 - 17:16

Преди малко бяхме на диагностика в Балкан Стар и до тук нещата изглеждат добре .Правиха,или поне така казаха,стар диагностика и всички данни ,по думите им са,че колата е доста добре от към двигател.Турбината се товарела и разтоварвала в норма и те така.Даде две грешки едната е за изгоряла крушка на еър бег,а другата че е падал заряда на акомулатора.По ходовата част има дребни неща за оправяне един кормилен накрайник и биалетка.А и един от тампоните на двигателя било хубаво да се смени.Ами това е за сега,май ще скачам с главата надолу и дано всичко е ок.

 

Все пак ако имате какво да добавите моля заповядайте,ще съм признателен за всеки ваш коментар.


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 януари 2014 - 17:17

Ръждата е голям проблем при всички 210-ки,особено преди фейслифта.Чувал съм за коли от Италия и Холандия които нямат ръжди.Борбата с нея е с временен ефект и много зависи от бояджията.Мен лично ме дразни мерцедес с ръжда и бих си пребоядисал колата качествено,за да мога да си я карам с кеф и при първи прояви отново на ръжда бих я продал.Значи при покупката трябва да си колкото се може по-обеден,че няма други проблеми освен ръжда.Ако я оставиш с малкото ръжда догодина ще има още и така нататък...Дай някоя снимка на тази кола.По принцип за читав мерц. 4к. не са много сякаш.


  • 0

#5 mitaka2700

mitaka2700

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:

Публикувано 23 януари 2014 - 17:22

Ето я обявата,до колкото от ези снимки може да стане ясно.

 

http://www.cars.bg/c561505


  • 0

#6 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2014 - 17:34

Хубава е, не знам дали 4000 е много или малко, аз моята я давам за 5000 и  е доста по-добра от тази, а и не е комби. Няма никакви проблеми, ръжда, миналата пролет дадох 1400 лв за поддръжка:
- 2 тампона на заден мост - 124,80 лв
- задни амортесьори - 256,80 лв
- рециклиране на кормилни щанги - 120 лв
- предни накладки с датчици - 60лв
- контри на предни лагери и главина - 26лв
- успокоител вибрации- 77,60лв
- подгревни свещи 2 бр -  65 лв
- гарнитура маслен охладител - 11лв
- термостат с гарнитура - 26 лв
- биалетка - 19лв
- реглаж - 44 лв
- крушки  3 бр- 22,60 лв
- носач десен горен - 110 лв
- вадене на свещ от 6ти цилиндър - 96лв
антифриз, масло и нова емблема - 100 лв
+ около 300 лв за работа
Колата е с цялостно пребоядсиване с оригиналната боя.
Ако имаш интерес пиши на лично :)


Този пост е редактиран от NAV1: 23 януари 2014 - 17:36

  • 0

#7 mitaka2700

mitaka2700

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:

Публикувано 23 януари 2014 - 17:42

Хубава е, не знам дали 4000 е много или малко, аз моята я давам за 5000 и  е доста по-добра от тази, а и не е комби. Няма никакви проблеми, ръжда, миналата пролет дадох 1400 лв за поддръжка:
- 2 тампона на заден мост - 124,80 лв
- задни амортесьори - 256,80 лв
- рециклиране на кормилни щанги - 120 лв
- предни накладки с датчици - 60лв
- контри на предни лагери и главина - 26лв
- успокоител вибрации- 77,60лв
- подгревни свещи 2 бр -  65 лв
- гарнитура маслен охладител - 11лв
- термостат с гарнитура - 26 лв
- биалетка - 19лв
- реглаж - 44 лв
- крушки  3 бр- 22,60 лв
- носач десен горен - 110 лв
- вадене на свещ от 6ти цилиндър - 96лв
антифриз, масло и нова емблема - 100 лв
+ около 300 лв за работа
Колата е с цялостно пребоядсиване с оригиналната боя.
Ако имаш интерес пиши на лично :)

Ами благодаря колега ,но както писах по-горе от доста време си търся точно комби/свикнал съм с комбито и не бих го заменил със седан имам 124 200ТЕ/и точно 290ТД/заради по ниския разход/

Вярвам .че автомобила ти си заслужава,просто не е това което търся.

 

Поздрави.


  • 0

#8 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2014 - 17:47

В такъв случай успех с колата и да я караш много и безаварийни километри !


  • 0

#9 mitaka2700

mitaka2700

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:

Публикувано 23 януари 2014 - 17:49

Благодаря.


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 януари 2014 - 00:15

Човече,собственика на тая кола явно иска да се отърве от нея.Като е нововнос регистрирана в Монтана(Монтана,Враца Дупница,все кукли),защо се продава в Русе!?Даже не е сварил да я пререгистрира и така са го наплашили...Това са мои теории,но колата изглежда грохнала.


  • 1

#11 mitaka2700

mitaka2700

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:

Публикувано 24 януари 2014 - 10:25

Човече,собственика на тая кола явно иска да се отърве от нея.Като е нововнос регистрирана в Монтана(Монтана,Враца Дупница,все кукли),защо се продава в Русе!?Даже не е сварил да я пререгистрира и така са го наплашили...Това са мои теории,но колата изглежда грохнала.

  

 

Ами на кратко каква е историята.

 

Момчето е от Лом и е студент тук./това е факт/,по-натам вече са само негови думи ,че това е кола,която му е подарък от баща му но ,понеже той е млад човек и гаджетата не се заглеждат по такива коли е решил да я продаде и да си вземе нещо с по-младежко излъчване.Звучи достоверно но до колко е истина ,поне аз си нямам идея.

 

Точно поради вродената или придобита с течение на годините недоверчивост ,вчера закарах колата в Балкан стар и се изръсих 80лв.за цялостна диагностика .Резултата съм го постнал по-горе в темата.

 

Поздрави.


  • 0

#12 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 24 януари 2014 - 10:36

По снимките колата, никак не изглежда грохнала...а за сферите и нивомата казаха ли нещо, т.е. прегледаха ли ги?


  • 0

#13 mitaka2700

mitaka2700

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:

Публикувано 24 януари 2014 - 10:45

По снимките колата, никак не изглежда грохнала...а за сферите и нивомата казаха ли нещо, т.е. прегледаха ли ги?

 

 

Сверите и задните амортисьори са чисто нови.Сменяни са тук в БГ.


  • 0

#14 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 24 януари 2014 - 11:53

Иначе таблото е сваляно със сигурност, всичките стрелки са "паднали", мотора е мит, и салона е пран.Абе с две думи е подготвена за продажба :)


  • 0

#15 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 24 януари 2014 - 11:56

И някак ми се струва, че ЕГР-а е от коли преди 99г., но може и да се лъжа. Добре в случая е, че колата е с 3 ключа, които са от новите.


  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни