Странно ми е къде колегата е виждал ръчни седалки с памет... 
Здравей колега,
Този пост с ръчните седалки е мой и е копиран от друг Мерцедес форум. Така като гледам това за седалките е пълна глупост и чак аз се чудя какво точно съм искал да кажа! 
Колкото до избора - бих казал 3.5 литров двигател - 292 конски сили или новия след 2008, който е 316 конски сили.
Разбира се, ако можеш да си позволиш 5.0 388 конски сили - определено ще е доста повече във всяко едно отношение.
Прочетох доста грешни мнения, че едва ли не 3.5 двигателя е най-калпавия възможен заради проблема с балансиращия вал, и че този проблем е само при ML и CLS class. Това са пълни глупости!!!
Проблемът с балансиращия вал засяга M272 и М273(гореспоменатия "супер здрав" 388hp) двигатели, които както надявам се повечето потребители знаят, се използват в почти всички класове на Mercedes.
Това означава, че има както много засегнати ML и CLS модели, така и много засегнати C, CLK, S, CL, GL както 500, така и 350,450,550 и т.н.
Има един TSB от Мерцедес където са описани проблемите, признаците им, грешките които се записват, съответно и решението им, както и целия range на засегнатите двигатели.
Това че двигателят е в засегнатият range, не означава със сигурност проблем с балансиращия вал.
Общо взето се счита, че проблемът е напълно отстранен при модели с production date 2008 година. Има много писано по чуждите форуми, ако проявяваш интерес.
7G Tronic скоростната кутия - писал съм и в предния пост. Страхотна кутия, ако има проблем, това са хората:
https://www.facebook...ftelectronic.bg
Колкото до побългаряванията при ремонтите - напълно нормално.
Хора с малко интелект, със или без възможности, си купуват скъпи коли, които изискват определена годишна поддръжка.
Едните не могат да си я позволят, а другите не искат да си я позволят понеже са тарикати и могат да минат тънко, или да пробутат колата на някой "балък" когато тотално грохне.
Естествено се надявам, че процента им намалява, но...
За майсторите да не говорим...
Колата е късмет. Дано да уцелиш правилната. 
Ако имаш въпроси конкретно за CLS350 питай.