Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W221 - S 500 и S 350


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#16 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2,222 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
Garage View Garage

Posted 23 January 2014 - 15:54

С две ръце гласувам за S 500!

Коя кола не гори много като се настъпва?

Оня ден, с GL450CDI направих 9,5 на 100.

S-ката съм я докарвал и до 8,8, на автопилот.

Обърни внимание на кутията!!!

Аз си патих и хич не е евтино :(

По мотора никакви интервенции, само масло.

Филтри сложих K&N и само ги чистя на десетина хиляди километра.

Напоследък имах грижи с предните възглавници на окачването, ама за 1000 лв. се преборихме :)

Други магарии не е правила, надявам се и да не прави...


  • 0

#17 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 23 January 2014 - 16:04

Колеги, явно зависи от кого ще се вземе колата. Забелязал съм, че българите масово не се грижат и "побългаряват" колите си, без значение дали е кола за 5000 или за 50 000 лв. Докато си купя Е класата гледах над 30 коли, всички от които бяха с цена между 20000 и 25000 лв. Попаднах на CLS с теч на масло, оправен със силикон за прозорци, БМВ 750 индивидуал на 120 000км със ремонт 7500 лв по него, S500 4matic 2004 на цена 20 000лв със скорости за ремонт, БМВ 745 Д, което като подкарах ми светна грешка за налягане в гумите, накладки, парктроник, който се пуска и изключва в движение, а за капак като паркирах и слезнах от колата и протече хидравликата. Наистина голям зор, докато я намеря тази кола, в перфектно състояние, единствено за смяна беше маслото и филтрите. Та, обратно към темата, миналата седмица гледах една S500 на цена 32 000 лв и просто беше под всякаква критика, като седнах на седалката, тя се наклони на 1 страна, подлакатника хлопаше, а задния се спускаше на 1/3 от нормалното положение, махагона надран, даже не се занимавах да я карам на диагностика да я гледам. Надявам се до лятото за тея пари да изпадне нещо читаво...


  • 0

#18 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 23 January 2014 - 16:08

Колега, а колко пари даде за ремонт на скоростите. На мой приятел пред 3 години за S320 CDI 4matic му искаха 18 000лв в Балкан Стар.


  • 0

#19 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2,222 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
Garage View Garage

Posted 23 January 2014 - 16:18

5500...после се оказа че трябват още 2800...които не дадох.

Сега обаче си имам една кутия в мазата :)


  • 0

#20 zare

zare

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Град:Samokov

Posted 23 January 2014 - 17:00

С две ръце гласувам за S 500!

Коя кола не гори много като се настъпва?

Оня ден, с GL450CDI направих 9,5 на 100.

S-ката съм я докарвал и до 8,8, на автопилот.

Обърни внимание на кутията!!!

Аз си патих и хич не е евтино :(

По мотора никакви интервенции, само масло.

Филтри сложих K&N и само ги чистя на десетина хиляди километра.

Напоследък имах грижи с предните възглавници на окачването, ама за 1000 лв. се преборихме :)

Други магарии не е правила, надявам се и да не прави...

Колега ще може ли да споделиш разхода на твоята S500 ?


  • 0

#21 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 23 January 2014 - 18:57

Дайте повече информация за проблема с кутията и в какво се състой той.Нали говорим за 7G-Tronic.


  • 0

#22 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 12:04

При 221-ките няма някоя, която да не е 7G


  • 0

#23 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 12:19

Има и 5Г

Всички V12 са с пет степенен автомат, както и S65 AMG. На S63 от 2009 слагат вече и 7г

Edited by drjivago, 24 January 2014 - 12:26 .

  • 0

#24 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 24 January 2014 - 12:25

65цата не беше ли с 5 скорости, защото 7 скоростната не може да издържи мощността на двигателя?


  • 0

#25 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 12:27

Точно така. Редактирах си поста :)

Мисля, обаче петстепенната кутия на 65 е доста по-различна с възможност за директна смяна на предавки от волана

Edited by drjivago, 24 January 2014 - 12:29 .

  • 0

#26 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 12:28

За АМГ-тата е ясно, имах предвид  че всияки 350 и 500 са 7G.


  • 0

#27 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 12:30

Тия да. Но на 600 и без AMG са си с 5г. Торка на двигателя е прекалено голям
  • 0

#28 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 12:32

Мисля, че 63ката е също 7G без значение от коя година е, a само 65цата е с 5 скорости, но не съм сигурен...


600 е 7G 100%


  • 0

#29 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 12:33

Моя грешка, колегата  Живаго е прав :)


  • 0

#30 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2,222 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 20:00

Точно така. Редактирах си поста :)
Мисля, обаче петстепенната кутия на 65 е доста по-различна с възможност за директна смяна на предавки от волана


Моята също има бутони за смяна на скоростите от волана.

Дайте повече информация за проблема с кутията и в какво се състой той.Нали говорим за 7G-Tronic.


Проблема беше в платка някаква, която управлява кутията.
При рязко натискане на газта, издумква зверски, забива носа и като върнеш газта, тръгва.
Другата гадост беше, че не сменя предавките, влиза в авариен режим, стои на свободна дори и в движение.
Мен така ме изприщи като тръгнах да изпреварвам...
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users