Мнение за Vario 814 и Sprinter 416 CDI
Started by shotgun600, 22 Jan 2014 - 11:16:53
18 replies to this topic
#16
Posted 24 January 2014 - 03:22
Аз пък имам наблюдения над Ивеко Дейли модели след 2011 година и да ти кажа не са никак зле ,става дума за товарни обаче,едното е 35S13,а другото 65C15.35-цата е цветарското,върви прилично ,товариме го някой път тоест претоварваме го и пак дърпа яко добичето ,140-150 без проблем си ги държи.Като закъсняваме в повечето случаи за петъчната борса скороста отива и към 160-170 по магистралата но когато не сме претоварени разбира се.
65-цата ми е пожарната и тя е доста пъргава и на фона че всеки ден различен шофьор я язди за сега е чук.
Ванка като се видим щи кажа специално защо и откъде им горят компютрите.На моделите след 2012 са го хванали проблема и май нямат вече този яд.
65-цата ми е пожарната и тя е доста пъргава и на фона че всеки ден различен шофьор я язди за сега е чук.
Ванка като се видим щи кажа специално защо и откъде им горят компютрите.На моделите след 2012 са го хванали проблема и май нямат вече този яд.
#17
Posted 24 January 2014 - 08:02
Ела с пожарната да я раздвижим
#18
Posted 24 January 2014 - 12:04
Емааа 2011-2012 вече става дума за супер нови модели на малко километри и съответно цената ще е дебела за пътнически с 21-24 места.
Засега съм се насочил към Vario или Crafter. Ще видя откъде ще изпадне по изгодната оферта.
Абе няма ли някакъв форум за товарни автомобили?
Edited by shotgun600, 24 January 2014 - 12:26 .
#19
Posted 24 January 2014 - 12:22
И според мен Варио-то по-прилича на рейс ама пък Спринтера ще е доста по-икономичен от него.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users