Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

7 Години един и същ проблем124 260Е


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#31 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 24 January 2014 - 11:44

Между другото ми щукна идея - да взема отнякъде безопасно вакуум който да изсмуква от капачката парата като загрее, защото тя е проводник и ошашавя искрата.

Тези дни ще експериментирам пък ще видим.

Добра идея , слагаш един малък щуцер , можеш да ползваш такъв който се навива на колекторите при газовите инжекциони. Вакум можеш да вземеш с едно разклонение от смук. ти колектор.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#32 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 24 January 2014 - 21:18

Докторе, привет!

Ако искате да направим един консилиум. Вие сте хирург, а аз съм патологоанатом. Вие сте в началото, а аз в края на .......-:). В крайна сметка -  каквото сабя покаже и сърце майко юнашко.

Колко му е да пробием капачките. А нищо не губим - от това по-лошо няма как да стане. Ще поканим и един приятел, който е много грамотен по отношение на 124-ката да помага за вакума.

Мойте телефони са: 0888 / 617 - 636  и  0982 / 25 - 13 - 13

Лека и спокойна вечер!


  • 1

#33 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 21:36

Господа доктори, респект към вас и уважаваната ви професия!  :friends:goodjob   ама да не стане некой перитонит,  шит апендицит и да напълните капачките с масло.  :unsure

 

:flagmbcb

 

 

 

 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#34 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 25 January 2014 - 00:12

тва с вакума няма да стане, щото ще почне да дърпа въздух след дебитомера и ще се влоши горивната смес, от там компа....

 

според мен проблема е следния:

купили сте лоши нови капачки и/или палци! защо ли?

ако разтоянието между палеца и електрода е по-голямо от проектирането, искрата ще хвръкне на конденза, а не на електрода.

такаче, вижте какви капачки сте взели. И ако са БОШ, от българия, това ВЪОБЩЕ не е гаранция че са оригинални, съответно, че са с калкулираната геометрия.

 

и второ, имате ли оригиналните защитни пластмаси върху капачките ?


  • 0

#35 ikarlo

ikarlo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 105 Posts:
  • Автомобил:
    W202, C180, 1995, Esprit (но никъде не пише), цвят "среднощна синева"

Posted 29 January 2014 - 08:21

Забелязал съм, в много теми се получава така: питащият споделя проблем, но и предполагаема причина. После три страници как да се отстрани именно тази причина, но дали е тя истинската? От всичко написано досега бих проверил кабелите за свещите и особено там, където минават близо един до друг. Дефектите от тях адски наподобяват проблем в дистрибутора.


  • 0

#36 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 January 2014 - 09:43

Забелязал съм, в много теми се получава така: питащият споделя проблем, но и предполагаема причина. После три страници как да се отстрани именно тази причина, но дали е тя истинската? От всичко написано досега бих проверил кабелите за свещите и особено там, където минават близо един до друг. Дефектите от тях адски наподобяват проблем в дистрибутора.

Цитат- От бубината до свещите включително всичко е на 6 месеца поради планов ремонт на клапани и глава.От 7 години сменям по две дистрибуторни капачки на година заради конденз. Следва сваляне на капачка, почистване на конденза и изчезване на проблемите.Стига толкова,че трябва да му копирам всички постове.При  положение,че той си кара колата и има наблюдения по нея естествено е да се доверим на неговата преценка.Между другото и от задръстен ауспух се получават същите симптоми :) !


Edited by daimler1, 29 January 2014 - 09:47 .

  • 0

#37 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Posted 29 January 2014 - 17:45

Имайте още малко търпение  - за сега номера с отвор под уплътнението работи, но се прецака кабел в хода на експеримента и профилактично сменям и палец - втори за годината а времето е подходящо т.е влажно и с голям марш но температурите.

До скоро.


Edited by D-R. VO, 29 January 2014 - 17:46 .

  • 0
MB-моето бъдеще!?

#38 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
Garage View Garage

Posted 29 January 2014 - 18:47

Имайте още малко търпение  - за сега номера с отвор под уплътнението работи, но се прецака кабел в хода на експеримента и профилактично сменям и палец - втори за годината а времето е подходящо т.е влажно и с голям марш но температурите.

До скоро.

За чакане ще чакаме,но ще Ви бъде ли възможно да приложите снимки при положителна развръзка? И с повече подробности ? Така ще е по нагледно за мен и другите колеги,имащи същият проблем. 


  • 0

#39 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Posted 26 February 2014 - 10:04

Почти 1000 км без проблеми. Това което направих е 3 мм дупчица на най-декливното място / най-ниското/ отвътре навън в посока уплътнението, така че то плътно да покрива отвора. Идеята е при разширяване на въздуха ако има капка да я избута навън и уплътнението отново да покрие отворчето - подобно на клапен механизъм. Ако има някакво развитие добро или лошо ще докладвам. За снимка съжалявам за момента не ми се сваля капачката знаете, че е тягава манипулация, а и американеца е казал - „Не ремонтирай нещо което работи“

Чест и почитания!!


  • 1
MB-моето бъдеще!?

#40 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 06 March 2014 - 10:01

Уважаеми  докторе, привет!

 

Прощавайте, но ще имаме ли честта да видим снимки с по-подробни обеснения за Вашата рационализация. Не ми е проблем да видя Вашето откритие и на място, ако това не е проблем за Вас.
А про по - Как се държи 124-ката, сега, в това дъждовно време, което е идеален тест?

Благодаря.
Лек ден и много доволни пациенти!

П. С. Бихте ли дали телефон за контакт, моля.


Edited by Dr Belemezov, 06 March 2014 - 10:02 .

  • 0

#41 D-R. VO

D-R. VO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:ЛОВ
    ОФРОУД - МАЛКО
  • Автомобил:
    СУБАРУ АУТБЕК Н6 2006г.
    124 - 260Е 4MATIC 1989г замина за Молдова
    ГАЗ-69 1972 - втора регистрация

Posted 10 March 2014 - 12:30

За сега нямам проблем, и не ми се сваля капачката за да я снимам, - тягава работа и като предполагате вече ми е писнало от тази манипулация. За по точно описание - една калпава рисунка. Дупката е задължително на най-ниската част.  А телефона ми е в профила. 

Attached Files


Edited by D-R. VO, 10 March 2014 - 12:46 .

  • 1
MB-моето бъдеще!?

#42 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 17 March 2014 - 19:54

Докторе, много Ви благодаря!

Здраве и успех!


  • 0

#43 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 21 April 2014 - 19:56

Христос Воскресе!

 

Уважаеми докторе, аз изпълних Вашите инструкции и пробих капачката онзи ден, преди да започнат дъждовете.

Всеки ден в дъжда съм карал колата и нито веднъж не съм имал проблем! Не мога да повярвам! Не смея да се зарадвам!

Докторе, сърдечно Ви благодаря! Вие сте много точен и коректен човек! Задължен съм Ви!

Весели празници на всички фенове на МБ!
 


  • 5




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users