Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

ДебитомерДебитомер или не.


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
Garage View Garage

Posted 05 November 2017 - 13:35

Че колеги имаме ли букса са OBD2 четец. Аз знам че моята е някаква кръгла под предния капак над дясното точили не не като тия четци

 

Здравей колега,

Наскоро си взех преходник от кръглата 38-пинова букса към OBD2.

За прочитане на грешки и съответно триене върши работа в комплект с ELM327 и Torque за Android.

Attached File  MB obd2.jpg   19.75K   9 downloads


  • 0

#17 go6o78

go6o78

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Clk 2.0

Posted 05 November 2017 - 14:19

Аз се разръчках малко в гооглето че има букса под волана. Но не съм в града да погледна моята дали има, обаче не ми се вярва да има хем кръглата хем другата букса
  • 0

#18 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
Garage View Garage

Posted 05 November 2017 - 15:42

Аз се разръчках малко в гооглето че има букса под волана. Но не съм в града да погледна моята дали има, обаче не ми се вярва да има хем кръглата хем другата букса

Доколкото знам OBD2 букса е задължително да има всяка кола в САЩ произведена след 1996 г.

За Европа този стандарт мисля, че се прилага от 2001 г. Моята кола е произведена 2000 г. и няма OBD2 букса.


  • 0

#19 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 05 November 2017 - 18:41

OBD в европа се слага от 1999 при повечето производители. Дори някои производители като Фолксваген от 1996.


  • 0

#20 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
Garage View Garage

Posted 06 November 2017 - 09:26

Съгласно Директива 98/69/EC, стандарта ЕOBD е задължителен за бензинови автомобили от 01.01.2001 г. и за дизелови от 01.01.2003 г. Това, че някои производители са прилагали стандарта преди тези срокове си е тяхна инициатива.

 

http://eur-lex.europ...98L0069&from=en


  • 0

#21 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 06 November 2017 - 10:03

Стандартите EOBD и OBD са съвсем различни. Дори и диагностичната букса да е еднаква на пръв поглед.


  • 0

#22 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
Garage View Garage

Posted 06 November 2017 - 10:14

Доста отклонихме темата...

Не се заяждам, но считам че 2001 е годината, в която се въвеждат задължителните букси OBD2 за бензинови автомобили в Европа. Едната причина е горепосочената директива, а другата е факта, че моето CLK, произведено 09.2000 г. няма такава букса...както и да е де...с ELM327 с или без преходник към 38-пин се четат и трият грешки :)


  • 0

#23 pld.city

pld.city

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W208 230 Kompressor

Posted 21 February 2018 - 09:54

Здравейте, колеги! Аз имам същия проблем - колата прекъсва, на място оборотите "играят". Най- вероятно дебитомерът е за смяна, но ме посъветваха да намеря работещ, за да го сложим и да видим дали е от него проблема. Ще съм благодарен ако някой от Пловдив се отзове :)


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users