Просто за пример: http://www.cars.bg/c502731 Същата кубатура, със 150 000км по-малко, същата цена.
W208 vs. W203 coupe
Започната от jack52, 03 яну 2014 - 19:27:54
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 януари 2014 - 12:29
Там където другите спират, аз натискам газта!
#17
Публикувано 05 януари 2014 - 12:44
само да кажа че съм вземал кола от тази автокъща в плевен и беше много добра.
#18
Публикувано 05 януари 2014 - 16:51
Просто за пример: http://www.cars.bg/c502731 Същата кубатура, със 150 000км по-малко, същата цена.
Приятел, ако наистина вярваш на обявените километри на всяка кола по българските сайтове, само мога да ти пожелая успех с покупката.....и реставрацията след това
Sent from my HTC One
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#19
Публикувано 05 януари 2014 - 17:02
То може и на 0 км да ти я направят, пак ли ще вярваш , че са реални.
#20
Публикувано 05 януари 2014 - 19:10
Просто за пример: http://www.cars.bg/c502731 Същата кубатура, със 150 000км по-малко, същата цена.
Пичага спри се с тия километри. Нов внос на под 200'000 НЯМА, без значение какво пише на километража. Вярваш им сляпо на джамбазите, после се появява обява с реална кола на хубава цена, с достатъчно много екстри, на реални 270'000км, което за всеки, който разбира от мерцедеси, е ясно, че не е нищо и почваш да търсиш кусури.
Добре, вземи си някоя на реални 150хил. с газ, нов внос, готова за каране перфектна и уникална, ето заповядай: http://nfs.mobile.bg...ls&slink=59pmji
#21
Публикувано 05 януари 2014 - 19:27
Добре, вземи си някоя на реални 150хил. с газ, нов внос, готова за каране перфектна и уникална, ето заповядай: http://nfs.mobile.bg...ls&slink=59pmji
Кажи честно,не те ли беше срам да пуснеш тая кола на тези "реални" километри?
Не хапи този,който може да те изяде.
#22
Публикувано 05 януари 2014 - 19:36
Този пост е редактиран от ///sasho: 05 януари 2014 - 19:58
#23
Публикувано 05 януари 2014 - 19:46
Кажи честно,не те ли беше срам да пуснеш тая кола на тези "реални" километри?
Перфектна е Павка, за първи път виждам цлк със смачкани задни седалки, така като я гледам с газта е на не повече от 150-160'000км реални
#24
Публикувано 05 януари 2014 - 19:56
Колегата не го знам с какъв акъл гледа тези километри .. Ония ден ми разправяха за някакъв мерцедес с върнати километри, отиват в Балкан стар купувача и продавача и не са го хванали, че са му връщани километрите .. Това вече не го бях очаквал!
The best or nothink.
#25
Публикувано 05 януари 2014 - 20:44
... за първи път виждам цлк със смачкани задни седалки...
Ти откъде да знаеш стопаните по колко кила тежат
Хора, това че се връщат километажи не е нова информация, дайте нещо по-ново. Само в казармата ги превъртаха напред, но то беше с друга цел...
Мисля, че е излишно да навлизам в коментари относно това как се определя поне приблизително, реалната възраст на една кола. То ако става за въпрос с достатъчно бюджет можеш да вземеш една на 500 хил км и да я направиш по-"арна" от нова! Бате ви Васо знае!
Този пост е редактиран от jack52: 05 януари 2014 - 20:46
Там където другите спират, аз натискам газта!
#26
Публикувано 05 януари 2014 - 20:59
Също така ми разказаха за кола на 700 хил. км., но по салано не личали и всеки, които я е видял не е вярвал за километрите. Така че е много относително износването на салона с километрите, зависи от човека който го е карал и начина по който го е поддържал (особенно коженият салон).
The best or nothink.
#27
Публикувано 06 януари 2014 - 00:22
Аз лятото като взех моята 208ца в немско ми направи впечатление, че 203ките CLC са по-евтини от читави 208ци. Но малко ми бие на фризьорска кола и интериора изглежда боклучав и пластмасов. Единственото, което ме блазнеше в 203 е, че е по-лека от 208цата и мотора е същите коне демек се предполага, че бяга повече. А към бъдещия купувач - пич ако си мислиш, че ще намериш читаво CLK за цифра около 4800-5000 лева явно си голям оптимист. Аз като избирах моята много лесно си ограничих избора: най-мощния възможен мотор с ръчна кутия демек 230К и задължително фейслифт толкоз, оттам нататък се водих само от състоянието, а не от екстрите и резултата е на лице - взех си страшно запазена и надеждна кола, но бедна от към екстри, платих 4800 ама в евро и не съжалявам грам.
#28
Публикувано 07 януари 2014 - 15:48
203 купе се води компактно купе, то е по скоро опонент на голф, бмв компакт и автомобили от неговия клас, а208 е друг клас автомобил
CL W203 се води Sportcoupe.
Има много разлика и от W203.При CL 203 Всичко е подсилено.
А габаритите са : 4343/1728(без огледалата)/1406
Този пост е редактиран от OVEN: 07 януари 2014 - 15:56
#29
Публикувано 08 януари 2014 - 21:31
Еееех момче...така аз преди 2 години си търсех Е65-ца. Нагледах се на всякакви кочини на по 150 000 км, и се наслушах на какви ли не историй, а те видимо на по 500 000, накрая взех една почти двойно по скъпа на "реални" 190 000, за една година почти я платих още един път, та от 190 000 се оказа на 430 000. От тогава съм се зарекъл от България кола да не си купувам никога повече, по добре иди навън, вземи си я на 300 000 реални километра, обаче и виж сам състоянието преди да е минала през нашенските майстори за "освежаване".
#30
Публикувано 08 януари 2014 - 22:03
колега написал съм 203 без означвние CL или W , и честно казано не ми дреме нито как се казва , нито колко е подсилено, защото за мен това е дамска кола и лично за мен не бих я предпочел особено пък пред спортната визия на W208CL W203 се води Sportcoupe.
Има много разлика и от W203.При CL 203 Всичко е подсилено.
А габаритите са : 4343/1728(без огледалата)/1406
Този пост е редактиран от ///sasho: 08 януари 2014 - 22:07
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни