За тези пари не може да се вземе почти нищо читаво на пазара, камо ли CLK, всъщност почти какъвто и да е Мерцедес. Да бъдем реалисти.
А 3.2 ЦЛК с доста екстри... Колата изглежда много чиста. На тази цeна, ако човек не държи на фейслифт, и ако работи нормално, си струва всяка стотинка. Километрите изглеждат напълно реални, даже на снимки е много по-запазена от "уникати" на по 100х.км.
Голяма работа, че е пребоядисван капака. Измий си двигателя и всичко е ОК. На мен ми прилича на обикновен прах с влага.
Фаровете изглеждат добре, интериорът също.
Ти както търсиш да си правиш сбирщайн, според мен спокойно можеш да отидеш да я огледаш тази.
В никакъв случай "сглоби си сам" няма да ти излезе по-изгодно.
На първия месец като си начупиш ръцете вече ще мразиш и колата и себе си.
После ще разбереш колко е трудно да се разглобява по интериора на CLK, не ме питай от къде знам.
А тези глупости, които пишеш в другата тема... да смениш цяла кола в ново купе... извинявай, ама съм 100% сигурен, че няма да стане.
Ако си имал 1-2 CLK-та преди това, бих допуснал, че е възможно, но тепърва да се запознаваш с модела... няма да стане като заводска или поне не в бюджета ти.
Ако имаш възможностите, друга кола, познанията, финансите и наистина искаш да си направиш музеен автомобил, то поклон за което и респект.
Но не мисля, че е възможно без сервиз (или поне доста голям гараж с канал), зверски много документация и мерак. Меракът не е първото, последното е.
Започнеш ли да го правиш, документирай го моля те. Темата ще е много полезна за настоящите и бъдещо потребители на форума.
Прощавай за личният въпрос, колко коли си имал досега и на колко години си? Логиката ти прилича на тинейджърска. Не целя да те обидя, просто ми е интересно.
Няма как да те учудва, че следващото поколение на предишен модел е по-скъпо, без значение, че се застъпват в години.
208 и 202 са на една платформа, там няма хечбек.
203, 203 купе и 209 са на платформата на 203. Нормално е всички от поколението на 203 да са по-скъпи. След 3-4 години ще се изравнят цените и само състоянието ще има значение.
А иначе по темата:
аз не смятам 203 купе за по-нисък клас от 208. Просто 208 е сполучлива кола с известни уговорки и рязко стана масова като поевтиня. Приятната изненада за много от собствениците беше, че е проста и надеждна като 202.
Като аналог, в момента БМВ Е36 и Е46 могат да бъдат намирани на едни и същи цени. Хубавите Е36ици (както и доста кенефи със самозабравили се собственици), обаче почват от 5х.лв. и се качват до 10-12. Наистина хубавите Е46ици почват от 8-9 минимум и се катерят до 15.