Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с работата на мотора на газ - 200 К 163 кс.


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 05 януари 2014 - 17:32

Аз бях с масло 0-30 и смених свещи на 12 години и около 150 000 км. , изглеждаха перфектно чисти .

Според Star Diagnosis нямаше никакви корекции при работата им .

 

Не съм компетентен и не искам да наливам масло в огъня но това : само зацапани малко, някак си ??? 


Този пост е редактиран от vencislav: 05 януари 2014 - 17:33

  • 0

#17 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2014 - 17:48

Моята също я карах на диагностика, точно заради подозрение в свещите, но проблеми нямаше никакви. Защо са били зацапани не знам. От друга страна при мен е нормален проблем давенето на цилиндрите в гориво и изобщо неправилно впръскване (отзад също често хвърля черно, не черен пушек, а черни частици), но това е защото проблемите с газта още не са оправени.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#18 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 06 януари 2014 - 08:49

До момента се установи при мен следното:

- с помощтта на колегата Бай Васо установихме , че колата на бензин не записва никакви грешки и работи безпроблемно.

Две диагностики направи момчето, за което съм адски благодарен и за това, че ме прие веднага и ми обърна внимание. Препоръчвам го на всеки от района на София , та и по-отдалече :)

Както винаги става наистина проблема е в газовото снабдяване, само, че утре ще ходя да си го донастройват и да си играят с него , пък да видим какво ще излезе. Всъщност и най-големия проблем е , че когато веднъж изгаси цилиндър и запише грешка след това компютъра задава други стойности и на газовата, като тя вече неможе да бъде настроена като хората. Утре ще ходим да я гледат и ще пиша какво се случва и дали ще могат газаджиите да си свършат работата.


  • 0

#19 И. Цанков

И. Цанков

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S 320
    Kompressor w220
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2014 - 18:09

До момента се установи при мен следното:

- с помощтта на колегата Бай Васо установихме , че колата на бензин не записва никакви грешки и работи безпроблемно.

Две диагностики направи момчето, за което съм адски благодарен и за това, че ме прие веднага и ми обърна внимание. Препоръчвам го на всеки от района на София , та и по-отдалече :)

Както винаги става наистина проблема е в газовото снабдяване, само, че утре ще ходя да си го донастройват и да си играят с него , пък да видим какво ще излезе. Всъщност и най-големия проблем е , че когато веднъж изгаси цилиндър и запише грешка след това компютъра задава други стойности и на газовата, като тя вече неможе да бъде настроена като хората. Утре ще ходим да я гледат и ще пиша какво се случва и дали ще могат газаджиите да си свършат работата.

Сподели кои са газаджиите...

Успех утре :)


  • 0
CLK200 Kompressor - W208 '00

#20 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 януари 2014 - 11:59

Нека да видим каква работа ще свършат момчетата, че се случва на всеки да сбърка. Лошо е ако не разбира , че е направил грешка и неможе или не иска да си я поправи.

Ако не свършат работа ще ги похваля за да си знете :)


  • 0

#21 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 януари 2014 - 14:20

Колеги, стигнахме до разковничето най-накрая :yeah :hailandkill :soldier

След голямо разследване проблема се оказа в размера на дюзите на газта. Стандартно майсторите си слагали дюзи с размер 1,8 мм , ама се оказа , че гориво не достига особено над 4000 оборота и колата прекъсва. При първата грешка на компютъра на колата газаджийте си записали нови настройки съгласно променени времена на бензиновите дюзи и от там недостатъчна смес при студен двигател и колата при преминаване влизаше в сервизен режим.

В момента дюзите са с 3 мм по-широки на 2,1 мм и колата върви много добре, пълни си оборотомера без да прекъсва. Освен това има много по-добри реакции при рязко подаване на газ като нито дави нито пресецва. Сега с новите дюзи карам с 5% по=-богата смес за около 1000 км да видим как ще работи колата и тогава ще направят настройките както ги дават по книгите. Междувременно ако има нещо ще го гледаме в движение.

 

Отново благодарносит на Бай Васо за насоките и спокойствието , което ми вдъхна, че вече бях вдигнал ръце :lol


  • 0

#22 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 януари 2014 - 14:31


В момента дюзите са с 3 мм по-широки на 2,1 мм и ....
 
 
 
Грешка в математиката, дюзите са с 0,3 мм по-широки на 2,1 мм :)))

  • 0

#23 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2014 - 15:16

С 0х40 масло съм и го гори доста, така че предположих че от това имат черно по електродите. Скоро ще я връщам на 5х40, че така много го харчи.

 

Сори за спама, но само да поясна, че проблема се оказа в семеринга на коляновия вал. Добре си тече масло, но явно само при постоянно натоварваме (на магистрала), щото градско дори не капе. Ето защо е добре човек преди дълъг път да прави една профилактична проверка :)


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#24 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 януари 2014 - 01:07

2.1 при 1.5бара налягане ми се струва много.

Според мен над 1.8 не трябва да се катериш при такова налягане.

Експериментирали ли сте с вдигане на налягането при малките инжектори?

 

А и ти си със 163к.с. мотора. Той няма магнит на компресора, т.е. е сравнително линейна тягата.

Аз бих тръгнал от там, но при положение, че е оправено... Наздраве и честито :)

Има вариант при 2.1мм разходът да отиде в небето, особено при градско каране, според моята логика... но нямам опит там, просто изказвам предположение.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#25 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 януари 2014 - 11:42

Ами по спецификация на бардолини даже дават дюзите да са с размер 2,2 при тази мощност и при 1,5 бара налягане. Сега карам една туба газ да видя колко км ще мина и дали харчи много. Иначе наистина колата се оправи благодарение на това :)


  • 0

#26 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 11 януари 2014 - 13:26

Интересно?!

Аз съм с Бардолини,5000куб. 320к.с. и на мене ми излиза че трябва да съм с 2мм дюзи и около 1.30-1.40 налягане в изпарителите.

Не вярвам да си по големи инжектори от моите за тия 163к.с.

Аз бях с 2,2мм дюзи и колата не искаше да върви.минах на 2мм и всичко е ОК.

Да не кажа че видях и се возих в АУДИ 4.2 360к.с. което беше с дюзи 1.5 и около 1.20 налягане,и вървеше като побесняло.


Този пост е редактиран от alipi: 11 януари 2014 - 15:02

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#27 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2014 - 22:33

Предполагам не по спецификация, а по онзи калкулатор в програмата за настройка? ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#28 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 януари 2014 - 08:55

По тази програма ми изпиза 2,3 мм, а по спецификациите на Бардолини 2,2 мм, та за да не омазваме дюзите майсторите решиха да минат с една идея по-малък диаметър за да може ако има проблем да ги вдигне до зададените по спецификация. За момента колата върви 1-1 на газ с бензина, и за събота и неделя два дена каране в града ми даде разход от 11,9/100 при нормално каране. Замерването беше от пълна до пълна бутилка :) Отделно вече не се усеща преминаването от бенз на газ при студен мотор, даже и претрирсане няма.

 


  • 0

#29 masterdealer

masterdealer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 януари 2014 - 08:57

Прикачам файла със спецификации, който изнамерих от сайта на BSM


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни