Здравейте.От няколко дни имам проблем с ускорението на колата.Като натисна педала до долу и колата не иска да тръгне изобщо.Сменя скоростите, но не е това, което беше попринцип да набере изведнъж.Това го прави само след като вдигне малко градуси и загрее.Колата докато е студена проблеми няма, върви много добре.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?

Проблем с мощността на колата(ускорението) C220 W203
Започната от Antoanchik, 21 дек 2013 - 15:59:27
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 декември 2013 - 15:59
#2
Публикувано 21 декември 2013 - 20:17
дюза
#3
Публикувано 22 декември 2013 - 08:25
Дебитомер
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 22 декември 2013 - 08:40
Стар / Бош Диагноза! При мен беше дебитомер.
#5
Публикувано 22 декември 2013 - 09:39
По горивната система всичко наред ли ти е? При подобен проблем се оказа нафтена помпа.
#6
Публикувано 26 декември 2013 - 16:09
Ако е дебитомер би трябвало да влезе в авариен режим!Ако е дюза не е задължително,така,че...стар-диагностикааааа !
#7
Публикувано 26 декември 2013 - 20:58
Ами май влиза в авариен режим.Колата е автоматик.Казаха ми да откача буксата на дебитомера и ако тръгне колата значи е от него.
#8
Публикувано 26 декември 2013 - 23:01
Значи,дори и да подмениш евентуално изпушилия дебитомер....не изчистиш ли софтуерно грешката проблема остава !
#9
Публикувано 26 декември 2013 - 23:09
Така,че упражнението с буксата го заеби.....ако не ти изписва номер на грешка на таблото ще се наложи да се закачи....установи....подмени....изчисти.....и така.
#10
Публикувано 27 декември 2013 - 20:07
колега ги сигурен ли си в това което изписа
в горните два поста или така си чул
#11
Публикувано 27 декември 2013 - 22:12
А само да попитам контролната букса на гнп-то ( бош) ако се е прецакала ( изпускаше нафта и спря да капе от само себе си )да дава грешка в епц-то и следователно да дава аномалии в работата на мотора !
От 3 години не бях правил диагностика и днес реших да ида да внеса вноска за апаратамента , запалих колата и след секунда светна епц , никога не ми се бе случвало и колата не искаше да тръгне , натисках педала , ама няма никой , но си тръгва по нормалния начин ако пусна педала на газта ( автомат е )
И нямаше проблеми , ходих веднага на диагностика в бош сервиза и нямаше фрапиращи грешки , който да ме оставят на пътя или да нарушат работата на мотора ...
Мом4етата в сервиза , казаха , че проблема може да се яви от патенциометъра на педала на газта , но тестваха на диагностиката педала и той си работи , както всичко друго е в норми .
Покарах 40км в града като скоростта достигна на момент към150км/ч и нямаше проблеми , ускорение вървеж идеален вечерта се прибирам от фитнес и след 500 метра светна епц и мотора работи , но нито мога да дам газ , нито да ускорявам , все едно няма приток на гориво или спира подаването на гориво , веднага я гася , паля и няма проблем ....
нафта има но е без добавка , филтрите са на 4000 км ...
След изчистването на грешките , ускорението на колата се промени и стана по плавно и постоянно , преди това имаше лек турбо лак и след този лаг си се изтрелваше изненадващо добре , а сега се усеща постоянно ускорение ...
Някакви мнения къде да търсим проблема :?
Колата е с чип от Маднес , дюзите са чистени преди година и половина ....
Та главния въпрос е кое може да доведе объркване в компа , че да накара колата да спре буквално и само мотора да работи ....


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#12
Публикувано 29 декември 2013 - 10:45
Да колега сигурен съм..относно дебитомера,защото ми е минало през главата.....споделям само това от което съм патил !
#13
Публикувано 29 декември 2013 - 21:18
При разкачването и пак закачването на дебитометъра, комп. на колата автоматично си трие грешката. Проверено.
#14
Публикувано 29 декември 2013 - 21:19
Ами май влиза в авариен режим.Колата е автоматик.Казаха ми да откача буксата на дебитомера и ако тръгне колата значи е от него.
Авариен режим ти влиза, ако не можеш да вдигнеш стрелката на оборотите повече от 3000 (взависимост от модела).
Този пост е редактиран от 00700: 29 декември 2013 - 21:20
#15
Публикувано 29 декември 2013 - 22:27
При разкачването и пак закачването на дебитометъра, комп. на колата автоматично си трие грешката. Проверено.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни