Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ремонт на CLKчелен удар


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Posted 04 January 2014 - 14:43

........

 

Всеки пише за това което го вълнува колега! Който има желание да коментира и информация по темата - споделя опит.

Такава е и целта на форума.


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#17 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 04 January 2014 - 16:18

Перфектно купе можеш да намериш за смешни пари винаги, като ги олешат и оглозгат

по моргите ги продават за старо желязо на кило, даже би трябвало да ти се радват че

ще си го извозваш ти .

 

За регистрация, всеки тенекеджия ще ти каже какво и как се прави .

 

Сега си представи да преместиш всяко винтче и всеки детайл на новото място и колко

хиляди нови и неподозирани неща ще се окаже че трябва да се търсят и подменят .

 

Ако ще се справяш сам ще ти трябва поне година време и солиден бюджет .

Ако ще разчиташ на "майстори" ... по добре недей .

 

Чети и попивай, все от някаква полза ще ти е : http://forums.mbclub...новият-ми-бенц/


  • 0

#18 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Posted 04 January 2014 - 17:33

Темата на Бай Васо съм я чел! Хареса ми.

Мисля, че трябваше да направя уточнение още от самото начало - а именно, че смятам собственоръчно да ремонтирам колата - затова и задавам толкова въпроси.


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#19 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 04 January 2014 - 18:12

При това положение няма какво да кажа, само респект и уважение към теб .

Действай, с каквото и както можем ще ти помагаме и уповаваме .

 

Решенията, средствата и времето са си само твой и за твоя сметка .

 

Дано да дойде по скоро времето да помагаш във Форума с

компетентност със знания и умения от първа ръка .


  • 0

#20 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 04 January 2014 - 18:40

А така колега обяснявай докрай какво си намислил. За купета ето този има 6-7 купета от 208 в много добро състояние, ако искаш звънни му да видиш какво ще ти предложи продава само 208-ци на части и има почти всичко:

0898318666 Васко

Edited by ///sasho, 04 January 2014 - 18:43 .

  • 0

#21 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Posted 04 January 2014 - 20:37

Много добре! Благодаря за разбирането, колеги!


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#22 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
Garage View Garage

Posted 04 January 2014 - 23:25

По принцип съм бояджия и в този ред на мисли искам да ти кажа едно, лично за мен, което и да е не ударено 208 бих избрал пред тези двете дори и ремонтирани и боядисани, дори и аз да трябва да ги правя.

Една стабилно удряна кола,като тези двете винаги ще изкочи с проблем след време, говоря за удър от този род.

Представи си, че смениш цялото окачване с чисто ново и излезе че геомертията, която е между тях е мръднала,какво правим? Това Няма изправяне, има замаскиране. 1-во Никога няма да минеш свясна предница 2-ро дори и да я нагодят, колата може да изглежда, полегнала я наляво я надясно я да е усукана ;)

Таван от сума време насам никой не се захваща да прави, още повече за коли като 208 които нямат рамка на вратата. Като вали ще ти влиза вода през уплътненията, които трябва да са паснати със до 1-2 мм разлика.

Задната колонка е широка 2 педи, незнам кой и от къде ще реже, че да напасва, че да заваря, че да се изкривят тези ламарини от температурата, че да се изкривят като кори за баница, после две кила кит... Я си представи само колата със щевове от зараки по 2 педи от всяка страна? Немислимо е за мен ;)

Плюс това имаш толкова много части за купуване, че не ми се мисли ще излезе поне едно чивато 208 и половина от към цена и ще знаеш че караш такова нещо.

Навремето купувахме ударени трошки, ама като говоря ударени, казвам че пътната помош ги теглеше по корем докато ги качи на платформата, и ги правехме, някои от тях и до днес са коли други имат кусури, на мен лично не ми харесва тая хава за моя кола ;)

Не казвам че не е изпълнимо, няма невъзможни неща на този свят, но моя личен съвет е ако гледаш "ударени" коли, да гледаш да са зажулени, а не в състоянието на тези ! ;)

И все пак успех!


Edited by miro_hack, 04 January 2014 - 23:33 .

  • 3

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#23 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Posted 05 January 2014 - 12:21

Не си чел внимателно, Миро! Първите две бяха примерен вариант. Тъй като не съм ремонтирал коли от този клас, ме интересуваше колко би излязъл ремонта.

Колкото до тази с тавана - след като размислих, се ориентирах към смяна на цялото купе. Макар, че тавана на колата, която имам впредвид е сплескан само в предната част, отзад е идеално здрав и стъклото не е мръднало изобщо. 


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users