........
Всеки пише за това което го вълнува колега! Който има желание да коментира и информация по темата - споделя опит.
Такава е и целта на форума.
Публикувано 04 януари 2014 - 14:43
........
Всеки пише за това което го вълнува колега! Който има желание да коментира и информация по темата - споделя опит.
Такава е и целта на форума.
Там където другите спират, аз натискам газта!
Публикувано 04 януари 2014 - 16:18
Перфектно купе можеш да намериш за смешни пари винаги, като ги олешат и оглозгат
по моргите ги продават за старо желязо на кило, даже би трябвало да ти се радват че
ще си го извозваш ти .
За регистрация, всеки тенекеджия ще ти каже какво и как се прави .
Сега си представи да преместиш всяко винтче и всеки детайл на новото място и колко
хиляди нови и неподозирани неща ще се окаже че трябва да се търсят и подменят .
Ако ще се справяш сам ще ти трябва поне година време и солиден бюджет .
Ако ще разчиташ на "майстори" ... по добре недей .
Чети и попивай, все от някаква полза ще ти е : http://forums.mbclub...новият-ми-бенц/
Публикувано 04 януари 2014 - 17:33
Темата на Бай Васо съм я чел! Хареса ми.
Мисля, че трябваше да направя уточнение още от самото начало - а именно, че смятам собственоръчно да ремонтирам колата - затова и задавам толкова въпроси.
Там където другите спират, аз натискам газта!
Публикувано 04 януари 2014 - 18:12
При това положение няма какво да кажа, само респект и уважение към теб .
Действай, с каквото и както можем ще ти помагаме и уповаваме .
Решенията, средствата и времето са си само твой и за твоя сметка .
Дано да дойде по скоро времето да помагаш във Форума с
компетентност със знания и умения от първа ръка .
Публикувано 04 януари 2014 - 18:40
Този пост е редактиран от ///sasho: 04 януари 2014 - 18:43
Публикувано 04 януари 2014 - 20:37
Много добре! Благодаря за разбирането, колеги!
Там където другите спират, аз натискам газта!
Публикувано 04 януари 2014 - 23:25
По принцип съм бояджия и в този ред на мисли искам да ти кажа едно, лично за мен, което и да е не ударено 208 бих избрал пред тези двете дори и ремонтирани и боядисани, дори и аз да трябва да ги правя.
Една стабилно удряна кола,като тези двете винаги ще изкочи с проблем след време, говоря за удър от този род.
Представи си, че смениш цялото окачване с чисто ново и излезе че геомертията, която е между тях е мръднала,какво правим? Това Няма изправяне, има замаскиране. 1-во Никога няма да минеш свясна предница 2-ро дори и да я нагодят, колата може да изглежда, полегнала я наляво я надясно я да е усукана
Таван от сума време насам никой не се захваща да прави, още повече за коли като 208 които нямат рамка на вратата. Като вали ще ти влиза вода през уплътненията, които трябва да са паснати със до 1-2 мм разлика.
Задната колонка е широка 2 педи, незнам кой и от къде ще реже, че да напасва, че да заваря, че да се изкривят тези ламарини от температурата, че да се изкривят като кори за баница, после две кила кит... Я си представи само колата със щевове от зараки по 2 педи от всяка страна? Немислимо е за мен
Плюс това имаш толкова много части за купуване, че не ми се мисли ще излезе поне едно чивато 208 и половина от към цена и ще знаеш че караш такова нещо.
Навремето купувахме ударени трошки, ама като говоря ударени, казвам че пътната помош ги теглеше по корем докато ги качи на платформата, и ги правехме, някои от тях и до днес са коли други имат кусури, на мен лично не ми харесва тая хава за моя кола
Не казвам че не е изпълнимо, няма невъзможни неща на този свят, но моя личен съвет е ако гледаш "ударени" коли, да гледаш да са зажулени, а не в състоянието на тези !
И все пак успех!
Този пост е редактиран от miro_hack: 04 януари 2014 - 23:33
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
Публикувано 05 януари 2014 - 12:21
Не си чел внимателно, Миро! Първите две бяха примерен вариант. Тъй като не съм ремонтирал коли от този клас, ме интересуваше колко би излязъл ремонта.
Колкото до тази с тавана - след като размислих, се ориентирах към смяна на цялото купе. Макар, че тавана на колата, която имам впредвид е сплескан само в предната част, отзад е идеално здрав и стъклото не е мръднало изобщо.
Там където другите спират, аз натискам газта!
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни