Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ролки и ремъци


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 18 декември 2013 - 21:46

Здравейте колеги.

Пак проблеми с моето CLK... нещо започва да ми писва.

Преди няколко дни като го запалих и започна да се чува някакво тракане отпред от към ремъка.

Идваше от малката ролка горе от лявата страна (мисля че паразитна ролка се казваше).

Ремъка и той не беше първа хубост, та реших да ги сменя, Ремъка, ролката и обтяжната ролка.

Тракането не само че не се махна ами се усили. Обаче след 2-3 минути спира и колата започва да си работи нормално.

Със или без изключен климатик е едно и също.

Майстора дето ми ги сменява ми казва че е от някакъв куплунг (съединител) на компресора на климатика.

Качвам и видео за да видите (чуете) за какво става въпрос.

Компресор ли да купувам или да опитам първо със ролката на динамото?

Благодаря Предварително!

Поздрави!

 

http://www.youtube.c...eature=youtu.be


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2013 - 23:13

Какво динамо бре Мечо, нали куплунг на компресора?  Като свалихте ремъка не ги ли врътнахте тия ролки- всичките и на динамо и на све, не ги ли раздърпахте за луфтове?

 

Ако сте проверили всички ролки и сте се уверили в здравината им, се насочете към изпускателният колектор, чувам/виждам че шума е с честотата на трептенето на ролката,... ама ми се чува и като пърдене от генерацията.

 

Дали ролката се движи от нестабилната работа на мотора и съвпада с плякане от цилиндър?....или дали се заблуждавам че има колебания в работата, ще го кажете ти и майстора?

 

Ако да, все си мисля че изспускателя е поолабил халката, ...казваш че в един момент спира да пляка - вероятно уплътнява като метала се разшири от затоплянето.

 

...ако е ролка или куплунг, ке тракат докато не изпаднат! ;)


Този пост е редактиран от Вай Басо: 18 декември 2013 - 23:44

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 декември 2013 - 23:17

п.с

 

Изчакай и други мнения и му дай на майсторо да чете МБклуб. :D

 

Направи и едно клипче от страната на изпускателя.


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 20 декември 2013 - 13:53

Здравей колега.

Когато майстора ги сменява бързаше че му висях на главата защото ми трябваше колата спешно и не сме се сетили нито аз нито той да врътнем другите ролки.

По принцип майка ми имаше някога една E класа 280 и сменяваха ремъка с ролките, тогава си спомням че човека които ги сменява каза че при смяна се сменят всичките, ако се износват равномерно, съдейки по 2-те които сменихме и тая на динамото би трябвало да е  за смяна, въпреки това не ми се вярва това шляпане да е от нея...

За изпускателния колектор не съм си и помислял, трябва да погледна и там, но едва ли защото това тракане не го прави всеки път, днес съм я палил и гасил над 20 пъти и само рано сутринта се разтрака малко, след това я оставих за около 2-3 часа, при следващото палене спря, а и понякога го прави и когато е загряла. Не е само когато е студена (въпреки че тогава е най-често).

Колебания в работата на мотора няма. Когато го взех не беше каран известно време (едни 10-на месеца) и първите 2 седмици когато беше студен менеше оборотите, но това се оправи само... сега колебания в работата на мотора няма.

Не знам какво може да е, ще погледна тоя колектор да видя и там какво става.

Благодаря за изказаното мнение.

Ако някои друг се сети нещо - нека сподели!

Поздрави!


  • 0

#5 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 25 декември 2013 - 12:23

Здравейте колеги и Честита Коледа!

Вчера имах малко повече време и пак огледах колата, тракането вчера го нямаше, но обтяжната ролка пак "играеше" и вчера загледах че ремъка май е хлабав?!

Качвам 2 клипа, първия на празен ход, втория с малко газ.

 

Без газ - http://www.youtube.c...h?v=BKdLrhR2kd8

 

Със малко газ - http://www.youtube.c...h?v=9qM92FlV8jw (от youtube са от качили настрани, но като цяло се вижда...)


  • 0

#6 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2014 - 10:50

Здравей колега, преди няколко дена ми се появи същия проблем и на мен. същия мотор съм :) Пиши ако си научил нещо повече по въпроса. Аз вчера закарах моята на сервиз , уж да видим това а се откри и още нещо. Тръбичката което трябва да вкарва остатъка от горивото обратно в резервоара е била пукната, аз се чудя защо ми гори толкова и мирише на нафта :) та нея я сменихме веднага. Покрай това смених си и маслото с филтрите и колата остана там за да мислим за тракането. Така е добре да се държим в течение :)


  • 0
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!

#7 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2014 - 10:54

Здравей колега, преди няколко дена ми се появи същия проблем и на мен. същия мотор съм :) Пиши ако си научил нещо повече по въпроса. Аз вчера закарах моята на сервиз , уж да видим това а се откри и още нещо. Тръбичката което трябва да вкарва остатъка от горивото обратно в резервоара е била пукната, аз се чудя защо ми гори толкова и мирише на нафта :) та нея я сменихме веднага. Покрай това смених си и маслото с филтрите и колата остана там за да мислим за тракането. Така е добре да се държим в течение :)

П.с.

като я взема ще кача снимки, че се регистрирах вчера във форума , а има какво да си говорим всички :)


  • 1
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!

#8 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 08 януари 2014 - 20:09

Здравей колега!

Ами не, решение на проблема все още нямам, или тракането намаля или е спряло да ми прави впечатление, но ще я карам да я гледат че не си е работа така..

Като я изкараш от сервиза драсни тук един ред какво са ти казали.

Поздрави!


  • 0

#9 cdk8998

cdk8998

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:много са
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 270 CDI 2003
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2014 - 20:07

Привет колега,
Излезнах от бокса. Оказа се ,че шумът е от съединителя на компресора. Имах разбити демферни тампони на съединителя. И от там шлиците на шайбата му са се разбили. Смених ги и всичко е ок. Компресора на климатика е с иглен клапан и винаги работи. Това не го знаех.
Дано съм бил полезен :)
  • 0
PUT THE PEDAL, GET THE MEDAL !!!

#10 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 23 февруари 2014 - 00:22

Така, при мен проблема най-накрая се реши вчера!

След съдействието на колегата cdk8998 се сдобих и с шайба и съединител на компресора, оказа се обаче, че не можели да го сменят тука :/

Обаче при мен проблема е бил от скапани ролки, понеже при смяната (преди месец или два) ми сложиха някакви евтини, се оказа че проблема бил в тях, сега смених обтяжна, паразитна, водна помпа и ролка на динамото и колата заспа. Само че този път сложих оригинални части.

За пореден път се убеждавам, че евтиното излиза винаги скъпо.

Поздрави!


  • 0

#11 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 февруари 2014 - 15:55

Дядо ми винаги казваше "не съм достатъчно богат да си позволя да си купувам евтини неща". Тази приказка е много вярна, особено за частите на автомобили :)


  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни