здравейте , колеги.доста неща изчетох във форума за проблеми със скоростните кутии но не успях да намеря отговор за моят проблем,а той е следният.при скорост от 0км/ч до 40км/ч не се чува никакъв шум в купето на колата.при скорост от 40км/ч до 80 км/ч започва да се чува бучене което от 80км./ч нагоре се превръща във виене.виенето наподобяеа на виене на лагер от колело.значи първо проверих лагерите на всички колелета,всички са ок.второ проверих гумените карета на кардана и висящият лагер,всичко се оказа ок.при смъкнат кардан запалих колата включих за потегляне и се оказа че шумът като бучене който се чува от40км/ч до 80км/ч се чува от скоростната кутия.озадачен съм защото нямам никакъв проблем със скоростната кутия.маслото и е по норма,има още 30 000км.до смяната му,предавките се включват нормално,с две думи нямам никакви оплаквания за поведението на скоростната кутия а изведнъж разбирам че целият този шум идва от нея.има ли някой на идея какво ще е.просто не ми се ще да я пипам при положение че работи нормално.ако някой е имал подобен проблем моля да сподели.благодаря предварително
скоростна кутия автомат на w211
Започната от motoaer, 15 дек 2013 - 08:21:30
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 декември 2013 - 08:21
#2
Публикувано 15 декември 2013 - 18:58
Точите маслото
сваляте гредичката под тапмона на кутията
тампона
следва кардана
гуменото каре
отвивате гайката на опашката на кутията
вадите зегерката
вадите лагера
поставяте нов лагер
връщате зегерката на място
нов семеринг
качвате шийката - като внимавате да не загубите и поставите дистанционната шайба между нея и лагера.
Стягате до белега от предната контра!.... проба
Пожелавам Късмет при пробата!
....ако не се оправи, следва ревизия на кутията и по-точно - редуктора на кутията
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 16 декември 2013 - 07:51
благодаря колега ще опитам. дано се размина само с това .отивам да поръчам лагера и семеринга .ще дам отговор за резултат.
#4
Публикувано 16 декември 2013 - 09:18
Дано да е той и да се разминеш с по-големи ремонти.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 17 декември 2013 - 15:52
след два дена работа,проблема е решен .оказа се лагера на опашката на скоростната кутия.всичко е точно.голям рахат е да караш в безшумно купе.ВАЙ БАСО изказвам своите благодарности.почерпката е у мен.покорно благодаря не беше кой знае какво сложно но друго си е когато компетентноста говори.трудно е когато се блъскаш като вода у бряг.черпнята е у мен.още веднъж благодаря.
#6
Публикувано 17 декември 2013 - 17:17
Яко! Здраве и Късмет!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 09 октомври 2014 - 18:26
Здравейте колеги. От 2 дена съм собственик на w211 е270 цди автоматик и имам абсолютно същия проблем. При скорост над 40км в час се чува бучене все едно карам тролей. Този лагер лесно ли се сменя, трябва ли да се цепи кутията и къде във Варна да я закарам колата да ми го сменят. Също при мене забелязох че когато тръгвам и съм на завой когато дам повече газ се чува пак това бучене. Имате ли предства каква е цената на този лагер. Мерсе предварително.
#8
Публикувано 09 октомври 2014 - 20:17
Скоростите не се отварят, лагера е на опашката на кутията към кардана. Точиш маслото и така..... по нагоре е обяснено перфектно.
Относно цената нямам идея, но вземах хубав лагер по възможност оригинален, както и семеринг.
#9
Публикувано 09 октомври 2014 - 20:27
Мерси за отговора колега, а това трябва да се направи в сервиз занимаващ се само със скоростни кутии ли? Или може да се направи във всеки сервиз? И как може да се разбере дали е от този лагер, да не се окаже че го сменям напразно този лагер. Извинявам се за всичките тези въпроси но незнам към кого да се обърна. Тука във Варна в повечето сервизи веднага ще ми кажат да сменям цялата кутия без въобще да я погледнат.
#10
Публикувано 10 октомври 2014 - 07:57
Първо трябва да проверите другите вероятности: лагери на колелета, висящ лагер, диф.
...вдигнете колата на подемник, запалете, включете...пуснете спирачката, подавайте газ и слушайте.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 11 октомври 2014 - 07:03
Това го направихме, качихме я на подемник изключих тракшана и газ. Майсторите казаха че по-скоро шумът идва от преде от към скоростната кутия. Също така ми направи ми впечатление че когато колата е на P или на N работи много спокойно, а когато я сложа на директна или на задна двигателят става една идея по-шумен, чува се едно допълнително тракане. Също така при тръгване когато правя завий има едни доста неприятно бучене . НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА? И моля колегите от Варна да ме насочат къде да отида.
#12
Публикувано 11 октомври 2014 - 07:05
Гледаха и висящият лагер и казаха че бил добре.
#13
Публикувано 11 октомври 2014 - 08:31
на P или на N работи много спокойно, а когато я сложа на директна или на задна двигателят става една идея по-шумен, чува се едно допълнително тракане.
Също така при тръгване когато правя завий има едни доста неприятно бучене .
Tампон на мотор, ЦДИ страда от тях.....той поражда гадно бучене в движение, което резонира по цялото купе.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 11 октомври 2014 - 08:56
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 11 октомври 2014 - 09:40
Да,вибрациите при вкл.на директна и задна говорят за тампони.Аз си потдържам колата при Радо-тел.-0884 978 961 Има нужната техника и знания.
#15
Публикувано 11 октомври 2014 - 23:30
Колеги благодаря за бързите отговори. Днес ми се случи нещо друго на няколко пъти. Когато запаля след 20 секунди ми светват подгряващите свещи, след няколко минути работа изгасят отсамосебе си.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни