Колеги казвате че са тампони на двигателя, но сега се сетих че когато я пусна на Неотрална по инерция пак се чува това бучене по същия начин, което ме навява на мисълта че няма да е от тампоните.
скоростна кутия автомат на w211
Started by motoaer, 15 Dec 2013 - 08:21:30
28 replies to this topic
#16
Posted 11 October 2014 - 23:34
#17
Posted 13 October 2014 - 08:21
При това положение трябва да намериш човек който ще разграничи шумовете и ще се ориентира дали е резонанс или вой..
Я пробвай, като я пуснеш по инерция, да подадеш газ и кажи дали има промени в шумовете?
Тампона на кутията здрав ли е?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#18
Posted 18 October 2014 - 18:19
Колеги смених гумите и бученето изчезна на 90 процента. Бяха изядени отвътре до нула.остана малко бучене смо между 40 и 60 км в час но може да се дължи на зимните гуми или някой лагер. А относно този Сервиз при Радо имахме уговорен час за днес в 9 часа и когато одидох него го нямаше, а имаше друг майстор, който го повозих чу бученето но не можа да определи от какво е и нямаше място да я вкараме. Всичко било заето. Т.е не ме взе насереозно когато си записах час ония ден.
#19
Posted 19 October 2014 - 22:26
Ти със сивата 270-ка ли си?Става въпрос за събота,нали?Колеги смених гумите и бученето изчезна на 90 процента. Бяха изядени отвътре до нула.остана малко бучене смо между 40 и 60 км в час но може да се дължи на зимните гуми или някой лагер. А относно този Сервиз при Радо имахме уговорен час за днес в 9 часа и когато одидох него го нямаше, а имаше друг майстор, който го повозих чу бученето но не можа да определи от какво е и нямаше място да я вкараме. Всичко било заето. Т.е не ме взе насереозно когато си записах час ония ден.
Ха-ха аз дойдох след теб докато беше там и аз бях "излъган"ама мога да му простя,защото се занимава с друг вид майстори-строителни.
Нещо обаче не казваш цялата истина,защото бях свидетел,когато работника се обади на шефа си Радо и подробно му обясни за твоята кола,че имаш супер разбити тампони на двигателя и още куп неща и че ще отидеш след като СЪБЕРЕШ ПАРИ!
На мен самия ми се извиниха и ме помолиха да дойда след час,след което отидох и си свършеха перфектно работата,естествено имах с какво да заплатя...
#20
Posted 20 October 2014 - 07:06
Колега ти ли беше това. Даже ми направи място да изляза. Нямаше кака да вкарам колата да я огледат защото всичко беше заето. По - нататък ще ги посетя пак.
Edited by iliqn87, 20 October 2014 - 17:03 .
#21
Posted 20 October 2014 - 07:32
бях свидетел,когато работника се обади на шефа си Радо и подробно му обясни за твоята кола,че имаш супер разбити тампони на двигателя и още куп неща
Лошо! Блъскаме си главите да помогнем, четем, пишем, разсъждаваме, губим време, ОТКРИВАМЕ ПРОБЛЕМА,
Tампон на мотор, ЦДИ страда от тях.....той поражда гадно бучене в движение, което резонира по цялото купе.
насочваме към оправия
Да,вибрациите при вкл.на директна и задна говорят за тампони.Аз си потдържам колата при Радо-тел.-0884 978 961 Има нужната техника и знания.
...и накрая кво става.....
Подведени сме и ние и тези които за в бъдеще ще четат темата с надежда да си помогнат чрез невероятното форумче!
Защо, защо мама му стара? Не бива по този начин да омаскаряваме това прекрасно място!
п.с. ...не целя заяждане, боли ме от неправдата.
Edited by Вай Басо, 20 October 2014 - 07:40 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Posted 20 October 2014 - 07:35
Виж сега,аз реклама не правя на никой,защото с годините все по веднъж някой на който имам доверие се е *сирал.На тия това им харесвам,че при проблем няма чудене и чесане по главата и теглене на майни към колата и марката,а знаят къде и как да пипнат,което за мен е много важно защото като видя несигурност в "специалиста"и бягам със сто.Дават гаранция за частите които слагат и правят сервизна карта,като си пазят информацията и знаят на коя кола какво и кога са и правили.Общо взето това е.Като си закачат компа и винаги се свързва и винаги казва какъв е проблема...Не като стотиците оплаквания по форомите-ходих на диагностика,ама нищо не показа!Радо е бачкал в балканстар и едно от момчетата също.Може би за това нещата са такива.Но така,де всеки си избира,а пък аз гаранция и за себе си не давам...:-)
#23
Posted 11 November 2014 - 21:58
Колеги малко разводнихме темата за което съжалявам. Може би не се изразих правилно. Искам да пиша по темата. Вибрациите при ляв завой изчезнаха след смяна на двата тампона на двигателя и тампона на кутията. Колата заспа. единия беше смачкан, а другия изпуснал. Искам да попитам нещо за да не пускам нова тема: имате ли представа кака мога да проверя лагерите на главината дали са за смяна, защото иамам чувството че това бучене идва от тях.
#24
Posted 11 November 2014 - 22:22
Колега, вдигаш на крик, и завърташ колелото което те съмнява, аз така ги разбирам
#25
Posted 12 November 2014 - 14:02
Колега, вдигаш на крик, и завърташ колелото което те съмнява, аз така ги разбирам
Това е начина.Въртиш бързо и слушаш.
#26
Posted 14 November 2014 - 21:08
Да утре ще го направя. А може ли от лагер да се чува бучене.
#27
Posted 14 November 2014 - 23:16
Зависи кой как го определя.По принцип е по-скоро стържене като го чуваш в автомобила.Като въртиш колелото е пак нещо такова.Веднага ще го усетиш,защото когато всичко е наред не се чува нищо освен свистенето на грайферите на гумата.
#28
Posted 15 November 2014 - 09:21
Да,вибрациите при вкл.на директна и задна говорят за тампони.Аз си потдържам колата при Радо-тел.-0884 978 961 Има нужната техника и знания.
От кой град е този Радо ?
#29
Posted 15 November 2014 - 10:35
От кой град е този Радо ?
Радо е от Варна,както и колегата който питаше.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users