по мои изчисления разликата е четвърт оборот по малко от моя, това голяма разлика ли е или е приемливо
колата ми е мерцедес ц180 а другия диф. е от 250Д
Posted 14 December 2013 - 18:29
Posted 14 December 2013 - 19:16
Почти няма да усещаш разликата. До задните гуми ще достигат 7% по-малък въртящ момент, но и оборотите ти ще спаднат със толкова, тоест преди оборотите на които си карал със 100 сега ще си със 107, печелиш малко икономичност и по-висока максимална скорост за сметка на ускорението.
Posted 15 December 2013 - 00:27
Posted 17 December 2013 - 22:23
В този ред на мисли аз да попитам трябва ли да пипам и да сменям маслото на деференциала
Благодаря
Edited by RINGO, 17 December 2013 - 22:25 .
Posted 21 December 2013 - 15:48
Аз на твое място щях да го подменя. Съмнявам се маслото ти да е повече от 20/30 лв
Posted 21 December 2013 - 22:32
Благодаря какво масло да му сложа?
Posted 21 December 2013 - 23:12
85W90 аз сложих такова на Лики Моли от 22до26лв 1л
Posted 26 December 2013 - 19:52
Честита коледа колеги. Пожелавам на всички много здраве щастие късмет пожелавам и незабравимо посрещане на новата година!!
А сега да ви се похваля как се развиха нещата с проблемния диф.
На кратко оказа се външния лагер на пиньона които е със стандартен размер и беше закупен от магазин Триера за 25лв и след като си нямах никкаква идея как се стяга гайката я стегнах на принципа както стягам лагерите на главините на колелата стягане докато започне да се варти с усилие и отхлабване с четварт оборот
ново масло 85в90 и това е направих и около 650км няма шумове никакви
ако някои има въпроси пишете ще се радвам ако мога да бъда полезен .
0 members, 1 guests, 0 anonymous users