Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Изтощен акумулатор, вследствие на включена перка на печка или парно.


  • Please log in to reply
Няма други мнения в тази тема

#1 BYFTL

BYFTL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Момчилград
  • Интереси:покер, криминални случаи, риболов и др.
  • Автомобил:
    W211 Е320 2003г.

Публикувано 05 декември 2013 - 19:55

Здравейте колеги,

Тъй като не съм с кой знае колко знания относно екстрите- парно и REST бутон направих може би нещо, което не трябваше и някаква перка се е включила след като като колата е изстинала, вследствие на което ми е изтощила акумулатора. Толкова че колата се отключи и не се заключи и даже не светна плафона. След това направих нова грешка като вместо да включа друг акумулатор (на определеното за целта място- под капака върху десния калник имало черна кутия) преди да откача акумулатора, направо го откачих и свързах друг :( След това всичко си дойде на мястото, включително и работещата въпросна перка - или е на печката (опитах се на няколко пъти да я настроя, безуспешно- тръгваше и спираше след няколко секунди), или е на парното, тъй като предишния ден ползвах REST екстрата (да не изстива купето при изключен двигател). 

 

И накрая да обобщя какви са належащите проблеми:

- тази въпросна перка се включва пак и не спира- откачих и новия акумулатор и сега колата седи без заряд- Голям проблем ли е ?

- появи ми се грешка ESP manuel ....

 

Благодаря предварително на отзовалите се .


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни