Бат Жоро 87 има много споделено от притежатели на такива машини във Форума,
остава само да имаш желание време и възможност да го прочетеш .
Вярно че повечето писано е за W140, но на практика 98% от написаното важи и за С140 .
Не чакай някой да напише нещо ново и специално по твоя въпрос,
повечето неща са коментирани и писани многократно .
Старите мнения са много ценно нещо, потърси ги и приятно четене .
+1 Болестите са им почти еднакви. Като започнеш от инсталация на мотора и стигнеш до вакуума на вратите.
Разликте са в едрогабаритните части общо взето, и в специфичните за купето неща.
Хубаво е екстрите по него да работят, салона да е в добро състояние, както и колата да изглежда свежа.
Неподдържана 140ка, глътнала български въздух е ЦИРК
Ще дам пример с моята баба яга набор 91, 2001 със сигурност е била в официален сервиз защото е сменен бега, има стикер и бега е щампован 01. Колата е била на лична кола на нареден представител от времето на тройната коалиция (намерих пропуск за НС) Следващият собственик е личния му шофьор, но момчето не е могло нито да я кара много нито да я прави.
Колата имаше доста външни забележки, доста вътрешни. По мое мнение не е и не беше тотален гроб, но полека лека става кола.
За 50 000 км не съм правил кой знае колко ремонти, но съм сменил това онова. Все пак показва над 300 000км вече, а колко по 300 са...
На моменти ми е идвало да я пусна на части но както казах ЦИРК. Като не съм разполагал с 5 цифрена сума при покупката, сега ще правя.
Хубавата кола струва пари, хубавият мерцедес е (на пръв поглед) неразумно скъп!