Колеги, ще помоля за съвет. Понякога, когато потеглям изхвърля първа скорост...само първа, нямам проблеми с другите. Смисъл влизат малко трудно, но колата е на 84 хил. км...реални, всичко уж провериха в Балкан Стар..и т.н..От начало си мислех, че не натискам съединителя до край(на първа при потегляне), обаче същото се случи с почти всички, които караха колата ми. Не се случва винаги обаче..Имам чувство, че на място понякога първа влиза на две степени...ръчках я докато беше спряла...И когато това се случи при потегляне, да речем влезе не както трябва и я изхвърля с онзи ужасен хъркащ звук...и да си призная малко ме е страх да я карам така, за да не прецакам кутията... Тук уточнявам, че колата е внос от Италия и там са сложили такава система за заключване на скоростите, която обаче не работи както трябва...На 6-та скорост уж успявам да я заключа, обаче като размърдам малко лоста и освобождава...Не знам дали може проблемът да се дължи на това, на малко масло в кутията, на разбита кутия, на разкачен лост? Всеки съвет ще бъде от полза!
Благодаря!
Поздрави!
Проблем със скоростите на CLK W208Понякога изхвърля първа скорост
Започната от Son Of Anarchy, 03 дек 2013 - 22:21:37
clk W208
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 декември 2013 - 22:21
#2
Публикувано 04 декември 2013 - 00:53
На повечето кутии, скорост влиза на 2 степени.
За каква система за заключване говориш?
#3
Публикувано 04 декември 2013 - 09:53
Не съм запознат много, но това е заключване на скоростите срещу кражба. Би трябвало да заключва скоростния лост на 6-та предавка, но като го размърдам леко, без да съм отключил с ключето, излиза на свободна...Пичът, който я купи от Италия също не знаеше нищо..Слагам снимки, за да добиете представа.
Прикачени файлове
#4
Публикувано 04 декември 2013 - 10:17
Селектора на 6 степенната се бахтисва понеже е афифен, има 2 бр основни втулки които трябва да се заменят за да се стегне и да центрова по-добре. .....следващото което трябва да се види и регулира е пластмасовият реглаж на жилото- което е част от селектора - често се чупят и излизат от правилната позиция.
Друго! В следствие на разбрицан селектор някой от скоростите не влизат до край......това води до по-къс ход на водача който движи зъбчатките а фиксаторите не стигат до мястото в което трябва да легнат за да не позволят да се измъкнат при работа.
В движение, на обороти, втора влиза ли лесно?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 04 декември 2013 - 10:35
Да, втората също влиза малко трудно на обороти, но поне си влиза и не я изхвърля! А на първа май случаят е точно такъв - не влиза до край всеки път пущината. Бай Васо, май при теб трябва да я карам Много благодарско!
#6
Публикувано 04 декември 2013 - 10:46
Хммм, не случайно питам за нея, невлизането на втора също сочи към повреда в селектора.
Никога не напъвай когато не влиза втора или която да е скорост - не употребявай сила за да я вкараш!
6 степенната троши водач и остава на 1ва.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 декември 2013 - 10:51
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 04 декември 2013 - 10:50
Много благодаря за информацията!
#8
Публикувано 27 февруари 2017 - 20:46
Здравейте.
Имах подобен проблем със CLK W208 - 2001г
Много трудно влизаха първа и втора, но по -големия проблем е че
не продават резервни части и компоненти за този селектор.
Върви като монолитен цялостен детайл.
Закупих такъв селектор втора употреба и от двата
стъкмих един порядъчно добър.
Ще се постарая да бъда полезен с
малко снимков материал.
УСПЕХ.
6 speed Mercedes selector I.pdf 10,49MB 75 Брой сваляния
6 speed Mercedes selector II.pdf 15,4MB 48 Брой сваляния
#9
Публикувано 22 юли 2017 - 16:58
Здравейте колеги,
Смених старото clk с ново w209 (270 cdi с ръчни скорости). Имам проблем с изключване от първа предавка.
Проблема се състои трудното вкарване на първа и от време на време "изпюването" и.
Както колегата по - горе описа, предавката влиза на 2 "стъпки".
Втора скорост също влиза трудно.
Установих, че ако натисна много силно съединителя до пода и бавно и внимателно вкарам първа никога не изключва.
Скоростния лост също има луфт.
Някои има ли идея дали е лостовия механизъм или скоростите?
Има ли процедура по настройката на лостовия механизъм?
Този пост е редактиран от nbajani: 22 юли 2017 - 17:28
#10
Публикувано 22 юли 2017 - 17:39
Някои от ръчните скоростни кутии от тия години имат фабричен проблем с влизането на 1-ва и 2-ра. Има една или две теми, където е дискутирано това, по-късно ще ти дам линк, има частично решение, а ти дай номера на скоростната ти кутия, ако не го знаеш, дай VIN-а на колата.
Този пост е редактиран от Bokouser: 22 юли 2017 - 20:09
#11
Публикувано 23 юли 2017 - 11:25
Здравей колега.
Тук мисля, че го има номера на скоростите.
Engine no.: 612967 30 260695
Transmission: 716649 01 768172 [transmissionType = GM]
Колата много ми харесва и има супер поведение на пътя и ако успея да оправя това със скоростите още повече ще и се радвам.
Този пост е редактиран от nbajani: 23 юли 2017 - 11:26
#12
Публикувано 23 юли 2017 - 12:33
Аз също имам проблем с скоростите колеги. Моята е 6 тепенна, с номер 716663 11 075958. Смених маслото с 80w90 защото мислих, че трудното влизане на 2ра може да е отчасти причинено заради старото масло, но след смяната стана по-зле. Сега пък ми казаха, че синхронизатора и муфата на 2ра НАЙ ВЕРОЯТНО са за смяна. сумата коята тряабва да дам не е малка. Незнам ако се окаже че е от някакви втулки или нещо такова, а аз дам 400лв за синхронизатор...доста кофти.
#13
Публикувано 23 юли 2017 - 12:57
Това е темата, вижте 9-ти пост: http://forums.mbclub...ес-ц-класа-203/
Вашите кутии фигурират на последния ред на таблицата и събират 1,8л, но се пълнят с 1,5л. Само да допълня, че проблема е описан и във WIS (под таблицата пише кой точно документ), но за съжаление досега не съм прочел при някой да се оправя напълно, въпреки, че със смяната на маслото с оригинално и по указания начин до някъде става по-поносимо.
Твоята кутия е със същия номер като моята, има указание как точно да се смени маслото (не се пълни до пробката) и моят съвет е задължително оригинално.Здравей колега.
Тук мисля, че го има номера на скоростите.
Engine no.: 612967 30 260695
Transmission: 716649 01 768172 [transmissionType = GM]
Колата много ми харесва и има супер поведение на пътя и ако успея да оправя това със скоростите още повече ще и се радвам.
За твоята кутия са дадени същите указания.Аз също имам проблем с скоростите колеги. Моята е 6 тепенна, с номер 716663 11 075958. Смених маслото с 80w90 защото мислих, че трудното влизане на 2ра може да е отчасти причинено заради старото масло, но след смяната стана по-зле. Сега пък ми казаха, че синхронизатора и муфата на 2ра НАЙ ВЕРОЯТНО са за смяна. сумата коята тряабва да дам не е малка. Незнам ако се окаже че е от някакви втулки или нещо такова, а аз дам 400лв за синхронизатор...доста кофти.
Вашите кутии фигурират на последния ред на таблицата и събират 1,8л, но се пълнят с 1,5л. Само да допълня, че проблема е описан и във WIS (под таблицата пише кой точно документ), но за съжаление досега не съм прочел при някой да се оправя напълно, въпреки, че със смяната на маслото с оригинално и по указания начин до някъде става по-поносимо.
Този пост е редактиран от Bokouser: 23 юли 2017 - 13:16
#14
Публикувано 23 юли 2017 - 13:46
Ясно...много интересно, защото моята до ръба на отвора за наливане като беше маслото източих точно 2л. И също толкова напълних. Странно...
Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
#15
Публикувано 23 юли 2017 - 14:00
Не би трябвало да събере 2л. Да не би да е била нещо под наклон?
По принцип трябва да събере 1,8л и да прокапе леко, след което внимателно да изсмучеш например със спринцовка точно 300мл
По принцип трябва да събере 1,8л и да прокапе леко, след което внимателно да изсмучеш например със спринцовка точно 300мл
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни