Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проблем със скоростите на CLK W208Понякога изхвърля първа скорост

clk W208

  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 Son Of Anarchy

Son Of Anarchy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 230 kompressor W208

Публикувано 03 декември 2013 - 22:21

Колеги, ще помоля за съвет. Понякога, когато потеглям изхвърля първа скорост...само първа, нямам проблеми с другите. Смисъл влизат малко трудно, но колата е на 84 хил. км...реални, всичко уж провериха в Балкан Стар..и т.н..От начало си мислех, че не натискам съединителя до край(на първа при потегляне), обаче същото се случи с почти всички, които караха колата ми. Не се случва винаги обаче..Имам чувство, че на място понякога първа влиза на две степени...ръчках я докато беше спряла...И когато това се случи при потегляне, да речем влезе не както трябва и я изхвърля с онзи ужасен хъркащ звук...и да си призная малко ме е страх да я карам така, за да не прецакам кутията... Тук уточнявам, че колата е внос от Италия и там са сложили такава система за заключване на скоростите, която обаче не работи както трябва...На 6-та скорост уж успявам да я заключа, обаче като размърдам малко лоста и освобождава...Не знам дали може проблемът да се дължи на това, на малко масло в кутията, на разбита кутия, на разкачен лост? Всеки съвет ще бъде от полза!
Благодаря!

Поздрави!


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2013 - 00:53

На повечето кутии, скорост влиза на 2 степени.

За каква система за заключване говориш?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Son Of Anarchy

Son Of Anarchy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 230 kompressor W208

Публикувано 04 декември 2013 - 09:53

Не съм запознат много, но това е заключване на скоростите срещу кражба. Би трябвало да заключва скоростния лост на 6-та предавка, но като го размърдам леко, без да съм отключил с ключето, излиза на свободна...Пичът, който я купи от Италия също не знаеше нищо..Слагам снимки, за да добиете представа.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_0409.JPG   113,62K   17 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0410.JPG   140,7K   16 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0407.JPG   149,94K   14 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0408.JPG   107,44K   15 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0411.JPG   206,82K   14 Брой сваляния

  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2013 - 10:17

Селектора на 6 степенната се бахтисва понеже е афифен, има 2 бр основни втулки които трябва да се заменят за да се стегне и да центрова по-добре. .....следващото което трябва да се види и регулира е пластмасовият реглаж на жилото- което е част от селектора - често се чупят и излизат от правилната позиция.

 

Друго! В следствие на разбрицан селектор някой от скоростите не влизат до край......това води до по-къс ход на водача който движи зъбчатките а фиксаторите не стигат до мястото в което трябва да легнат за да не позволят да се измъкнат при работа.

 

В движение, на обороти, втора влиза ли лесно?


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Son Of Anarchy

Son Of Anarchy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 230 kompressor W208

Публикувано 04 декември 2013 - 10:35

Да, втората също влиза малко трудно на обороти, но поне си влиза и не я изхвърля! А на първа май случаят е точно такъв - не влиза до край всеки път пущината. Бай Васо, май при теб трябва да я карам :) Много благодарско!


  • 1

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2013 - 10:46

Хммм, не случайно питам за нея, невлизането на втора също сочи към повреда в селектора.

 

Никога не напъвай когато не влиза втора или която да е скорост - не употребявай сила за да я вкараш!

 

6 степенната троши водач и остава на 1ва.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 декември 2013 - 10:51

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Son Of Anarchy

Son Of Anarchy

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 230 kompressor W208

Публикувано 04 декември 2013 - 10:50

Много благодаря за информацията! 


  • 1

#8 iku69

iku69

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    CLK C208

Публикувано 27 февруари 2017 - 20:46

Здравейте.

Имах подобен проблем със CLK W208 - 2001г

Много трудно влизаха първа и втора, но по -големия проблем е че

не продават резервни части и  компоненти за този селектор.

Върви като монолитен цялостен детайл.

Закупих такъв селектор втора употреба и от двата

стъкмих един порядъчно добър.

Ще се постарая да бъда полезен с

малко снимков материал.

УСПЕХ.

 

Прикачен файл  6 speed Mercedes selector I.pdf   10,49MB   75 Брой сваляния

 

Прикачен файл  6 speed Mercedes selector II.pdf   15,4MB   48 Брой сваляния


  • 2

#9 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 22 юли 2017 - 16:58

Здравейте колеги,

 

Смених старото clk с ново w209 (270 cdi с ръчни скорости). Имам проблем с изключване от първа предавка. 

 

Проблема се състои трудното вкарване на първа и от време на време "изпюването" и.

 

Както колегата по - горе описа, предавката влиза на 2 "стъпки".

Втора скорост също влиза трудно. 

Установих, че ако натисна много силно съединителя до пода и бавно и внимателно вкарам първа никога не изключва.

Скоростния лост също има луфт.

 

Някои има ли идея дали е лостовия механизъм или скоростите?

Има ли процедура по настройката на лостовия механизъм?


Този пост е редактиран от nbajani: 22 юли 2017 - 17:28

  • 0

#10 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 22 юли 2017 - 17:39

Някои от ръчните скоростни кутии от тия години имат фабричен проблем с влизането на 1-ва и 2-ра. Има една или две теми, където е дискутирано това, по-късно ще ти дам линк, има частично решение, а ти дай номера на скоростната ти кутия, ако не го знаеш, дай VIN-а на колата.

Този пост е редактиран от Bokouser: 22 юли 2017 - 20:09

  • 1

#11 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 23 юли 2017 - 11:25

Здравей колега.

 

Тук мисля, че го има номера на скоростите.

Engine no.: 612967 30 260695

Transmission: 716649 01 768172 [transmissionType = GM]

 

Колата много ми харесва и има супер поведение на пътя и ако успея да оправя това със скоростите още повече ще и се радвам.


Този пост е редактиран от nbajani: 23 юли 2017 - 11:26

  • 0

#12 gamensh

gamensh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 юли 2017 - 12:33

Аз също имам проблем с скоростите колеги. Моята е 6 тепенна, с номер 716663 11 075958. Смених маслото с 80w90 защото мислих, че трудното влизане на 2ра може да е отчасти причинено заради старото масло, но след смяната стана по-зле. Сега пък ми казаха, че синхронизатора и муфата на 2ра НАЙ ВЕРОЯТНО са за смяна. сумата коята тряабва да дам не е малка. Незнам ако се окаже че е от някакви втулки или нещо такова, а аз дам 400лв за синхронизатор...доста кофти.


  • 0

#13 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 23 юли 2017 - 12:57

Това е темата, вижте 9-ти пост: http://forums.mbclub...ес-ц-класа-203/
 

Здравей колега.
Тук мисля, че го има номера на скоростите.
Engine no.: 612967 30 260695
Transmission: 716649 01 768172 [transmissionType = GM]
Колата много ми харесва и има супер поведение на пътя и ако успея да оправя това със скоростите още повече ще и се радвам.

Твоята кутия е със същия номер като моята, има указание как точно да се смени маслото (не се пълни до пробката) и моят съвет е задължително оригинално.
 
 

Аз също имам проблем с скоростите колеги. Моята е 6 тепенна, с номер 716663 11 075958. Смених маслото с 80w90 защото мислих, че трудното влизане на 2ра може да е отчасти причинено заради старото масло, но след смяната стана по-зле. Сега пък ми казаха, че синхронизатора и муфата на 2ра НАЙ ВЕРОЯТНО са за смяна. сумата коята тряабва да дам не е малка. Незнам ако се окаже че е от някакви втулки или нещо такова, а аз дам 400лв за синхронизатор...доста кофти.

За твоята кутия са дадени същите указания.

Вашите кутии фигурират на последния ред на таблицата и събират 1,8л, но се пълнят с 1,5л. Само да допълня, че проблема е описан и във WIS (под таблицата пише кой точно документ), но за съжаление досега не съм прочел при някой да се оправя напълно, въпреки, че със смяната на маслото с оригинално и по указания начин до някъде става по-поносимо.

Този пост е редактиран от Bokouser: 23 юли 2017 - 13:16

  • 1

#14 gamensh

gamensh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 23 юли 2017 - 13:46

Ясно...много интересно, защото моята до ръба на отвора за наливане като беше маслото източих точно 2л. И също толкова напълних. Странно...

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
  • 0

#15 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 23 юли 2017 - 14:00

Не би трябвало да събере 2л. Да не би да е била нещо под наклон?
По принцип трябва да събере 1,8л и да прокапе леко, след което внимателно да изсмучеш например със спринцовка точно 300мл
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни