Благодаря за полезната информация колега.
Относно селектора, дали е същия като в PDF на колегата от пост #8 и да попитам има ли достъп отдолу под колата, без да се сваля кутията?
Поздрави!
Posted 23 July 2017 - 15:32
Благодаря за полезната информация колега.
Относно селектора, дали е същия като в PDF на колегата от пост #8 и да попитам има ли достъп отдолу под колата, без да се сваля кутията?
Поздрави!
Posted 23 July 2017 - 16:53
Edited by Bokouser, 23 July 2017 - 16:54 .
Posted 23 July 2017 - 17:44
Ами беше на подемника на около метър от земята. Не вярвам да вдига толкова накриво този подемник. Както и да е, ще източа и ще го докарам до 1,5л маслото и ще споделя. Благодаря за отделеното време и компетентното мнение.Не би трябвало да събере 2л. Да не би да е била нещо под наклон?
По принцип трябва да събере 1,8л и да прокапе леко, след което внимателно да изсмучеш например със спринцовка точно 300мл
Posted 27 July 2017 - 17:26
Здравейте,
Направих едно клипче да ви покажа луфта в скоростния лост:
Според мен лошото включване освен от масло може да идва и от този луфт. Вие как мислите?
Някой "обирал" ли е такъв луфт или да търся нова ябълка?
Posted 09 February 2022 - 14:01
Колеги и аз имам проблем с CLK 270 CDI, W209, 2004, ичключва 1-ва с гръм и трясък. Сменихме зъбно колело на 1-ва и синхронизаторна муфа. Всички втулки на превключвача са прегледани и подменени с по-читави.
Проблема се проявява по-често, какво друго може да се провери?
0 members, 2 guests, 0 anonymous users