Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с мощност w140 350td 1995


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 30 ноември 2013 - 14:26

Здравейте колеги,нов съм във форума и в марката.Чета форума и разбирам,че тук има много наистина компетентни хора.Може и да повтарям темата,но не можах да намеря нещо подобно.На въпроса-днес докато карах натиснах газта до долу(кик даун),колата тръгна да се набира и изведнъж мощността умря,сякаш турбината изчезна.Когато спрях двигателя не работеше както трябва на P(4-ри степенен автомат).След около час я запалих ,двигателя притресе оправи се и колата се държеше нормално.Не посмях да пробвам отново кик дауна.Моля дайте акъл какво става.


  • 0

#2 tancho_89

tancho_89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    S500/W140

Публикувано 05 декември 2013 - 23:24

Имам същия проблем 


  • 0

#3 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2013 - 23:54

То този дизел май беше с по две бобини на цилиндър и по 4 свещи (восъчни от по 20 стотинки) страшна иновация за времето си,,,

Шегата настрана. Огледай като начало вакуумите и въздушните пътища.

По нататък хора с опит при бенцовите дизели...


  • 2

#4 tancho_89

tancho_89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    S500/W140

Публикувано 05 декември 2013 - 23:57

Всички вакуми са здрави и като започне да тресе почва да пуши страшно отзад


  • 0

#5 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2013 - 00:12

При осмака е друга бирата, палци капачки ако си с дистрибуторите.

При мен се беше развил единия палец и се беше изял, преди това пък другия ме предаде, та сега се ядосах и смених всичко с оригинални от мерцедес. Двете бобини, разпределители, дистрибутори...

Ревизиране на инсталацията на мотора с помощта на Бай Васо.


  • 0

#6 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 06 декември 2013 - 19:41

Благодаря на отзовалите се.Успях да си реша проблема.Оказа се по елементарен от апокалипсисите,които си представях.Задръстени горивни филтри.Смених ги и вече съм ОК.

P.S нафтата ,която купуваме прескъпо е пълни лайна


  • 0

#7 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 06 декември 2013 - 20:31

Според мен са ви насрани резервоарите, защото аз сменям на моя дизелов джип горивния филтър на 20 000км и никога не съм виждал гадости в него, ама никога.

Зареждам главно от Лукойл,Еко и ОМВ. 


  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2013 - 21:50

Е да ама... некой па зареждат с туби. :D

 

....остай майтап, да не попадаш на гофнеш, един път става.

 

Виждал съм парцали на кола на която само преди месец и бех сменил помпа, филтър и бех точил резервоара щот няма как, кат свалиш помпата точиш, бензинова......беше страшно.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 06 декември 2013 - 22:07

Да де, кура винаги можеш да го набараш, ама като цяло ми е малко пресилено това за БГ нафтата, че била зле и не знам си какво. 

 

Хубаво е да се зарежда само на много посещавани бензиностанции, и то от по-скоро построените, че първите построени от големите вериги

имат изгнили резервоари за горивото и оттам горивото се смесва с разни лайна, люспи и т.н., на като цяло за 7г не съм се оплакал от нафта.


  • 0

#10 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 12 декември 2013 - 15:17

Според мен са ви насрани резервоарите, защото аз сменям на моя дизелов джип горивния филтър на 20 000км и никога не съм виждал гадости в него, ама никога.

Зареждам главно от Лукойл,Еко и ОМВ. 

Не е от резервоара,чист е.Заредих в РОМПЕТРОЛ. Никога не зареждайте от там.Извадих от грубия горивен филтър такива парцали,че....колата се държеше все едно няма нафта-пали и огасва.


  • 0

#11 vonvladimir

vonvladimir

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W140 S350TD 1995
    Subaru Legacy 2.5 2000

Публикувано 03 януари 2014 - 15:30

 ама като цяло ми е малко пресилено това за БГ нафтата, че била зле и не знам си какво. 

 

Продавано по столични бензиностанции дизелово гориво започва да замръзва още при минус 13 - минус 15 градуса, показа експеримент на "Нова ТВ". Нафтата била купена от 7 различни произволно избрани бензиностанции, след което сложена във фризер. 
Вместо при минус 20 - минус 22 градуса, колкото е стандартът, при всички "проби" на доста по-висока температура се наблюдава начален етап на кристализация, установила проверка в автосервиз. В случая става въпрос за обикновената по-евтина нафта без добавки, но дори и при нея подобно нещо не би трябвало да се наблюдава, обясни управителят на сервиза Радослав Киров. 
Освен това във всичките 7 бутилки имало и съдържание на вода, а в една от "пробите" се виждали и твърди частици. Отклонението от стандартите може да не позволи на двигателя да запали, но и да доведе до сериозни проблеми по горивната система на колата и по мотора, обясни Киров. 
За последния месец в сервиза му са ремонтирани поне два пострадали от лоша нафта автомобили.


  • 0

#12 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 03 януари 2014 - 17:04

Ми не знам, аз преди 2 години, когато имаше температури от сорта на -25 градуса Февруари, запалих джипката без никакви проблеми на -18....и бях с "обикновена нафта", 

а не от по-скъпата. Колата дори не се замисли при паленето.


  • 0

#13 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 януари 2014 - 23:21

Едно е пластмасова бутилка, друго е резервоара...
Темата е за друго.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни