Здравейте колеги,нов съм във форума и в марката.Чета форума и разбирам,че тук има много наистина компетентни хора.Може и да повтарям темата,но не можах да намеря нещо подобно.На въпроса-днес докато карах натиснах газта до долу(кик даун),колата тръгна да се набира и изведнъж мощността умря,сякаш турбината изчезна.Когато спрях двигателя не работеше както трябва на P(4-ри степенен автомат).След около час я запалих ,двигателя притресе оправи се и колата се държеше нормално.Не посмях да пробвам отново кик дауна.Моля дайте акъл какво става.
проблем с мощност w140 350td 1995
Започната от vonvladimir, 30 ное 2013 - 14:26:59
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 ноември 2013 - 14:26
#2
Публикувано 05 декември 2013 - 23:24
Имам същия проблем
#3
Публикувано 05 декември 2013 - 23:54
То този дизел май беше с по две бобини на цилиндър и по 4 свещи (восъчни от по 20 стотинки) страшна иновация за времето си,,,
Шегата настрана. Огледай като начало вакуумите и въздушните пътища.
По нататък хора с опит при бенцовите дизели...
#4
Публикувано 05 декември 2013 - 23:57
Всички вакуми са здрави и като започне да тресе почва да пуши страшно отзад
#5
Публикувано 06 декември 2013 - 00:12
При осмака е друга бирата, палци капачки ако си с дистрибуторите.
При мен се беше развил единия палец и се беше изял, преди това пък другия ме предаде, та сега се ядосах и смених всичко с оригинални от мерцедес. Двете бобини, разпределители, дистрибутори...
Ревизиране на инсталацията на мотора с помощта на Бай Васо.
#6
Публикувано 06 декември 2013 - 19:41
Благодаря на отзовалите се.Успях да си реша проблема.Оказа се по елементарен от апокалипсисите,които си представях.Задръстени горивни филтри.Смених ги и вече съм ОК.
P.S нафтата ,която купуваме прескъпо е пълни лайна
#7
Публикувано 06 декември 2013 - 20:31
Според мен са ви насрани резервоарите, защото аз сменям на моя дизелов джип горивния филтър на 20 000км и никога не съм виждал гадости в него, ама никога.
Зареждам главно от Лукойл,Еко и ОМВ.
#8
Публикувано 06 декември 2013 - 21:50
Е да ама... некой па зареждат с туби.
....остай майтап, да не попадаш на гофнеш, един път става.
Виждал съм парцали на кола на която само преди месец и бех сменил помпа, филтър и бех точил резервоара щот няма как, кат свалиш помпата точиш, бензинова......беше страшно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 06 декември 2013 - 22:07
Да де, кура винаги можеш да го набараш, ама като цяло ми е малко пресилено това за БГ нафтата, че била зле и не знам си какво.
Хубаво е да се зарежда само на много посещавани бензиностанции, и то от по-скоро построените, че първите построени от големите вериги
имат изгнили резервоари за горивото и оттам горивото се смесва с разни лайна, люспи и т.н., на като цяло за 7г не съм се оплакал от нафта.
#10
Публикувано 12 декември 2013 - 15:17
Според мен са ви насрани резервоарите, защото аз сменям на моя дизелов джип горивния филтър на 20 000км и никога не съм виждал гадости в него, ама никога.
Зареждам главно от Лукойл,Еко и ОМВ.
Не е от резервоара,чист е.Заредих в РОМПЕТРОЛ. Никога не зареждайте от там.Извадих от грубия горивен филтър такива парцали,че....колата се държеше все едно няма нафта-пали и огасва.
#11
Публикувано 03 януари 2014 - 15:30
ама като цяло ми е малко пресилено това за БГ нафтата, че била зле и не знам си какво.
Продавано по столични бензиностанции дизелово гориво започва да замръзва още при минус 13 - минус 15 градуса, показа експеримент на "Нова ТВ". Нафтата била купена от 7 различни произволно избрани бензиностанции, след което сложена във фризер.
Вместо при минус 20 - минус 22 градуса, колкото е стандартът, при всички "проби" на доста по-висока температура се наблюдава начален етап на кристализация, установила проверка в автосервиз. В случая става въпрос за обикновената по-евтина нафта без добавки, но дори и при нея подобно нещо не би трябвало да се наблюдава, обясни управителят на сервиза Радослав Киров.
Освен това във всичките 7 бутилки имало и съдържание на вода, а в една от "пробите" се виждали и твърди частици. Отклонението от стандартите може да не позволи на двигателя да запали, но и да доведе до сериозни проблеми по горивната система на колата и по мотора, обясни Киров.
За последния месец в сервиза му са ремонтирани поне два пострадали от лоша нафта автомобили.
#12
Публикувано 03 януари 2014 - 17:04
Ми не знам, аз преди 2 години, когато имаше температури от сорта на -25 градуса Февруари, запалих джипката без никакви проблеми на -18....и бях с "обикновена нафта",
а не от по-скъпата. Колата дори не се замисли при паленето.
#13
Публикувано 03 януари 2014 - 23:21
Едно е пластмасова бутилка, друго е резервоара...
Темата е за друго.
Темата е за друго.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни