Здравейте на всички, карам мерцедес 190Е автоматик 122 коня, та проблема е, че когато карам на D мина ли 40 и изключва от скорост само си форсира мотора и не набира.На другите скорости не го прави този проблем.възможно ли е дискът на тази скорост да е заминал или е от нещо друго, преди 1 месец се оправи за малко и от тогава все така си върви.

Проблем със скороститеНе сменя
Започната от AMGPOWERR, 29 ное 2013 - 19:22:46
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 ноември 2013 - 19:22
#2
Публикувано 29 ноември 2013 - 20:38
И моята го прави това, на 4та скорост (D), на 1ва, 2ра и 3та няма проблем, но като качи на 4та, издържа само леко на газ, като подам малко повече се форсира, ако му дам много газ се форсира докато не свали на долната предавка, тогава захапва и тръгва, и така, не знам какъв е проблема... По тоя повод автоматика ще хваща вторичните, и ще освободи място за някоя 5-6 степенна ръчна кутия.
Follow your own star...
#3
Публикувано 29 ноември 2013 - 21:13
Да като я настъпя докрай смъква по малката скорост на 120 не включва на 4та и за малко да загубя буталата
#4
Публикувано 29 ноември 2013 - 22:32
Моята я включва, но евентуално около 40-50 може едвам едвам да се поддържа някаква скорост на нея. Малко повече като настъпиш и се изфорсирва и ако си настъпал достатъчно сваля надолу. Забелязах че от както започна да го прави "икономайзера" ми не се връща до край като пусна газта, така че може и да е някакъв тъп вакуумен теч, но не ми се занимава, ще си ходи кутията и тва е положението.
Follow your own star...
#5
Публикувано 29 ноември 2013 - 22:39
Ако го караш дълго време на 4та докато буксува рискуваш да си скапеш и редуктора.
Ако не си карал много докато буксува може да се разминеш с дискове на пакета и уплътнения.
Трябва му доста малко да вкопае металните дискове и после да се завари пакета....
Ако си решил да си правиш кутията си заслужава да се проверят луфтовете а другите пакети, както и да се сложат нови дискове на задна скорост!
#6
Публикувано 30 ноември 2013 - 15:45
Значи от диска идва проблема така ли?
#7
Публикувано 30 ноември 2013 - 19:44
Да. Те са 3 на този пакет ,ако греша Бат Анди ще ме поправи, но трябва да се свали кутията да купиш нови дискове за този пакет както и за този на задната. По спомен бяха по 12лв бройката ,но това преди 2г. И да се провери има ли и друго.
п.п. А най вероятно и огледалните дискове ще са надрани (поне някои от тях) та и тях ще трябва да смениш, съответно и маслото ,гарнитурата и филтъра, абе задели едни 400-500лв и я сваляйте няма нищо страшно. Има и всички части втора ръка.
п.п. А най вероятно и огледалните дискове ще са надрани (поне някои от тях) та и тях ще трябва да смениш, съответно и маслото ,гарнитурата и филтъра, абе задели едни 400-500лв и я сваляйте няма нищо страшно. Има и всички части втора ръка.
Този пост е редактиран от ХаPu: 30 ноември 2013 - 19:46
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Публикувано 30 ноември 2013 - 23:56
Благодаря за изчерпателният отговор.
#9
Публикувано 05 декември 2013 - 08:54
Е то значи ремонта ще ми излезне 400 500 лв. нали така, а на мене 1 ми вика ако реша да я правя щяло да ми струва 1500 лв нещо немога да разбера или тоя иска да ма цакне с 1000 лева или и аз не знам :Д
#10
Публикувано 06 декември 2013 - 00:45
Е то значи ремонта ще ми излезне 400 500 лв. нали така, а на мене 1 ми вика ако реша да я правя щяло да ми струва 1500 лв нещо немога да разбера или тоя иска да ма цакне с 1000 лева или и аз не знам :Д
Не те цакат
просто сваляне и качване 300 лева
метален диск нов 100 лева бройката, те са по 4 в пакет
феродовите 12 - 15 лева 4 бр. 60 лева за 4та предавка
дискове за задна 60 лева 4те
комплект със всички уплътнения 150 лева неоригинални
масла и филтри 150 средна цена
До тук си минал 1200 лева
Почистване на мозъка някакви пари и някой друг лев за работата по кутията
Ако човека си изкарва прехраната с майсторлък и плаща наеми, инвестирал е в инструменти.....
И все пак това е рецепта ако си запалил пакета и си правиш добър ремонт.
#11
Публикувано 06 декември 2013 - 19:54
Колега то хубаво да се направи но колата ми е 87 година до тука колко пари съм дал по нея и сега да дам 1500 лева за това, тя верно си е запазена но после няма и да мога да я продам, а пък и съм се насочил към друга кола вече, естествено пак същата марка.Приятна вечер на всички именници.
#12
Публикувано 06 декември 2013 - 21:58
Един е начина!
Познат майстор и ако не е много смазана, може и да минеш с 600/650лв, без нови тефлони и маншети, ремонт само на болният пакет, лека ревизийка на останалото с части втора употреба и без гаранция че скоро няма да просълзи странично.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 06 декември 2013 - 22:02
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 06 декември 2013 - 23:20
Бе това голяма игра ли е по принцип, мисля да се хвана с две аверчета да я свалим отворим оправим и сложим, тогава горе долу за кви пари става въпрос?
#14
Публикувано 07 декември 2013 - 09:51
Може, може, всичко може, цената пак ще е толкова та и повече може да излезе.
Ако не знаете как, играта е малко казано голема, гаранция че ще я отваряте 2 дена...1 ден ще умувате кое какво е и какво върши а на 4 ден ще сте се хванали за главите, ще тръгнете да търсите жокери по познати и накрая ако не намерите човек който иска да ви услужи, ще се откажете.
Трябва си човек който да ви насочи и да ви покаже, инак забравете.....
п.с. жокер
Свалете кутията измийте я външно и ми я изпратете , ако не е много смазана с Анди ще ви направим подарък за нова година и ще я поправим за тези пари.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 07 декември 2013 - 15:51
Тези мойте 2 аверчета правят климатици от много време, а и са правили такива работи и преди, а и аз знам горе долу някои неща :д
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни