Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на крушка на врътката на парнотоне свети


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 Bad_company

Bad_company

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofiq

Публикувано 23 ноември 2013 - 12:03

Здравейте,

Имам следния проблем – изгоря крушката на врътката на оборотите за парното. Прерових доста форуми, но не мога да разбера как да я сменя. Махам самата врътка и достигам до този изглед:

3ou9.jpg

Въпроса ми е следния – как от това положение да сменя крушката и дали изобщо мога да я сменя от тук? Четох по английски форуми и там пише, че може да се сменя след като се махне врътката (т.е. без да махам цялата конзола –махагона, радиото, запалката), но аз нещо не мога да се оправя.

Мерси предварително.
  • 0

#2 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 24 ноември 2013 - 09:33

Крушката се сменя с пинсета на която се слага хартиено тиксо,за да не се изплъзва крушката.Крушките са точно под двете бели капачета.Трябва да се действа внимателно.


  • 1

#3 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 ноември 2013 - 09:56

Белите квадратни капачета се повдигат внимателно с минимално усилие иначе се чупят.

На снимката се виждат,че се вдигат на горе.

Нататък колегата ти е писал какво следва.

Крушката е с пластмасов цокъл,но може да се сложи такава и без цокъл,но със същите ватове, но не повече за да не прегори основата.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#4 Bad_company

Bad_company

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofiq

Публикувано 24 ноември 2013 - 15:29

Видях къде са крушките, но по описаншя метод с пинсети и хартиено тиксо не успях да извадя крушката - постоянно се пързаля
  • 0

#5 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 24 ноември 2013 - 18:51

Видях къде са крушките, но по описаншя метод с пинсети и хартиено тиксо не успях да извадя крушката - постоянно се пързаля

 

Стискаш пинсетата по-силно и с леко клатушкане нагоре-надолу издърпваш по-малко.Не е лесно,но с в пъти по-добре отколкото да сваляш всичко.Лека,полека ще излезе.


  • 0

#6 Bad_company

Bad_company

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Sofiq

Публикувано 26 ноември 2013 - 19:30

Благодаря колеги, извадих крушката, но сега в нито един магазин за авточасти няма такава крушка с цокал. От къде мога са намеря и къде се продават. В единия магазин ми казаха че ставало и без цокъл, но тази без е малко по дълга и има две метални щтифчета отдолу и ме притеснява, ако я сложа после да немога да я изкарам заради металните щифчета.
  • 0

#7 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 26 ноември 2013 - 22:32

Крушките трябва да си ти такива

 

47358.jpg


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 ноември 2013 - 00:17

Балкан Стар...Като смениш и забравяш...


  • 0

#9 Boby

Boby

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 COMPRESSOR 2000г.

Публикувано 27 ноември 2013 - 19:05

Само да добавя как най-лесно се вади такава крушка : използва се шлаух с диаметър малко по-малък от този на балона на крушката, вкарва се върху балончето на крушката с леко въртеливи движения, тои се разтяга и я захаща, след това се издърпва. :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни