Здравейте колеги. Пускам тази тема защото съм отчаян. Собственик съм на 124 95 година 2.2 двигатек 150 к.с. Когато я купих беше само на бензин. Проблема беше там, че както си карам и угасва. Това го правеше рядко. Понякога палеше веднага понякога се налагаше да я чакам 10-15 мин. Пали си и тръгва все едно нищо не се е случило. Позаинтересовах се малко за проблема, но без резултат. Реших да сложа газов инж. обаче колата продължи да прави така - както си работи и угасва. До тук долу горе приемливо, обаче дойде момент в който когато запаля след 5-7 секунди угасва и така сто пъти... (паленето е безпроблемно и в секундите в които работи работи идеално, без прекъсвания и т.н. просто угасва на газ и на бензин няма значение). Казаха ми, че бобините правят проблем - смених ги, но без резултат. Имаше напукана изолация по кабелите в двигателя (болната тема на мерцедес) - смених цялата инсталация около двигателя - резултат нямаше. После смених климореда - никакъв ефект. Беше на сервиз около 3 месеца и "гранде майстора" каза, че е проверил релето на бензиновата помпа, всички видове релета включително блока с бушони и компютъра. Каза че компютъра бил наводняван, но не е в него проблема или поне така каза той. Та моля ви ако някой се досети за нещо което не е проверено и може да бъде проблема да ми даде някаква насока. Моля ви споделете вашите идеи дори и да не ви се е случвало.
Помощ за проблем с w124 E220Автомобилът мистично гасне
Започната от tolskibg, 21 ное 2013 - 20:52:25
мерцедес w124 E220 гасне
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 ноември 2013 - 20:52
#2
Публикувано 22 ноември 2013 - 09:02
както си карам и угасва. Това го правеше рядко. Понякога палеше веднага понякога се налагаше да я чакам 10-15 мин. Пали си и тръгва все едно нищо не се е случило.
Първо да проверят датчикът на Хол на коляновият вал!
--------------------------------------------------------------------------
Ако не е датчика, проверете релето за пренапрежение, дросела, кабела на дросела и дебитомера.
С автоматични скорости ли си?
След като го прави и на газ, какви релета на бенз. помпа сънуват?
Твойта кола със сменената инсталация трябва да се чете перфе на диагностика. Нямат ли такава в сервиза?
Иди я закачи и ако покаже че няма връзка с дросела, да проверяат дали буксата му не е излязла и ако не е , ровите кабела му.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 22 ноември 2013 - 09:09
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 02 януари 2014 - 18:40
провери дали някой серсем не е бъзикъл по колата някъде под таблото да няма скрито микро копче което да спира тока към бобините подобно на имобилайзер домашен или за някои кабели които не трябва да са там или нещо което не изглежда да е правено от немец има ли такова може да се прецака и да спира тока като загрее при мен имаше такова няма да ти казвам колко майстора се редиха да я оправят и никои не можа накрая аз сам го открих след като минах през поредица от дупки висна после не съм го пипал че не знам за какво е само го наблюдавах забелязах че загрява но дотам. Та симптомите ми бяха много подобни на твоите паля нормално карам и по някое време прекъсва сякаш и гася контакта и пак се оправя така това е само началото след около 500 700км пробег започна да променя стила си паля карам 15-30мин и вместо да прекъсва направо гасне и ако е на кеф като върна ключа и врътна на ново пали веднага ако не е на кеф обаче идва най интересното поне 10-15 мин никои не може да я запали докато копченцето не изстине после започна да зачестява нямаше ден в който да я запаля и да не ми направи проблем но преди да разбера за това копче като отидох при най добрия в Пловдив на диагностика и каза бобина е смених я сега си имам бобина за 172лв и проблема си остана докато един ден не загасна на цяло отрязах копчето дадох кабелите на късо и колата тръгна като луда аз съм с мотор 102 и нещата при мен са различни но се огледай за такова копче може да е друг проблем но провери крият ги под волана по принцип и пиши като намерите причинителя на проблема
#4
Публикувано 11 януари 2014 - 11:31
ооофффффф мъчна работа колеги блъскам се като вода в бряг.един месец съм я оставил и после пак почвам. все още нямам идея от какво си гасне ама си гасне. сега съм в процес на търсене на дебитомер и комп. после и датчик на разпределителен вал. общо взето това е колеги. благодаря ви че се интересувате до каде съм ще ви държа в течение. проблема е че в моя регион няма много такива е220 и това много услогжнява нещата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни