Здравейте на всички... Не знам дали е правилно да пуска нова тема и дали тук е правилното място..но се надявам да има добри хора и да ми разеснят доста нещица ... Става дума за покупка м/у Мерцедес c200 komprresor W203 163hp... и Пассат B5.5 1.9тди 131hp.. между тези се колебая.. ама не съм в час как стоят нещата с двата автомобила ...Везните повечко клонят към Ц-класата ... но ме интересува това ... дали са здрави и надежни автомобили... как стоят нещата двигателя на мерца и на пассата .. без сравнения ... просто дали са надеждни и здрави .. ще съм ви изключетелно благодарен ако ме просветлите : )
Покупка
Started by xJohny, 20 Nov 2013 - 21:51:23
12 replies to this topic
#1
Posted 20 November 2013 - 21:51
#2
Posted 20 November 2013 - 22:38
Ако гледаме надежност и здравина мерца е за предпочитане.Бензинов двигател на който практически няма какво да му стане,освен ако не е вече на 400-500хил.км.Пасата ще гори по-малко,по-широк е вътре,а усещането за динамика е по-изразено заради високия въртящ момент.Да не каже,че компресора няма къде да му избяга въпреки,че е 163к.с.Проблема при него е помпа-дюзата,която като се прецака и излиза скъпо за ремонт.Трябва да сменяш ремъци,може и турбо да рециклираш и общо взето подръжката на дизела излиза по-скъпа за сметка на икономията на гориво.После е филма с 8-те алуминиеви носачи,които са по 120лв.(за качествена марка).Ако попаднеш на читав пасат на реални 150хил. да речем(но е трудно),проблеми няма да имаш.Помпа-дюзата кара спокойно до 400-500хил.
Мерцедеса вътре е по-качествен и базово има повече екстри от пасата.Проблема е,че са по-теснички тези Ц-класи и ръждясват доволно
Edited by DEOdriver, 20 November 2013 - 22:39 .
#3
Posted 20 November 2013 - 23:27
Пасата, пасата
#4
Posted 20 November 2013 - 23:32
Пасата, пасата
Йок,пасат.Само Мерцедес
#5
Posted 21 November 2013 - 00:00
+1 за Ц класата. Преди 3 месеца ходихме до Горубляне именно за такъв Пасат 1.9 и нямаше нито един който да е под 250-300 хил. км. Да не говорим, че бяха позакърпени колкото да изкарат около 500-600км и тогава да видиш какво се казва ремонт. Приятелчето се отказа изобщо от Пасат. А доколкото знам на 163-то коня му е малко слаба веригата, но с едно притягане ще изкара спокойно до 350-400 хил. км. Останалото Deodriver го каза много добре.
Цедката е добър автомобил.
#6
Posted 21 November 2013 - 08:13
Toва за веригата е малко неочаквано. За пръв път чувам
на 111. е двойна. Може да си разбрал за новия Компресор след този...
Италианска цедка не ръждясва.
М/у другото много харесвам Пасат-а, скъпо му е окачването за ремонт, въпреки че далеч не е такава драма, но и на 203ката не е евтино
Аз бих си взел по-запазеното, което намеря, ако не мога да си избера модел.
Парите би трябвало да са фактор... като се оглеждах за 203ка, си харесвах само такива от 15 нагоре и 2005та нагоре.
Нямам представа как са цените на Пасатите, но подозирам че са по-евтини.
#7
Posted 21 November 2013 - 09:20
М 111 си обтяга сам веригата.... а когато е разтегната се познава по лекото потракване на обтегача в ниски обороти.
Вземай Бенца и изобщо не го сравнявай с пластмасоалуминиевият щракач.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 21 November 2013 - 19:18
Мерси много за информацията...а да ви питам гледам че има c200 kompressor с 1.8л и 2.0л .. каква е разликата ? : )
#9
Posted 21 November 2013 - 21:50
Имам приятел с такъв пасат Да го вкара с пътя , даде първоначално 3000 лева .... турбо , та дюзи , та окачване ... та въздух в системата ..Имам и приятел със същата ц-класа ... със същия мотор който искаш ти ...Даде хубави пари за нея , обслужи я и сложи хубав газ инж и повече не е пипал колата , но в интерес на истината пасата е мега гига ултра нице коол широк , докато в ц-класата го няма това усещане , но има усещане за премиум марка и че е мерцедес , това е фактор , който не трябва да се пренабрегва
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Posted 21 November 2013 - 22:04
Имам приятел с такъв пасат Да го вкара с пътя , даде първоначално 3000 лева .... турбо , та дюзи , та окачване ... та въздух в системата ..Имам и приятел със същата ц-класа ... със същия мотор който искаш ти ...Даде хубави пари за нея , обслужи я и сложи хубав газ инж и повече не е пипал колата , но в интерес на истината пасата е мега гига ултра нице коол широк , докато в ц-класата го няма това усещане , но има усещане за премиум марка и че е мерцедес , това е фактор , който не трябва да се пренабрегва
И аз викам да му сложа с газ или ако намеря с газ още по-добре... четох в един форум .. някакъв пич разправяше че карал цлк 200 компрессор 163коня на газ + климатик със 230км/ч ... а и аз съм на мнение че зад волана на мерцедеса ще се чувствам ...как да го кажа ...смисъл ...с по-голям престиж(или дето се вика ..душата в рая.. сравнение с пасата)..
#11
Posted 22 November 2013 - 00:38
По-добре не взимай такъв със сложена газова
Според мен някои от тези Пасати, са доста повече коли от евтините 203ки с 0 екстри, но само някои...
Докато 203ка с екстри си струва парите...
Така че преценката е твоя: какъв ти е бюджета, какво точно искаш в една кола и т.н.
Аз продължавам да не го намирам за особено широк пасатора, но май съм само аз... Това малко подлакътниче, правото табло, глупавият скоростен лост, залепен за климата и т.н. Хубави коли са, но до там... Иначе механизмът за скоростите е страхотен, напомня на старите Ауди 80ки, което е наистина постижение.
Базова 203ка може да ти скъса нервите с обикновеността си, но има наистина разкошни. Следващият въпрос е "би ли дал 15+ бона за 203ка, но такава след която да се обръщаш всеки път като я заключиш?"
И не... престиж не знам дали ще имаш с 203ката, но може просто да се чувстваш добре и комфортно, което е смисълът на тези автомобили. Рядко ще ти вдигне адреналина, но ти е приятно да се придвижваш с нея. Едва ли ще си купиш такава, от която да ти настръхват космите на тила, когато подадеш газ, но при Пасата дори и това го няма
Иначе наистина адекватна дилема. Аз пред този Пасат, бих предпочел Октавия с мнооооого екстри.
Успех в търсенето, кажи си бюджета и постни няколко колици, които ти грабват окото, поне ако можем да те насочим какво да НЕ гледаш в една кола.
===
ОФФ: Триф, та едно хубаво обслужване си удря 2 бона спокойно брат
#12
Posted 22 November 2013 - 07:57
По-добре не взимай такъв със сложена газова
Според мен някои от тези Пасати, са доста повече коли от евтините 203ки с 0 екстри, но само някои...
Докато 203ка с екстри си струва парите...
Така че преценката е твоя: какъв ти е бюджета, какво точно искаш в една кола и т.н.
Аз продължавам да не го намирам за особено широк пасатора, но май съм само аз... Това малко подлакътниче, правото табло, глупавият скоростен лост, залепен за климата и т.н. Хубави коли са, но до там... Иначе механизмът за скоростите е страхотен, напомня на старите Ауди 80ки, което е наистина постижение.
Базова 203ка може да ти скъса нервите с обикновеността си, но има наистина разкошни. Следващият въпрос е "би ли дал 15+ бона за 203ка, но такава след която да се обръщаш всеки път като я заключиш?"
И не... престиж не знам дали ще имаш с 203ката, но може просто да се чувстваш добре и комфортно, което е смисълът на тези автомобили. Рядко ще ти вдигне адреналина, но ти е приятно да се придвижваш с нея. Едва ли ще си купиш такава, от която да ти настръхват космите на тила, когато подадеш газ, но при Пасата дори и това го няма
Иначе наистина адекватна дилема. Аз пред този Пасат, бих предпочел Октавия с мнооооого екстри.
Успех в търсенето, кажи си бюджета и постни няколко колици, които ти грабват окото, поне ако можем да те насочим какво да НЕ гледаш в една кола.
===
ОФФ: Триф, та едно хубаво обслужване си удря 2 бона спокойно брат
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=4uuzdv .... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369925018440380&f1=details&slink=4uv086...http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373547913632673&f1=details&slink=4uv086.... като цяло пари за Facelift-а нямам .. гледам нещо до 9 хиляди... ако имах 14-15 щях да се оглеждам за Е-класа без да мисля за друг вариянт както в случая ..http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377855975863066&f1=details&slink=4uv0tt...http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383697219964737&f1=details&slink=4uv0tt
#13
Posted 25 November 2013 - 19:19
Иначе наистина адекватна дилема. Аз пред този Пасат, бих предпочел Октавия с мнооооого екстри.
Брат ми има Октавия 2003г.Много здрава кола,като цяло,но повярвай ми ще избереш пасата.Качеството на пластмасите,возията и простора на пасата са доста по-добри.Освен това шумоизолацията на шкодата си е направо смешна,а скърцащите пластмаси могат да те побъркат.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users