Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Покупка


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 xJohny

xJohny

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 20 November 2013 - 21:51

Здравейте на всички... Не знам дали е правилно да пуска нова тема и дали тук е правилното място..но се надявам да има добри хора и да ми разеснят доста нещица ... Става дума за покупка  м/у Мерцедес c200 komprresor W203 163hp... и Пассат B5.5 1.9тди 131hp.. между тези се колебая.. ама не съм в час как стоят нещата с двата автомобила ...Везните повечко клонят към Ц-класата ... но ме интересува това ... дали са здрави и надежни автомобили... как стоят нещата двигателя на мерца и на пассата .. без сравнения ... просто дали са надеждни и здрави .. ще съм ви изключетелно благодарен  ако ме просветлите  : )


  • 0

#2 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 20 November 2013 - 22:38

Ако гледаме надежност и здравина мерца е за предпочитане.Бензинов двигател на който практически няма какво да му стане,освен ако не е вече на 400-500хил.км.Пасата ще гори по-малко,по-широк е вътре,а усещането за динамика е по-изразено заради високия въртящ момент.Да не каже,че компресора няма къде да му избяга въпреки,че е 163к.с.Проблема при него е помпа-дюзата,която като се прецака и излиза скъпо за ремонт.Трябва да сменяш ремъци,може и турбо да рециклираш и общо взето подръжката на дизела излиза по-скъпа за сметка на икономията на гориво.После е филма с 8-те алуминиеви носачи,които са по 120лв.(за качествена марка).Ако попаднеш на читав пасат на реални 150хил. да речем(но е трудно),проблеми няма да имаш.Помпа-дюзата кара спокойно до 400-500хил.

Мерцедеса  вътре е по-качествен и базово има повече екстри от пасата.Проблема е,че са по-теснички тези Ц-класи и ръждясват доволно :D


Edited by DEOdriver, 20 November 2013 - 22:39 .

  • 2

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 20 November 2013 - 23:27

Пасата, пасата :D :D :D


  • 1

#4 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 20 November 2013 - 23:32

Пасата, пасата :D :D :D

Йок,пасат.Само Мерцедес :D


  • 0

#5 Zerocool

Zerocool

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 E200 97г.

Posted 21 November 2013 - 00:00

+1 за Ц класата. Преди 3 месеца ходихме до Горубляне именно за такъв Пасат 1.9 и нямаше нито един който да е под 250-300 хил. км. Да не говорим, че бяха позакърпени колкото да изкарат около 500-600км и тогава да видиш какво се казва ремонт. Приятелчето се отказа изобщо от Пасат. А доколкото знам на 163-то коня му е малко слаба веригата, но с едно притягане ще изкара спокойно до 350-400 хил. км. Останалото Deodriver го каза много добре.

Цедката е добър автомобил. :wind14


  • 0

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 21 November 2013 - 08:13

Toва за веригата е малко неочаквано. За пръв път чувам :)

на 111. е двойна. Може да си разбрал за новия Компресор след този...

Италианска цедка не ръждясва.

М/у другото много харесвам Пасат-а, скъпо му е окачването за ремонт, въпреки че далеч не е такава драма, но и на 203ката не е евтино ;)

 

Аз бих си взел по-запазеното, което намеря, ако не мога да си избера модел.

Парите би трябвало да са фактор... като се оглеждах за 203ка, си харесвах само такива от 15 нагоре и 2005та нагоре.

Нямам представа как са цените на Пасатите, но подозирам че са по-евтини.

 

398820d1316688914t-chain-job-w203-kompre


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 21 November 2013 - 09:20

М 111 си обтяга сам веригата.... а когато е разтегната се познава по лекото потракване на обтегача в ниски обороти.

 

Вземай Бенца и изобщо не го сравнявай с пластмасоалуминиевият щракач. ;)


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 xJohny

xJohny

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 21 November 2013 - 19:18

Мерси много за информацията...а да ви питам гледам че има c200 kompressor  с 1.8л и 2.0л .. каква е разликата ? : )


  • 0

#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 21 November 2013 - 21:50

Имам приятел с такъв пасат :) Да го вкара с пътя , даде първоначално 3000 лева .... турбо , та дюзи , та окачване ... та въздух в системата ..Имам и приятел със същата ц-класа ... със същия мотор който искаш ти ...Даде хубави пари за нея , обслужи я и сложи хубав газ инж и повече не е пипал колата , но в интерес на истината пасата е мега гига ултра нице коол широк , докато в ц-класата го няма това усещане , но има усещане за премиум марка и че е мерцедес , това е фактор , който не трябва да се пренабрегва :)


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 xJohny

xJohny

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 21 November 2013 - 22:04

Имам приятел с такъв пасат :) Да го вкара с пътя , даде първоначално 3000 лева .... турбо , та дюзи , та окачване ... та въздух в системата ..Имам и приятел със същата ц-класа ... със същия мотор който искаш ти ...Даде хубави пари за нея , обслужи я и сложи хубав газ инж и повече не е пипал колата , но в интерес на истината пасата е мега гига ултра нице коол широк , докато в ц-класата го няма това усещане , но има усещане за премиум марка и че е мерцедес , това е фактор , който не трябва да се пренабрегва :)

И аз викам да му сложа с газ или ако намеря с газ още по-добре... четох в един форум .. някакъв пич разправяше  че карал цлк 200 компрессор 163коня на газ + климатик  със 230км/ч ... а и  аз съм на мнение че зад волана на мерцедеса ще се чувствам  ...как да го кажа ...смисъл ...с по-голям престиж(или дето се вика ..душата в рая.. сравнение с пасата)..


  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 22 November 2013 - 00:38

По-добре не взимай такъв със сложена газова ;)

Според мен някои от тези Пасати, са доста повече коли от евтините 203ки с 0 екстри, но само някои...

Докато 203ка с екстри си струва парите...

 

Така че преценката е твоя: какъв ти е бюджета, какво точно искаш в една кола и т.н.

Аз продължавам да не го намирам за особено широк пасатора, но май съм само аз... Това малко подлакътниче, правото табло, глупавият скоростен лост, залепен за климата и т.н. Хубави коли са, но до там... Иначе механизмът за скоростите е страхотен, напомня на старите Ауди 80ки, което е наистина постижение.

 

Базова 203ка може да ти скъса нервите с обикновеността си, но има наистина разкошни. Следващият въпрос е "би ли дал 15+ бона за 203ка, но такава след която да се обръщаш всеки път като я заключиш?"

И не... престиж не знам дали ще имаш с 203ката, но може просто да се чувстваш добре и комфортно, което е смисълът на тези автомобили. Рядко ще ти вдигне адреналина, но ти е приятно да се придвижваш с нея. Едва ли ще си купиш такава, от която да ти настръхват космите на тила, когато подадеш газ, но при Пасата дори и това го няма :)

 

Иначе наистина адекватна дилема. Аз пред този Пасат, бих предпочел Октавия с мнооооого екстри.

Успех в търсенето, кажи си бюджета и постни няколко колици, които ти грабват окото, поне ако можем да те насочим какво да НЕ гледаш в една кола.

===

 

ОФФ: Триф, та едно хубаво обслужване си удря 2 бона спокойно брат ;)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 xJohny

xJohny

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Posts:
  • Град:Пловдив

Posted 22 November 2013 - 07:57

По-добре не взимай такъв със сложена газова ;)

Според мен някои от тези Пасати, са доста повече коли от евтините 203ки с 0 екстри, но само някои...

Докато 203ка с екстри си струва парите...

 

Така че преценката е твоя: какъв ти е бюджета, какво точно искаш в една кола и т.н.

Аз продължавам да не го намирам за особено широк пасатора, но май съм само аз... Това малко подлакътниче, правото табло, глупавият скоростен лост, залепен за климата и т.н. Хубави коли са, но до там... Иначе механизмът за скоростите е страхотен, напомня на старите Ауди 80ки, което е наистина постижение.

 

Базова 203ка може да ти скъса нервите с обикновеността си, но има наистина разкошни. Следващият въпрос е "би ли дал 15+ бона за 203ка, но такава след която да се обръщаш всеки път като я заключиш?"

И не... престиж не знам дали ще имаш с 203ката, но може просто да се чувстваш добре и комфортно, което е смисълът на тези автомобили. Рядко ще ти вдигне адреналина, но ти е приятно да се придвижваш с нея. Едва ли ще си купиш такава, от която да ти настръхват космите на тила, когато подадеш газ, но при Пасата дори и това го няма :)

 

Иначе наистина адекватна дилема. Аз пред този Пасат, бих предпочел Октавия с мнооооого екстри.

Успех в търсенето, кажи си бюджета и постни няколко колици, които ти грабват окото, поне ако можем да те насочим какво да НЕ гледаш в една кола.

===

 

ОФФ: Триф, та едно хубаво обслужване си удря 2 бона спокойно брат ;)

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=4uuzdv .... http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369925018440380&f1=details&slink=4uv086...http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373547913632673&f1=details&slink=4uv086.... като цяло пари за Facelift-а нямам .. гледам нещо до 9 хиляди... ако имах 14-15  щях да се оглеждам за Е-класа без да мисля за друг вариянт както в случая ..http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377855975863066&f1=details&slink=4uv0tt...http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383697219964737&f1=details&slink=4uv0tt


  • 0

#13 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 25 November 2013 - 19:19


Иначе наистина адекватна дилема. Аз пред този Пасат, бих предпочел Октавия с мнооооого екстри.

 

Брат ми има Октавия 2003г.Много здрава кола,като цяло,но повярвай ми ще избереш пасата.Качеството на пластмасите,возията и простора на пасата са доста по-добри.Освен това шумоизолацията на шкодата си е направо смешна,а скърцащите пластмаси могат да те побъркат.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users