Къде се намира бушона за реотаните на задния прозорец?
Бушон за реотани задно стъкломестонахождение
Started by krasimo, 20 Nov 2013 - 16:32:45
25 replies to this topic
#1
Posted 20 November 2013 - 16:32
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#2
Posted 21 November 2013 - 10:23
Бутон 6 е за нагревателите на задното стъкло. Ако случайно не си с термотроник символа трябва да е същия.
Бутон 2 е за обдухване на предното стъкло
#3
Posted 21 November 2013 - 10:35
Дидо, бушона, не бутона.
Краси, по спомен бушона трябва да в багажника на задният САМ.
...ако всички са здрави, замерете дали идва ток до реотана.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 22 November 2013 - 14:00
Хахахаха извинявам се...вярно е било бушона.....
Би трябвало да има реле.....доста силово си е захранването на реотаните. При включване нещо трябва да цъка някъде, а после след определено време да се изключи. Мисля че 15 минути беше
Поздрави
Дидо
#6
Posted 22 November 2013 - 14:41
На задният модул трябва да са и релето и бушона - най-близо е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 23 November 2013 - 11:50
Ето един линк за всичките бушони и къде се намират за нашите колички....
http://kropf.net/w211/W211fuses.pdf
#8
Posted 23 November 2013 - 11:50
Ето един линк за всичките бушони и къде се намират за нашите колички....
А впрочем бушона е F010 40 A(15 A) Това се намира в багажника след като отвориш малката кора вляво.
http://kropf.net/w211/W211fuses.pdf
Edited by SLav_, 23 November 2013 - 11:53 .
#9
Posted 24 November 2013 - 14:52
Намерих къде е бушона, но той е здрав. Видях къде е и релето и го свалих, но може ли да го замеря или да го сменям направо с нов? Бушоните и релетата са до ДВД-то на навигацията (аз първо ги търсих до акумулатора) Този над релето е същия, мога ли да го проверя с него ( kF “Relay 1. circuit 15R” ) това реле за какво е?
Attached Files
Edited by krasimo, 24 November 2013 - 14:56 .
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#10
Posted 24 November 2013 - 16:32
Ако завъртиш релето отстрани може да има една схемичка с цифри. Релето има една управляваща верига (слаботокова) две крачета, захранващи бобинка. На тази верига е копчето. мерейки на две от крачетата трябва да имаш някакво съпротивление. Другите крачета би трябвало да са за силовата верига (реотаните са закачени там), те трябва да са контакти НО-нормално отворен или НЗ-нормално.
всъщност намерих този линк....има го твоето реле.
http://www.hella.com...lais_GB_HKG.pdf
#11
Posted 24 November 2013 - 17:42
Свалих ги и двете релета и им замерих съпротивлението показа 74,6 ома. На другите две крачета, на които е силовата верига не показа нищо (Трябва ли да се мери друго освен съпротивлението?). Направих си експеримент да разменя двете релета и запотих стъколото с дъх, но уви и с другото реле не загряха реотаните. Къде да продължавам да търся или вече да я закарам на електротехник?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#12
Posted 24 November 2013 - 19:42
На другите две крачета няма нищо, защото това е нормално отворен контакт. Ако подадеш 12 в там където си измерил съпротивление, контакта ще смени състоянието си и мерейки на верига, уреда ще бъзне. Аз 6их мерил на волтове/DC там където трябва да дойдат 12 в от копчето....сиреч захранването на бобинката. Ако там не идва след натискане на копчето, значи проблема не е в релето. Пробвай да разцъкаш релето и мери дали ще се затвори контакта му.
Преди време, когато карах Рено Лагуна, ми се беше стопил минуса в една клема на силовата част на нагревателите. Релето би трябвало да прекъсва плюса през контакта на релето. Но това всичко е предположения. Незнам как е при Мерцедеса, може да е друга бира.
Поздрави и успех
Дидо
#13
Posted 04 November 2015 - 10:14
Здравейте колеги, някой може ли да ми каже какъв цвят кабел излиза от задния сам модул от F10 това е предпазителя за нагревателя на задното стъкло, проблема е, че един ден работи един не. Релето е здраво, предпазителя също, искам да проверя дали проблема е в кабела от предпазителя до усилвателя на антената или е в модула на усилвателя защото за сега наблюденията ми са че плюса за нагревателя минава през усилвателя на антената.
#14
Posted 04 November 2015 - 13:43
Директен е и не минава през усилвателя. На усилвателя имаш кафяв за маса, червен за постоянен + и зелен управляващ..
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#15
Posted 04 November 2015 - 14:09
От усилвателя излиза черен кабел който е + за нагревателя. От другата страна нагревателя взема маса директно от болт на колонката на купето. А от сам модула от f10 какъв цвята кабел отива към усилвателя?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users