Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Блокирал скоростен лост на w220


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 ноември 2013 - 21:20

На чичото колата е в Германия. W220, S320  12.2003г.

започна да блокира скоростния лост на паркинг "P"

 

От дилърът казаха, че трябва да се смени механизмът който блокира лоста.

Сумата е неприлична.

Опит нямам с този проблем, Но нека ако някой го знае, да сподели какво, как, защо.

А именно, неможе ли да се изкорми блокиращият механизъм?

 

Мисля утре да търся в София 2ра употреба, но незнам дори къде седи тоя чарк/модул.

сигурно е в зоната под махагона на скоростния лост ???


  • 0

#2 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 18 ноември 2013 - 21:42

Да не е оная простотия със жилата от педала на спирачката, която пречи да се мести скоростния лост без да е натисната спирачката, нещо да се е измъкнало и като се натиска спирачката да не се дръпват блокиращите чопове? На 140 имаше нещо такова, на 220 освен ако не е някоя по сложна система с нещо по кутията, би трябвало много лесно да се изкорми.. 


  • 0
Follow your own star...

#3 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 18 ноември 2013 - 21:58

На чичото колата е в Германия. W220, S320  12.2003г.

започна да блокира скоростния лост на паркинг "P"

 

От дилърът казаха, че трябва да се смени механизмът който блокира лоста.

Сумата е неприлична.

Опит нямам с този проблем, Но нека ако някой го знае, да сподели какво, как, защо.

А именно, неможе ли да се изкорми блокиращият механизъм?

 

Мисля утре да търся в София 2ра употреба, но незнам дори къде седи тоя чарк/модул.

сигурно е в зоната под махагона на скоростния лост ???

 

Проблема съм го срещал няколко пъти, чупи се един пластмасов палец и лоста блокира. Трябва да се дочупи, за да освободи лости, но тогава лоста ще се мести без задължителното натисване на спирачката и без ключа да е в ключалката. Ако това не е проблем, може и така да се кара, ако ли не, се сменя с цял механизъм втора употреба, именно заради този палец. 

auto-part-mercedes-benz-w220-automatic-s

 

P.S. Този палец не се продава като отделен елемент от мерцедес, но има хора които са свалили здрав такъв и са го отляли от цинк, след намесата на лека шкурка става вечен :)


Този пост е редактиран от CarlBenz: 18 ноември 2013 - 22:14

  • 1

The Best or Nothing


#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 ноември 2013 - 23:25

Идвята ми е да го премахнем/дочупим и да няма повече яд.

не е проблем че ще се мести лоста без да се пипа спирачката.

 

ще даде ли грешка ако накълцаме с резачките?

как се стига до палеца?

 

Ламбо системата при 124 е механична с жила, а при W220 е електро-механична


  • 0

#5 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 19 ноември 2013 - 08:22

Идвята ми е да го премахнем/дочупим и да няма повече яд.

не е проблем че ще се мести лоста без да се пипа спирачката.

 

ще даде ли грешка ако накълцаме с резачките?

как се стига до палеца?

 

Ламбо системата при 124 е механична с жила, а при W220 е електро-механична

 

Грешка няма, за да се направи процедурата, се сваля целия механизъм на ск. лост и се разглабя. Този палец и той се размонтира, малко грешно се изказах, като написах, че се дочупва, това е в случеите, когато с повече сила се напъва лоста, когато е блокирал и се избегне варианта с разглабянето.


  • 0

The Best or Nothing


#6 Marat

Marat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500

Публикувано 19 ноември 2013 - 13:22

Колега мен ми се случи същото един хубав ден и блокира лоста ни напред ни назад и дойде един приятел и ми го оправи за точно 30секунди.

Във краката на педала на спирачката както написа колегата Lambo_Rambo има нещо като буксичка и като се разкачи ни напред ни назад. Маха се кората под кормилото там долу в краката и би трябвало да се види за какво става дума. Ако е разкачена закачете и се оправя поне при мен беше така.

Успех !


  • 0

#7 asennikolov

asennikolov

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 150 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W202,W208,W211,W463
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2013 - 16:45

това е процедурата, с чук всичко става  :)


  • 3

#8 Георги

Георги

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S320 W220 1999г

Публикувано 15 януари 2016 - 15:00

Здравейте , колеги 

На мен ми се случи същият проблем и благодарения на вас сам си го свалих и ми направиха метален палец и сам си го монтирах.

Клипчето и снимката на палеца много ми помогнаха.

 

Благодаря.


  • 0

#9 MercS

MercS

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    w220 S500 4matic

Публикувано 11 февруари 2017 - 11:07

Здравейте, случи се и на мен подобен проблем. Два пъти в рамките на деня лоста не искаше да помръдне от Паркинг. След гасене и повторно палене проблема изчезна. Някакви идеи ?. Ще съм благодарен ако дадете контакт на читав човек от София. Колата е w220 S500 4matic


  • 0

#10 MercS

MercS

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    w220 S500 4matic

Публикувано 13 февруари 2017 - 23:22

Колега Марат и при мен се оказа от буксичката. Спести ми ходения по сервизи . Поздрави


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни