Здравейте на всички,
след 2 месеца четене на български, руски, немски и американски форуми пак не стигнах до желаната информация, същата е двусмислена и при майсторите, та се реших да питам и тук.
Да започна от това, че ми трябва колата за около 1 година, в която ще бъдат минати около 70-80 хиляди километра. След многото чете ми се появиха няколко въпроса:
1. Толкова ли е зле, ако колата бъде до 2000г. - четох, че имат проблеми с ролките ( бързо износване ), проблеми със скоростите ( игления лагер ), проблеми с електрониката. За Airmatic-а не питам, ситуацията ми е ясна, искам или не ще го правя, освен ако не е правен преди продажба.
2. Тъй като не открих много полезна информация за здравината на турбото на дизеловите агрегати, а именно 320CDI 224 коня, а само информация, че двигателя е вече ( ако въобще има нещо вечно ). А и не открих кой знае каква информация за капризите му относно качеството на горивото. Тъй като колата ще се кара в Русия, Украйна и Беларус, а за качеството на горивото там не искам да говоря, тъй като дали ще заредя на Лукойл или безименна бензиностанция разлика особена няма ( опит от каране на бензин в продължение на 13 месеца ), ми е много важно да знам колко е капризен от към качество, защото колкото и да се старая, няма да намеря дизел повече от евро4 ( в европа уж спират евро4 от към 2006-та година, така, че дизеловия би трябвало да работи на евро4 без драма, но все пак ). Ясно ми е, че ще си чистя дюзите редовно, но все пак.
3. Някой има ли опит с бензиновите коли с газов инжекцион ( принципно не ме притеснява цената на бензина в Русия и Беларус, но в Украйна е почти БГ цена и 18-20 градско са ми в повече ), защото ходих да гледам 5 коли, от които 3 въртят по 10-15 секунди преди да запалят, но оправданията на собствениците бяха - абе тя е малко за свещи, абе те кабелите са ми малко зле. Та искам да знам, до колко тези коли позволяват газ. Четох в немски и френски форуми, че проблем няма, но все пак.
4. Какви планови ремонти мога да предвидя за около 70-80 хиляди километра? Въпроса идва от там, че в Русия частите са около 80% по-скъпи от България, отделно, майсторите там са тема, която не искам да обсъждам ( бяха готови да ми пробият с отвертка капачката на масления филтър на Ц класа 97-ма година, понеже не знаеха, че това е само капачка ), отделно в страна в която извън Москва и Петербург най-разпространените коли са Лада, Форд, узбекистанско деу и тагаз ( Москва ще ми е на около 800км и е малко трудно да ходя за ремонти там ), сервизите гледат на такива коли като на летящ кораб, та идеята е какво да сменя в България, за да не пиша после тук - Пичове как да си сменя сам носача или биалетка и от къде да си купя стар диагностика по-евтино.
5. Изхождайки от горните въпроси се появява един друг - все пак да бъде W220 или да се ориентирам към W211, като кола с малко по-малко електроника и места за дефетк. Моля да не се пускат съвети за покупка на друга марка, също и за покупка на W140 или W210 - обожавам и двата автомобила, но за необходимите ми цели са неподходящи.
Благодаря на всички за помоща!
W220главоблъсканица
Започната от rusnache, 16 ное 2013 - 12:36:40
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2013 - 12:36
#2
Публикувано 02 декември 2013 - 16:47
Имах S класа 320 бензин 224 к.с. , бях много доволен откъм ексти, комфорт, возия и много недоволен откъм разход и поддръжка. Не съм се циганил никога за колата, винаги съм сменял всичко с оригинални части и не съм ползвал турски алтернативни такива. Моето мнение е, че единственият вечен дизелов двигател е само чистият дизел, т.е. да не е CDI или турбодизел. Дизелова кола бих карал единствено ако е до 5 годишна. Моят съвет е да си вземеш Е класа, далеч по-малко капризни са откъм окачване (стига да не е еърматик) и в пъти по-евтина за поддръжка. Сега карам Е200 kompressor 2008ма година и съм много доволен въпреки че двигателят е само 1,8 има достатъчна мощност (184 к.с.), за да съм пръв по светофарите, а разхода е 11-12 градско. Ако си се ориентирал към луксозният клас БМВ също не е лош вариант. Имам приятел с 735i с газов инжекцион- разход 17/100 газ, кара я вече 3та година и е супер доволен. Преди това имаше S класа, но я махна заради безбожно скъпата поддръжка. Надявам се информацията да ти е била полезена.
#3
Публикувано 03 декември 2013 - 01:00
1 желателно е да е след 2000г.
2не са толкова капризни от към дизел
с какви бъркочи съм ги виждал да се движат направо
не повярвах ама си вземи горивни филтри за резерва
3 нямат никакъв проблем с газта ако е сложена правилно
4 в поддръжката на двете няма особена разлика
освен брой цилиндри и някои по дребни разлики
частите им са 80% еднакви
и си купи хубав екземпляр щото има S по 10-11000
с такава не бих посмял и от града да излезна
и в сервиз да ти направят пълна профилактика
и смяна на каквото трябва
че в Русия при тези разстояния да не те вият вълците
#4
Публикувано 03 декември 2013 - 11:28
и си купи хубав екземпляр щото има S по 10-11000
с такава не бих посмял и от града да излезна
Защото... ?!
Има много прилични, поне на първо четене за почти на половината пари.
http://www.mobile.bg/11385709625761202
http://www.mobile.bg/11384377458167692
И още доста:
Предпочитам някоя по евтина и до тея пари да може да я вкарам в "правият път" от колкото да дам двойно повече и пак да дам още един 5-6 по нея за първата година.
Е не казвам че трябва да е пълен кенеф и да се наливат пари в нея до безкрай.
И както каза колегата горе.
От тея "модерните" дизели по стар дори от 3-4 годишен не бих карал.
Там всичко е скъпо. Дюзи, помпи, турбини и какво ли още не което го няма при бензинова такава.
Да не говорим за тракането и вибрациите на всички дизели.
Аз карам макар и доста по стара на газ.
При бензина е основното е кабели и свещи и ако е поскара и има разпределител.
Само че свещите са по 5 лева, а кабелите са почти колкото една дюза на дизела : )
А за звука мисля че няма смисъл да ги сравняваме
Успех.
Този пост е редактиран от staniola: 03 декември 2013 - 11:33
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#5
Публикувано 03 декември 2013 - 14:43
Да ви кажа, аз много се радвам че се оттървах от W220, но не ми се навлиза в подробности...
#6
Публикувано 03 декември 2013 - 18:03
Да ви кажа, аз много се радвам че се оттървах от W220, но не ми се навлиза в подробности...
Аз имам чувство че с всички с 220-ки е така но няма как да кажа дали е така или не е най малкото защото не съм имал такава : )
А какво ти е мнението за 221 ?
п.с. нещо което случайно ми попадна от нета
Нямам за за цел да обидя някой
източник: FB
Този пост е редактиран от staniola: 03 декември 2013 - 20:21
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#7
Публикувано 03 декември 2013 - 23:53
Ами то няма от какво да се обижда човек Кола дърпа ремарке
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни