Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W220главоблъсканица


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 rusnache

rusnache

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 16 ноември 2013 - 12:36

Здравейте на всички,

след 2 месеца четене на български, руски, немски и американски форуми пак не стигнах до желаната информация, същата е двусмислена и при майсторите, та се реших да питам и тук.

Да започна от това, че ми трябва колата за около 1 година, в която ще бъдат минати около 70-80 хиляди километра. След многото чете ми се появиха няколко въпроса:

1. Толкова ли е зле, ако колата бъде до 2000г. - четох, че имат проблеми с ролките ( бързо износване ), проблеми със скоростите ( игления лагер ), проблеми с електрониката. За Airmatic-а не питам, ситуацията ми е ясна, искам или не ще го правя, освен ако не е правен преди продажба.

2. Тъй като не открих много полезна информация за здравината на турбото на дизеловите агрегати, а именно 320CDI 224 коня, а само информация, че двигателя е вече ( ако въобще има нещо вечно ). А и не открих кой знае каква информация за капризите му относно качеството на горивото. Тъй като колата ще се кара в Русия, Украйна и Беларус, а за качеството на горивото там не искам да говоря, тъй като дали ще заредя на Лукойл или безименна бензиностанция разлика особена няма ( опит от каране на бензин в продължение на 13 месеца ), ми е много важно да знам колко е капризен от към качество, защото колкото и да се старая, няма да намеря дизел повече от евро4 ( в европа уж спират евро4 от към 2006-та година, така, че дизеловия би трябвало да работи на евро4 без драма, но все пак ). Ясно ми е, че ще си чистя дюзите редовно, но все пак.

3. Някой има ли опит с бензиновите коли с газов инжекцион ( принципно не ме притеснява цената на бензина в Русия и Беларус, но в Украйна е почти БГ цена и 18-20 градско са ми в повече ), защото ходих да гледам 5 коли, от които 3 въртят по 10-15 секунди преди да запалят, но оправданията на собствениците бяха - абе тя е малко за свещи, абе те кабелите са ми малко зле. Та искам да знам, до колко тези коли позволяват газ. Четох в немски и френски форуми, че проблем няма, но все пак.

4. Какви планови ремонти мога да предвидя за около 70-80 хиляди километра? Въпроса идва от там, че в Русия частите са около 80% по-скъпи от България, отделно, майсторите там са тема, която не искам да обсъждам ( бяха готови да ми пробият с отвертка капачката на масления филтър на Ц класа 97-ма година, понеже не знаеха, че това е само капачка ), отделно в страна в която извън Москва и Петербург най-разпространените коли са Лада, Форд, узбекистанско деу и тагаз ( Москва ще ми е на около 800км и е малко трудно да ходя за ремонти там ), сервизите гледат на такива коли като на летящ кораб, та идеята е какво да сменя в България, за да не пиша после тук - Пичове как да си сменя сам носача или биалетка и от къде да си купя стар диагностика по-евтино.

5. Изхождайки от горните въпроси се появява един друг - все пак да бъде W220 или да се ориентирам към W211, като кола с малко по-малко електроника и места за дефетк. Моля да не се пускат съвети за покупка на друга марка, също и за покупка на W140 или W210 - обожавам и двата автомобила, но за необходимите ми цели са неподходящи.

Благодаря на всички за помоща!


  • 0

#2 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2013 - 16:47

Имах S класа 320 бензин 224 к.с. , бях много доволен откъм ексти, комфорт, возия и много недоволен откъм разход и поддръжка. Не съм се циганил никога за колата, винаги съм сменял всичко с оригинални части и не съм ползвал турски алтернативни такива. Моето мнение е, че единственият вечен дизелов двигател е само чистият дизел, т.е. да не е CDI или турбодизел. Дизелова кола бих карал единствено ако е до 5 годишна. Моят съвет е да си вземеш Е класа, далеч по-малко капризни са откъм окачване (стига да не е еърматик) и в пъти по-евтина за поддръжка. Сега карам Е200 kompressor 2008ма година и съм много доволен въпреки че двигателят е само 1,8 има достатъчна мощност (184 к.с.), за да съм пръв по светофарите, а разхода е 11-12 градско. Ако си се ориентирал към луксозният клас БМВ също не е лош вариант. Имам приятел с 735i с газов инжекцион- разход 17/100 газ, кара я вече 3та година и е супер доволен. Преди това имаше S класа, но я махна заради безбожно скъпата поддръжка. Надявам се информацията да ти е била полезена.


  • 1

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 03 декември 2013 - 01:00

1 желателно е да е след 2000г.

2не са толкова капризни от към дизел

с какви бъркочи съм ги виждал да се движат направо

не повярвах ама си вземи горивни филтри за резерва

3 нямат никакъв проблем с газта ако е сложена правилно

4 в поддръжката на двете няма особена разлика

освен брой цилиндри и някои по дребни разлики

частите им са 80% еднакви

 

и си купи хубав екземпляр щото има S по 10-11000

с такава не бих посмял и от града да излезна

и в сервиз да ти направят пълна профилактика

и смяна на каквото трябва

че в Русия при тези разстояния да не те вият вълците


  • 1

#4 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 декември 2013 - 11:28


и си купи хубав екземпляр щото има S по 10-11000

с такава не бих посмял и от града да излезна

Защото... ?!

Има много прилични, поне на първо четене за почти на половината пари.

http://www.mobile.bg/11385709625761202

http://www.mobile.bg/11384377458167692

 

И още доста:

http://www.mobile.bg/4ysdr8

 

Предпочитам някоя по евтина и до тея пари да може да я вкарам в "правият път" от колкото да дам двойно повече и пак да дам още един 5-6 по нея за първата година.

Е не казвам че трябва да е пълен кенеф и да се наливат пари в нея до безкрай.

И както каза колегата горе.

От тея "модерните" дизели  по стар дори от 3-4 годишен не бих карал.

Там всичко е скъпо. Дюзи, помпи, турбини и какво ли още не което го няма при бензинова такава.

Да не говорим за тракането и вибрациите на всички дизели.

Аз карам макар и доста по стара на газ.

При бензина е основното е кабели и свещи и ако е поскара и има разпределител.

Само че свещите са по 5 лева, а кабелите са почти колкото една дюза на дизела : )

А за звука мисля че няма смисъл да ги  сравняваме

Успех.


Този пост е редактиран от staniola: 03 декември 2013 - 11:33

  • 1
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#5 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 декември 2013 - 14:43

Да ви кажа, аз много се радвам че се оттървах от W220, но не ми се навлиза в подробности...


  • 1

#6 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 декември 2013 - 18:03

Да ви кажа, аз много се радвам че се оттървах от W220, но не ми се навлиза в подробности...

Аз имам чувство че с всички с 220-ки е така но няма как да кажа дали е така или не е най малкото защото не съм имал такава : )

А какво ти е мнението за 221 ?

п.с. нещо което случайно ми попадна от нета :)

Нямам за за цел да обидя някой

 

977384_10152006525080139_1695454496_o.jp
 

източник: FB


Този пост е редактиран от staniola: 03 декември 2013 - 20:21

  • 1
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#7 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 03 декември 2013 - 23:53

Ами то няма от какво да се обижда човек :) Кола дърпа ремарке :) 


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни