Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Идеи за интериорен тунинг?


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2013 - 00:51

Понеже таванът съвсем се разлепи и увисна - преди седмица се захванах и разглобих всичко по интериора...

В момента си пътувам по голи ламарини отвътре :)

 

И понеже ще се претапицира - това е ясно - чудя се, дали да направя някакво тунинг изпълнение или не?

От няколко часа разглеждам снимки в интернет... за съжаление примерите с W208 не са особено много - единият е тук във форума:

http://forums.mbclub...нинг/?hl=тунинг

 

Изгледах и всички галерии на Вилнер - някои неща са доста интересни като идеи, но повечето са ми малко кичозни.

освен това на Вилнер проектите изискват доста скъпи материали и са доста сложни за изпълнение.

 

Моето виждане по темата е два цвята кожа - светло сива и тъмно сива (за да не сменям много неща в интериора, понеже и саге съм с тъмно сиво и светло сиво)... може и евентуално дупчена кожа и плътна кожа. Така и така ще се претапицира таванът, ще претапицирам и колонките - предните, задните и средните, понеже досега бяха в един цвят и материал с тавана и ще стане грозно, ако сменя едното, а не сменя другото.

 

Заедно с това - корите на вратите са кожа (оригинално), но долната част - джобът е текстил - същия, като този на тавана... И въпросният текстил се е разлепил около говорителите... и понеже се е свил - не подлежи на подлепяне. В този ред на мисли мисля, така и така ще правя тавана - ще направя и корите на вратите...

 

И третото нещо, което ще пипна е централната конзола - там кожата (която фабрично е изкуствена) на подлакътника е доста зле и също ще я сменя...

 

Намерил съм подходящи цветове светло сива и тъмно сива изкуствена кожа, като тъмната я има плътан и перфорирана. Не ме притеснява това, че е и зкуствена, понеже е за таван, джобовете на вратите, колонките и подлакътника. Може би - единствено подлакътника би било приятно да е от естествена, понеже постоянно върху него има ръка... за останалото ще е ОК... поне аз така смятам.

 

Много ми се иска нещо яко за самия таван, а не просто дюс - опънато по кората. За съжаление светлата кожа не се предлага перфорирана, а не искам целия таван да е тъмен - светъл е много приятно. Гледах проектите на Вилнер за тавани, но са ми малко кичозни. Може би - едно amber ambient осветление по дължината на тавана ще е достатъчно... Или една тъмна лента посредата от предния плафон до задния плафон. Иска ми се да прибера и радар детектора в тавана. Също имам Bluetooth Car Kit, който има дистанционно и екран, които също мисля да ги монтирам на панел около плафона (просто долу, по таблото, няма никъде подходящо място) Затова си мисля за двуцветен таван, но лошото е, че преди да го направя няма как да знам, дали ще ми хареса или не :)

 

Ако някой има идеи, предложения... казвайте?

Качвам и някои идеи, които ми дадоха вдъхновение:

Прикачени файлове


  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 16 ноември 2013 - 01:22

Във Вилнер си слагат онлайн най-тежките неща за реклама.

Ясно е, че винаги може да ти направят семпъл дизайн.

 

Аз ходих при тях и говорихме за подобен проект - странична лъскава черна кожа, а по средата перфорирана алкантара.

http://www.ebay.co.u...=p2047675.l2557

 

http://gtcarlot.com/...r-71972758.html

 

Цената за 4 седалки + 4 кори + средна конзола (без таван) беше около 2400 лева, като сложността на изпълнението и видът на материалите оказваха минимално влияние върху цената.


  • 0

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2013 - 01:36

Е... 2400 лв. не са малко пари :)

 

Утре ще се разходя, да видя какви цветове алкантара се предлага и как вървят цените.

 

Въпросът е, че обикновения памучен текстил е на една цена с изкуствената кожа (гума върху текстилна подложка)

А алкантарата, от това, което проверявам е около 4 пъти цената на изкуствената кожа и почти се доближава до цените на естествените кожи ;)


  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 16 ноември 2013 - 02:46

ей тези пичове

https://www.facebook...228835000460770

 

могат да ти направят всичко на 1 / 3та от цената на Вилнер

В най лошият случай ще е на половина , а вярвай ми .. знаят какво правят

 

Да , знам в Габрово са , но съм им пращал неща по Еконт и са ми ги връщали 1 към 1 с това което съм пратил

работят и по картинка .. казваш им искам ето така да изглежда и ти правят точно като картинката без хън без мън


Този пост е редактиран от Наско: 16 ноември 2013 - 02:49

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#5 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 16 ноември 2013 - 08:55

На мен много ми допада, на по-новите Мерцедес и на Ауди съм виждал, тавана да е в черен текстил. Това обаче обвързва и плафона и панелите на огледалото за обратно виждане, да са черни. Питал съм за изработка на таван с такъв материал на CLK W209, искаха 120,00лв, което е нещо много приемливо, условието за тази цена беше, аз да си ги демонтирам/монтирам. Така, че аз това мога да предложа, което на мен би ми харесало много. Незнам с какъв салон си в момента, но мога да ти снимам W209 с черен такъв, да погледнеш как стои, ако нямаш свежа представа. Поздрави :)


  • 0

The Best or Nothing


#6 NAV1

NAV1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 139 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W140 300TD ; 420
    W210 300D
    W211 200k face
    W220 320;320CDI;500
    W221 320CDI
    A209 320
    W218 350CDI 4matic
    W164 350CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2013 - 10:39

На мен на Е класата тавана ми е черен текстил и наистина е уникално. Огледалото за обратно виждане, дръжките на тавана и пластмасите на лампите с копчетата също са черни. На S класата исках да и прявя тавана черен алкантара, но в Overdrive ми искаха 1100лв с включена 20% отстъпка :Х Чувал съм, че на горубляне има някакви дето претапицират. Предполагам, че при тях ще е по-разумна цената.
  • 0

#7 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 16 ноември 2013 - 10:52

Свържи се с Марто (Хамъра).

Има човек който може да даде идеи и да ги осъществи.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#8 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2013 - 12:30

Монтажа и демонтажа са най-малкия проблем, защото вече са направени (демонтажа де)...

Ама явно не ме разбрахте :) аз не питам за майстор, който да свърши работата, а за идеи за дизайна.

 

Черния таван е страхотен, сигурен съм, но на мен целия салон ми е светло сива кожа, таблото е комбинация от светло сиво и тъмно сиво, корите на вратите са светло сиво и тъмно сиво... всичко по тавана е светлосиво - плафони (2 бр), дръжки, огледало, сенници и т.н. така че таванът в най-лошия случай ще бъде светло сиво и тъмно сиво, или в по-простия вариант ще бъде само светло сиво.

 

Това, за което си мисля е светло сив с една линия посредата от предния плафон до задния плафон, както е на първата и третата снимка най-горе. Съответно на шева между светлата и тъмната част да има лек процеп от матов прозрачен материал, зад който да има осветление в лек amber цвят - както е на панела на вратата на BMW-то на 5та и 6та снимка най-горе.

 

Другата страхотна екстра, която гледах наскоро - на последния модел на VITO - зад всяка от дръжките на тавана има матов прозрачен елемент - също с амбиентно amber осветление отзад.

 

Това, което ме притеснява е, че ако преправя корите на предните врати, няма да се вържат със задните панели (при нем е купе), Корите са частично кожа (като на седалките с двойни шевове) и частично пластмаса, а задните панели са изцяло от кожа като седалките. Но седалките са оригинални със светло сива кожа и не искам да ги сменям.


  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 16 ноември 2013 - 13:21

Значи черното катогерично отпада. Аз в такъв случей бих направил тавана в оригиналния му вид. Ще стане перфектно, по-евтино и красиво. Няма да го има риска от това да не ти хареса, защото наистина докато не се направи и не се монтира, не може да се добие реална представа. При тунинг изпълненията по-скоро си мисля, че ако се прави подобно нещо, трябва да е обвързано с целия салон, в противен случей има риск от това както казваш ти, да не си паснат елементите от предните кори със задните...примерно. Това е моят съвет :)


  • 0

The Best or Nothing


#10 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 16 ноември 2013 - 13:36

Монтажа и демонтажа са най-малкия проблем, защото вече са направени (демонтажа де)...

Ама явно не ме разбрахте :) аз не питам за майстор, който да свърши работата, а за идеи за дизайна.

 

Черния таван е страхотен, сигурен съм, но на мен целия салон ми е светло сива кожа, таблото е комбинация от светло сиво и тъмно сиво, корите на вратите са светло сиво и тъмно сиво... всичко по тавана е светлосиво - плафони (2 бр), дръжки, огледало, сенници и т.н. така че таванът в най-лошия случай ще бъде светло сиво и тъмно сиво, или в по-простия вариант ще бъде само светло сиво.

 

Това, за което си мисля е светло сив с една линия посредата от предния плафон до задния плафон, както е на първата и третата снимка най-горе. Съответно на шева между светлата и тъмната част да има лек процеп от матов прозрачен материал, зад който да има осветление в лек amber цвят - както е на панела на вратата на BMW-то на 5та и 6та снимка най-горе.

 

Другата страхотна екстра, която гледах наскоро - на последния модел на VITO - зад всяка от дръжките на тавана има матов прозрачен елемент - също с амбиентно amber осветление отзад.

 

Това, което ме притеснява е, че ако преправя корите на предните врати, няма да се вържат със задните панели (при нем е купе), Корите са частично кожа (като на седалките с двойни шевове) и частично пластмаса, а задните панели са изцяло от кожа като седалките. Но седалките са оригинални със светло сива кожа и не искам да ги сменям.

Е те там са и дизайнери.Написах го щото могат и да ти дадат някои съвети.А и ти като обясниш какво искаш ще е по лесно да те разберат.Заедно ще преценявате.

Човека е работил при Вилнер от самото начало,около 5 години,и сигурно знае за какво става въпрос.


Този пост е редактиран от alipi: 16 ноември 2013 - 13:38

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#11 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 ноември 2013 - 22:57

Това намерих аз в архивите в папката CLK. Знам че някои са на новото CLK, или на CLK-AMG, но това не пречи да се черпят идеи. За протокола на кабриолета кафявото и сивото никак не ми се харесват, а интериора на карлсон е толкова красив и добре изработен че бих пренебрегнал нюанса на кафявото.. Като цяло освен черно, графитено сиво, бяло, и почти всички нюанси на кафявото, друг цвят за интериори не признавам, всякакви зелени, сини, червени, оранжеви, жълти, лилави, розови и тн, даже и светло сивото винаги много ме е дразнело, особено на старите мерцедеси, стои адски студено. Винаги съм казвал, че красотата е в детайлите, но това по-скоро да означава качествена изработка, а не претрупване с излишни детайли. Интериорите на Бугати са доста добър пример за това - на Veyron, на Galiber - семпли и много качествено изработени. Иначе най добрите интериори ако говорим за произведения на изкуството са на колите на Pagani и Spyker, но мисля че са неприложими в случая. Мисля че от CLK-GTR и от всяко CLK в AMG изпълнение може да се почерпят достатъчно идеи :)

Прикачени файлове


  • 0
Follow your own star...

#12 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2013 - 00:55

Мерси за снимките... на лилавото и следващата снимка (едно и също в различен цвят) много ме кефи шитото табло, ама май ще е прекалено сложно и скъпо... пък и ненужно :)

 

Аз мислех да правя нещата сам... т.е. собственоръчно. Нещо се опитват да ме разубедят. Ще видя да говоря с един тапицер, да каже идеи и цени... ако се навия - навия. Ако не се навия - ще се пробвам сам... и ще видим какво ще се получи :)


  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#13 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 17 ноември 2013 - 09:41

Е те там са и дизайнери.Написах го щото могат и да ти дадат някои съвети.А и ти като обясниш какво искаш ще е по лесно да те разберат.Заедно ще преценявате.

Човека е работил при Вилнер от самото начало,около 5 години,и сигурно знае за какво става въпрос.

 

Е дай координати на този човек, защото на мен ми се иска да си сложа кожа в джипката и да я продам.

Тия във Вилнер могат да си таковат ма....а за 2400лв минимална цена....


  • 0

#14 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 17 ноември 2013 - 10:02

Е дай координати на този човек, защото на мен ми се иска да си сложа кожа в джипката и да я продам.

Тия във Вилнер могат да си таковат ма....а за 2400лв минимална цена....

Марто (Хамъра)

Аз нямам координати.

Той ме води един път да ми оправят колонките и забравих да взема координати.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#15 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 януари 2015 - 00:16

За по-кратка версия - виж следващия коментар.

Над 1 година по-късно вече имаме развитие по телата с горкия ми таван. В общи линии ситуацията се разви по следния начин. След като през ноември 2013 г. свалих тавана, той отвися около месец вкъщи, после още месец в гаража, а времето все беше студено и нищо не бях свършил. Накрая свалих старата тапицелия (текстил) отдолу беше останал изгнил стар дунапрен, който се беше превърнал в лепкава каша - голяма гняс. С мека телена четка (месингова, не стоманена) се опитах да го изчистя, но ставаше супер бавно. След това обърнах София да намеря месингова телена четка за бормашина... намерих в Praktiker. С нея за около час го почистих целия. Трябва да се внимава по ръбовете и около дупките на кората, защото телената четка, въпреки, че е мека, на места го поразкъса и трябваше да се лепи допълнително след това. Накрая с влажен парцал го изчистих окончателно и го оставих да съхне ... още месец.

Докато бях в Германия през октомври 2013 г. попаднах на чудесен тапицерски плюш в един магазин, при това в правилния цвят... и си купих парче с нужния размер, който още ми стои в гардероба, но това е само лирическо отклонение.

След доста дълго търсене на подходящ материал за тапицирането, след като ходих няколко пъти до "гръка" в Горубляне и къде ли още не... и след като прозвънях половината "вносители" на тапицерски материали, в общи линии се натъквах само на боклюци - по-добре на гола ламарина да я карам. Единствено при "гръка" в Горубляне имаше два текстилни материала за тавани в подходящ цвят, немско производство, доста приятни, въпреки че бяха различни от оригинала. Цена - 30 - 40 лв. на линеен метър. За тавана трябват около 1.5 метра.

Междувременно ходих да търся предложения от разни тапицери в София, като най-ниската цена, която ми обадиха беше 1200 лв. за алкантара с включени работа и материали. При това - нито един не предлагаше дори близък цвят - черно или графит и това е. Не стига че даваш куп пари за един таван, ами и няма да е в правилния цвят - просто няма как да стане.

И тъкмо преди да се откажа напълно попаднах на Жоро Христов и този сайт: http://autoleatherbg.com/Ходих да се видя с човека, беше изключително любезен, оказа се, че е един от най-големите вносители на тапицерски текстил за автомобили в страната. Имаше невероятен избор от материали и нито един боклук - само висококачествени естествени кожи и италиански алкантари. Огромен избор от цветове, текстури... направо не можех да повярвам. Дори ходихме да ми покаже личния му автомобил, който беше направен целия с алкантара отвътре, тъй като имах някои колебания относно материала. От него си купих светла алкантара за таван - супер точен цвят, абсолютно като оригиналния. Фабрично е с 5 мм. дунапренена подложка и е специално предназначена за тавани и автоинтериор. Цената беше около 100 лв. за 1.5 метра - колкото за целия таван. От гръка си купих една кутия лепило Dupont, което трябваше да е "много добро и подходящо за лепене на тапицерия"! Цена 18 лв. за кутия.

Минаха още няколко месеца... вече беше лято и времето се затопли.

Реших, че е време да лепя... разчистих една стая вкъщи, затворих вратите, отворих прозорците и се започна. За съжаление без пистолет, ако мажеш лепилото с четка, става доста бавно, а тавана си е почти 2 кв.м. Лепилото се нанася на двете повърхности - на кората и на дунапрена (гърба на текстила). След това се чака 10 минути и двете повърхности се притискат силно една към друга за кратко време, после трябва да съхне без да се притиска силно в продължение на 1 - 2 дни.

Да де, ама то за 10 минути, дори и с най-голямата четка, която намерих, успяваш да намажеш не повече от 10 - 15 см. от кората и текстила. Значи за целия таван времето е 10 пъти, т.е. почти 3 часа! А лепилото няма толкова дълъг прозорец и ще изсъхне прекалено много за 3 часа. След четене в интернет открих, че може да се лепи на части - мажеш една лента от колата и текстила, чакаш, лепиш... след това мажеш следващите 10 - 15 см. чакаш, лепиш и така малко по малко целия таван. По тази техника малко по малко и за няколко часа го залепих почти целия... и лепилото свърши, а останаха още 10 см. да го ева. Този ден гръкът не работеше и отидох в Praktiker, където купих още една кутия, но нямаше от същото лепило и взех една кутия Bizon - около 25 лв. Въпреки, че е малко по-скъпо това лепило се оказа доста по-качествено - мажеше се по-лесно и имаше 30 минути прозорец, а не само 10. Освен това видимо залепваше доста по-лесно и доста по-здраво. Довърших си лепенето, изгладих чупките... алкантарата е много мек и приятен за работа материал - приема много лесно всички чупки по кората без да се усуква никъде, така че нямаше проблеми. На хлътналите места (сенници и дръжки) оставих по един пакет килограм сол за първата нощ, за да се отпечатат хлътнатините добре и се получи перфектно... или поне така изглеждаше.

Проблем първи - и двете лепила миришат на ацетон зловещо... работех на два отворени прозореца с включен голям вентилатор в стаята и пак миришеше токлова, че на 30 минути работа излизах за 15 минути, за да не лепя на криво :) Миризмата на проклетото лепило така се пропи в стаята, че всичко, което е било на открито го прах по два пъти... а самата стая се отмирисваше почти 10 дни на отворени прозорци... добре, че беше лятото! Самият таван също доста дълго време понамирисваше на лепило... може би съм сложил повече от необходимото, защото трябваше 1 кутия да стигне и да остане, а тя не стигна. Но така или иначе - с четка по-тънко от това нямаше как да се маже!

Проблем втори - след няколко дни, когато всичко изсъхна напълно се образува малко дефект - върху текстила почти незабележимо, но все пак си личаха като тънки линии границите, където съм прекъсвал лепенето за да почивам или за да съхне лепилото - общо 5 - 6 линии по дължината на тавана. Слава богу бяха доста прави и равни, при това на еднакви разстояния една от друга и можеха да минат и за ефект, но реално си бяха жив дефект. По-късно установих, че се виждат само на ярка дневна светлина, докато таванът е свален, като се монтира в колата не се виждат, защото гледа надолу и дори слънчевата светлина не го огрява пряко... но аз знаех, че са там.

Бях много доволен, че нещата се получиха почти идеално с много малки изключения... и най-накрая лятото си монтирах тавана - тъкмо за големите жеги, да не съм под горещ ламаринен покрив.

И тъкмо, когато си мислех, че всичко е приключило успешно ми изгоря едно реле на алтернатора - колата остана пред блока за седмица, междувременно се изплющяха зловещите поройни дъждове от лятото, а се оказа, че един от дренажите отпред е запушен. В резултат на това през тръбата на въздухозаборника за партоно беше влязла вода и през вентилацията беше се намокрила (доста обилно) цялата тапицерия по пода прид навигаторската седалка - килими, стелки, всичко. И понеже колата не се караше 1 седмица, а стоеше на слънце, като я отворих и я заварих като амазонската джунгла - всичко влажно и спарено. Оставих я за един уикенд в гаража с отворени прозорци и пусната вентилация в клетката, за да може да изсъхне добре и след едно обстойно почистване нямаше следи да има някакви поражения - нито по електроники, нито по тапицерия...

Да де, ама не - дали заради влагата, дали заради жегата, дали заради моята сръчност с лепенето... след по-малко от седмица таванът се отлепи на хлътнатината на сенника на навигатора. А след месец се отлепи цялата дясна половина... в общи линии предимно там, където беше лепено с Dupont-а... и накрая остана да виси залепено само където беше с Bizon - не повече от 10 - 15 см.

Направо полудях!

Свалих го пак, одрах го наново и го прибрах в гаража и още няколко месеца си карах с гол ламаринен покрив.

Най-неприятното е, че междувременно нямам плафон, щото той се крепи на тавана, а в плафона има три много важни компонента и те не са лампите! Там е захранването на хроматичното огледало, а то без ток е обикновено огледало, но няма лостче и постоянно ме заслепяват. Съто в плафона е термометъра на климатроника, заради което той не охлаждаше (а после и не грееше) както трябва. И не на последно място - там е и антената на централното заключване... В общи линии без плафона изкарах почти цяла година и това най-много ме дразнеше.

За зла беда през 2014 г. два пъти имаше избори и аз нямах почти никакво време, за да го захвана - както първия път, така и втория път.

Накрая реших да не се занимавам повече с глупости - похарчих малко пари, начесах си крастата, бях доволен за кратко и бесен за доста време... беше настъпил момента да отида при професионалисти. Следва кратката версия...
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни