Като пусна да духа топло, работи само 10-на минути и спира, и то само през духалките до предните врати. Продължава да духа през всички духалки, но студено. Колата е с нов термостат и работи. Къде да търся повредата?
Проблем с топлото
Започната от krasimo, 12 ное 2013 - 09:51:14
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 ноември 2013 - 09:51
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#2
Публикувано 16 ноември 2013 - 12:51
Закачихме я на Стар диагноза и излезна грешка 9026 М16/32. Това е дуовинтил на парното с парт номер А2118320584 и струва 84.40 лв в БС, но след 10 дни ще дойде. Може ли да се намери в България, че не ми се чакат толкова дни ? Поне аз не откривам нищо в интернет.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#3
Публикувано 16 ноември 2013 - 13:24
Закачихме я на Стар диагноза и излезна грешка 9026 М16/32. Това е дуовинтил на парното с парт номер А2118320584 и струва 84.40 лв в БС, но след 10 дни ще дойде. Може ли да се намери в България, че не ми се чакат толкова дни ? Поне аз не откривам нищо в интернет.
Може колега, има ги във веригите магазини на ЕлитКар. Звъниш в най-близкия до теб и ако го нямат до ден-два ще е при тях, ще го изтеглят от мрежата. Например в Пловдив го има. Цената му е 80,15лв
The Best or Nothing
#4
Публикувано 10 декември 2013 - 17:40
Така... Смених въпросния винтил (с чисто нов оригинален) и парното се оправи за десетина дена. Сега пак същия проблем, но стар диагнозата записва грешка М2/22. Някакъв клапан не отвараря до край и нямам топло.
Може ли някой, който има EPC да даде снимка или идея къде е този клапан или мотор.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#5
Публикувано 11 декември 2013 - 11:28
Видях темата http://forums.mbclub...di2007г-откачи/ под моята, че колегата има същата грешка като при мен. Но този клапан разпределя въздушния поток в купето. И при мен духа повече от страната на шофьора, а при пасажера и отзад много слабо студено.
От прикачения файл по маркуч 10 и маркуч 110 идва топлото съответно от колектора и радиатора, а дуовинтила 30 прехвърля двата кръга и влиза топлия антифриз в радиатора. И си мисля дали някакъв боклук не е заседнал в дуовинтила. Как да направя промивка на системата?
Прикачени файлове
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#6
Публикувано 17 юли 2015 - 15:25
Лято е, жега е аз пак си питам за топлото. Значи сега проблема е следния: рано сутрин като пусна парното на топло и врътките са на 22 градуса, духа топло за една минута и спре топлия поток остава да духа колкото е отвън температурата. За да почне пак да духа топло трябва да завъртя врътките на 24 градуса и пак за една минута така, после въртя на 26 и така докато не достигнат врътките червената точка. Там вече си духа яко топло. Ако ги поставя в междинно положение на 23, 25, 27 и т.н. не духа топло. Използвам същата тема за да не би проблема да е от предния САМ модул, който ремонтирах преди година. На Стар диагнозата ми седи тоя модул с малко (f) и не записви някакви други грешки. Проблем с регулиране на температурата при охлаждане няма т.е от 22 градуса до синята точка. Някой имал ли е такъв проблем и какво да проверя със Стар Диагнозата?
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#7
Публикувано 17 юли 2015 - 18:36
Ако си с включен климатик,според мен е нормално това.
#8
Публикувано 17 юли 2015 - 19:48
Съвсем нормално е не го мисли, просто достига желаната температура.
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 17 юли 2015 - 21:08
Сензора, който мери температурата в купето има една много малка перчица. Тя обдухва сензора и се грижи въздуха около него да не "застоява". Моторчето дето я върти може да се повреди или да се задръсти с прах. Когато перката спре, през зимата парното работи кратко (докато се стопли сензора). После въздуха става хладен. През лятото ефекта е, че климатроника става агресивен или с други думи като обикновен климатик. Духа по-студено от необходимото.
#11
Публикувано 03 август 2016 - 13:43
За нов сензор ли съм?
Иначе си духа топло и студено, но може би малко бавно изстудява.
Как е номера по мерцедес на тоя сензор за температурата?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#12
Публикувано 03 август 2016 - 14:15
... Как е номера по мерцедес на тоя сензор за температурата?
Номера е добре, седи си мирно и тихо в EPC, без VIN-а не иска да се покаже.
Дрънни една жица на Балкан Стар, спомени си VIN-а и какво точно търсиш.
Все някоя засукана кака ще ти каже парт номера, даже и ... хау мач може да ти сподели.
#13
Публикувано 03 август 2016 - 14:59
WDB2110231A714841
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#14
Публикувано 03 август 2016 - 19:08
Не съм от най умните.
Дано да става дума за това чудо.
Прикачени файлове
#15
Публикувано 03 август 2016 - 20:19
Благодаря ти за помощта, но друг е сензора. Този, който си показал май е и за влагата в купето.
Старфайндера ми го показва горе в предния плафон този компонент N70b1. Намира се под кръгчето на мрежестата част, съжалявам за обяснението и че не мога да го отбележа на снимката, но надявам се че се ориентираш.
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Старфайндера ми го показва горе в предния плафон този компонент N70b1. Намира се под кръгчето на мрежестата част, съжалявам за обяснението и че не мога да го отбележа на снимката, но надявам се че се ориентираш.
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни