От скоро притежавам ЦЛК 200 Компресор 163 к.с.Като я купих си палеше нормално,но откакто стана по студено сутрин взе да пали трудно,а като запали усещам,че колата няма мощност,а при следващото палене,вече нямаше проблеми до днес?!Сутринта пак запали трудно и пак нямаше мощност,после пак се оправи и така от един път изобщо не искаше да завърти електромотора,а ток има и на скорост пали веднага,моля ви дайте си мнението от какво може да е проблема,според мен е от бобината,кажете и вие дали може да е от това или е нещо друго???
Спря да пали. Какво да правя?
Започната от jorobashov, 11 ное 2013 - 19:53:38
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 ноември 2013 - 19:53
#2
Публикувано 14 ноември 2013 - 19:47
Пробвай със нов,здрав акумилатор първо и тогава опитвай нататък, с какво измери тока в акумилатора ?
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#3
Публикувано 14 ноември 2013 - 20:12
Вчера купих нов акумолатор,днес сутринта запали нормално,но след около час,опитах пак и отново проблем,електромотора изобщо не искаше да завърти,запалих я на скорост,след около час пак пробвах и пак запали нормално,предполагам че,проблема е в четките на електромотора!?Утре ще ходя на майстор,дано да не се окаже по голям проблем.
#4
Публикувано 14 ноември 2013 - 20:49
И според мен там ще е проблема.
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#5
Публикувано 22 ноември 2013 - 22:11
Точно това се оказа проблема,четки на стартера,бяха почти на нула.Стартера беше на Valeo оригинален за модела,без редуктори и реших да го сменя с друг по голям на BOSH от Е320 с редуктори,сега пали на четвърт и всички проблеми се оправиха,заради слабия стартов ток ми даваше грешка в датчик на коляновия вал и това ме притесни много,но вече всичко е ОК!!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни