Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Спря да пали. Какво да правя?


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 jorobashov

jorobashov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    CLK 200Kompressor 2001 163ph

Публикувано 11 ноември 2013 - 19:53

От скоро притежавам ЦЛК 200 Компресор 163 к.с.Като я купих си палеше нормално,но откакто стана по студено сутрин взе да пали трудно,а като запали усещам,че колата няма мощност,а при следващото палене,вече нямаше проблеми до днес?!Сутринта пак запали трудно и пак нямаше мощност,после пак се оправи и така от един път изобщо не искаше да завърти електромотора,а ток има и на скорост пали веднага,моля ви дайте си мнението от какво може да е проблема,според мен е от бобината,кажете и вие дали може да е от това или е нещо друго??? :wacko  :flag  :unsure


  • 0

#2 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 19:47

Пробвай със нов,здрав акумилатор първо и тогава опитвай нататък, с какво измери тока в акумилатора ?


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#3 jorobashov

jorobashov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    CLK 200Kompressor 2001 163ph

Публикувано 14 ноември 2013 - 20:12

Вчера купих нов акумолатор,днес сутринта запали нормално,но след около час,опитах пак и отново проблем,електромотора изобщо не искаше да завърти,запалих я на скорост,след около час пак пробвах и пак запали нормално,предполагам че,проблема е в четките на електромотора!?Утре ще ходя на майстор,дано да не се окаже по голям проблем. :wacko  :wacko  :wacko


  • 0

#4 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2013 - 20:49

И според мен там ще е проблема.


  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#5 jorobashov

jorobashov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    CLK 200Kompressor 2001 163ph

Публикувано 22 ноември 2013 - 22:11

Точно това се оказа проблема,четки на стартера,бяха почти на нула.Стартера беше на Valeo оригинален за модела,без редуктори и реших да го сменя с друг по голям на BOSH от Е320 с редуктори,сега пали на четвърт и всички проблеми се оправиха,заради слабия стартов ток ми даваше грешка в датчик на коляновия вал и това ме притесни много,но вече всичко е ОК!!! :happy  :happy  :happy  


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни