Ами точно повтори думите ми. Има смисъл само ако производителя е оставил вратичка. Но случая с компресора който даваш не е с вратичка, а си иска хардуерна намеса.
Точно този момент с компресора и аз съм го заглеждал и попадах на какви ли не варианти - готови комплекти, самоделки и тем подобни и естествено бол "майстори" които за 2 часа ще го направят, но както каза kdl, в 99% от случаите няма как да им се довери човек... Тука правилото - Евтиното излиза скъпо, е с пълна сила.
Проблема е, че надали някъде из нета има дефинитивно решение за ъпгрейд на компресора. Смисъл намирал съм няколко, но във всяко едно се спори какви размери да са ролките, колко бара да е налягането и т.н. Все неща, които производителя в момента е настроил перфектно. Такива неща (пак с хиляда зора) пипат с успех само сериозни тунер сервизи (като тея дето ги гледаме по AutoMotorSport и т.н.) и които естествено не можем да си позволим.
Гадното е, че по нашите форуми ще намериш сигурно 10-ки тунерджии дето на едно място ще ги хвалят като най-големите светила, а на други ще ги псуват колко са некадърни, а най-вероятно и двата коментара са верни, щото при нас е точно така, едно става като хората, друго не, ама карай да върви