Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чип на CLKКак и от къде?


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2014 - 17:21

Ами точно повтори думите ми. Има смисъл само ако производителя е оставил вратичка. Но случая с компресора който даваш не е с вратичка, а си иска хардуерна намеса.

 

Точно този момент с компресора и аз съм го заглеждал и попадах на какви ли не варианти - готови комплекти, самоделки и тем подобни и естествено бол "майстори" които за 2 часа ще го направят, но както каза kdl, в 99% от случаите няма как да им се довери човек... Тука правилото - Евтиното излиза скъпо, е с пълна сила.

 

Проблема е, че надали някъде из нета има дефинитивно решение за ъпгрейд на компресора. Смисъл намирал съм няколко, но във всяко едно се спори какви размери да са ролките, колко бара да е налягането и т.н. Все неща, които производителя в момента е настроил перфектно. Такива неща (пак с хиляда зора) пипат с успех само сериозни тунер сервизи (като тея дето ги гледаме по AutoMotorSport и т.н.) и които естествено не можем да си позволим.

 

Гадното е, че по нашите форуми ще намериш сигурно 10-ки тунерджии дето на едно място ще ги хвалят като най-големите светила, а на други ще ги псуват колко са некадърни, а най-вероятно и двата коментара са верни, щото при нас е точно така, едно става като хората, друго не, ама карай да върви :)


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#17 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2014 - 18:46

Аз гледах италиански кит за 230компресор шайбите и софтуеъра и труда общо 1400лв ,но не знам дали си струва за 25 коня отгоре.Вървежа му ще стане колкото или малко по добър от този на 320.


  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#18 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2014 - 20:04

Аз гледах италиански кит за 230компресор шайбите и софтуеъра и труда общо 1400лв ,но не знам дали си струва за 25 коня отгоре.Вървежа му ще стане колкото или малко по добър от този на 320.


Само дето няма да звучи като 320... :(

За още малко пари, взимаш една 320-ка на части, допълваш я с всичко от твойта дето е читаво (даже и ламарините) и си готов... Аз така си мислех да направя с някоя 430-ка, ама ще мине време преди да мога да си позволя да поддържам осмак...
  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#19 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Публикувано 25 януари 2014 - 12:40

Здравейте.

Аз се отказах от чипосването на колата.

Реших че няма да я карам още дълго и не ми се занимава вече с нищо по нея, само да изкара още 2-3 месеца без да се разпадне тоя курник и го махам.

Относно Madness в Пловдив един приятел си закара C30 АМG-то там и направиха чудеса с него, не беше същата кола от 231 коня стана 280, обаче все да пуши повече. Иначе само добри отзиви съм чувал за тях.

Поздрави!


  • 0

#20 Бобец Котец

Бобец Котец

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Siegen, DE/София
  • Автомобил:
    W208 CLK 230 Kompressor

Публикувано 25 януари 2014 - 16:55

Прави сте колеги. За 20 коня не си струва риска. Най-малкото като ги качиш тия 20 коня за една седмица ще свикнеш и няма да правиш разлика. А за 320 и 430 всичко хубаво ама са се автомат, а аз без ръчка не мога особено тия стари автомати без ръчен режим... Другия вариант, който съм мислил е спортен въздушен филтър и спортни свещи http://www.atb-tunin...etail-11139.htm нищо пари са. Доколкото знам да качи 10-15 коня макс ама като че ли не е толкова важна мощността. Просто мотора диша по-свободно и работи по-спокойно.


  • 0

#21 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 януари 2014 - 17:17

Аз си взех платиниеви NGK по 25 лева броя.Стоково моя 111.975 е с 3 полюсни и е 193кс а 111.982 е с платиниеви NGK и е197 значи м/у 3-4 кс е разликата.Отделно че като ги смених чувствително намаляха вибрацийте на двигателя и срока им е 100хил. километра.Относно  въздушния филтър ,не бих го пипал тъй като компресора е доста чувствителен към постъпващия въздух a отворите на спортнте филтри са доста по големи.Aз лично го сменям на всяка смяна на маслото на 10000 километра.


  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#22 Бобец Котец

Бобец Котец

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Siegen, DE/София
  • Автомобил:
    W208 CLK 230 Kompressor

Публикувано 25 януари 2014 - 19:33

Мерси doich.  А тия NGK свещи не са ли за газов инжекцион ? Ако са предназначени за бензин, можеш ли да ми дадеш линк да ги погледна и евентуално ако има възможност да намеря в Германия.


  • 0

#23 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 януари 2014 - 21:11

Мерси doich.  А тия NGK свещи не са ли за газов инжекцион ? Ако са предназначени за бензин, можеш ли да ми дадеш линк да ги погледна и евентуално ако има възможност да намеря в Германия.

http://www.ngk.de/nc...29/LPG 1/11585/ Тези са за газ,а тези за бензин http://www.ngk.de/nc.../IFR6D10/11586/ .Аз съм с вторите,понеже не съм фен на газта.Имам и Алфа туин спарк и нея карам с NGK ама V -line.За мене Ngk най--безпроблемнините свещи,но ги взимай от представител да не попаднеш на менте! Това между другото е немския сайт на NGK, по английски саит излизат и NGK BKR6EIX-11 , но те се сменят на 50хил. километра.To някъде има и тема специално за свещите за цлк,ако искаш прочети но определено това са свещите.http://www.ngk.com/p....aspx?zpid=9791 това са едните ,а тези другите http://www.ngk.com/p....aspx?zpid=9331,може да ги сравниш,аз определено съм за първите! При първите Ground електрода е платиниев,при вторите е никелов,и при двете централния електрод е иридиев.


Този пост е редактиран от doich: 25 януари 2014 - 22:22

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#24 Бобец Котец

Бобец Котец

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Siegen, DE/София
  • Автомобил:
    W208 CLK 230 Kompressor

Публикувано 26 януари 2014 - 02:57

Мерси ! Като тръгна да сменям свещите определено ще ги обмисля като вариант. Иначе извинявам се малко се отклонихме от темата от чипосване на CDI на свещи за компресор ... :D


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни