Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Чип на CLKКак и от къде?


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Posted 09 November 2013 - 13:49

Здравейте колеги!

Колата вече ми стана слаба и съм решил да и сложа чип.

Проблема е че не съм в България и мога единствено да сложа от тия с елементарния монтаж, дето се откачваше една букса и се закачва друга.

Въпроса ми е от къде да си набавя такъв чип и има ли разлика между различните чипове?

Гледам в ebay някакви от Германия за по 50 Евро, но ми се струват много евтини. 

От БГ от къде мога да поръчам подобен чип и каква ще е г/д цената.

Колата е CLK 270 CDI W209.

Благодаря предварително!

Поздрави!


  • 0

#2 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 09 November 2013 - 19:42

Няма такъв чип,сигурно говориш за Power Pack.


  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#3 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 09 November 2013 - 21:24

Можеш да си пратиш ЕКУ-то до БГ и да ти го върнат с чип и да си го забодеш пак на количката


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#4 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Posted 10 November 2013 - 14:03

Здравейте!

Колега doich не знам какво е, за мен е чип  :blush , ето какво представлява http://www.ebay.de/i...=item461434534a

Колега Наско, и това е вариант.

Сега въпроса ми е коя от двете опций ще е по ефикасна? Това от немция за 50 евра или да изпратя ECU до БГ?

Благодаря и поздрави!


  • 0

#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 10 November 2013 - 15:14

изпрати до бг :)))


  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 10 November 2013 - 16:54

http://www.ebay.de/i...300986684234& е   Един приятел има такъв на дизел и е доволен.Това си е Power box ,макар че са го писали чип туниниг (Което е друго и си е препрограмиране на ЕКУ)


Edited by doich, 10 November 2013 - 16:55 .

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#7 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 10 November 2013 - 16:57

Между другото си го взе от стария мерцедес и го сложи на новия.Така че от практична гледна точка е по добър от чипа.


Edited by doich, 10 November 2013 - 17:00 .

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 10 November 2013 - 20:10

Сега ще се появят великите чип тунери хипер мега разбирачи и колата ще стане  вечна и 300+ коня :D :D :D

Сега сериозно- не си съсипвай колата с тия пауър боксове от 50 Евро, повече ще навреди отколкото ще помогне. 


  • 0

#9 zare

zare

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Posts:
  • Град:Samokov

Posted 11 November 2013 - 00:12

Някой го хвалят други не http://www.adler-auto.bg/home.html  :) лично наблюдение нямам .


  • 0

#10 Бако Мецан

Бако Мецан

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Salzburg
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI W219

Posted 08 December 2013 - 19:48

Здравейте колеги.

Съжалявам за късния отговор. 

Колата ми от 10-на дни е постоянно в Мерцедес и не мога да си я взема защото има проблем с нея, явно остава опцията да изпратя ECU-то до България и там да го омагьосат.

Благодаря на всички изказали мнение!

Поздрави!


  • 0

#11 miro_hack

miro_hack

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1999' CLK 200 w208 , 2003' CLK 270 w209
Garage View Garage

Posted 23 January 2014 - 23:45

Докато не пратиш цялата кола, за да се настрои електрониката по нея нищо няма да стане. Колата трябва да се качи на дино, да се настой на дино, да и се бодне широколентова сонда, да се нагласят смеси, буст и още куп парамери.

Ако идваш към Пловдив мога да те насоча към няколко сервиза от които излезнаха Дооста бързи дизели и бензинки...


Edited by miro_hack, 23 January 2014 - 23:48 .

  • 0

VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!


#12 Бобец Котец

Бобец Котец

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Siegen, DE/София
  • Автомобил:
    W208 CLK 230 Kompressor

Posted 23 January 2014 - 23:57

Според мен най-добрият вариант е да се пипне колата на място. Има отлични отзиви за Madness Motorsport в Пловдив. Аз в следващата отпуска ако се прибирам с моята кола бих скочил до тях с удоволствие до тях първо една диагностика, след това замерване сток на мотора и след това софтуера се пипва кадърно аз бих качил моята с 20-30 коня, повече ми се вижда зор за мотора. Тия готови чипчета и пауър боксове ми се виждат ташак най-малкото защото са универсални, а според мен е най-добре всяка кола да се настройва индивидуално.


  • 0

#13 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 00:00

Не ви ли е страх да си дадете колата на мега-гига тунери (абстрахирайки се от факта колко са добри в действителност, които и да са те) и после да запалите и пак да си живеете в Германия.

Аз деа знам дали не се изкривих покрай Англия, хем там има мега гига маниаци. От заводското според мен, по-добре няма, особено за кола, от която зависиш ежедневно в друга държава.

...или вие да станете мастър чипаджии, това бих го разбрал.

Но някой да хване да човърка нещо, и то българин, и после да се кача на същата кола и да запаля към немско... ми аз ще побелея до границата още да я мисля тая кола.


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#14 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 13:11

Аз честно казано само с чип не бих се захванал... Само ако колата заводски си е ограничена по някакви причини (данъчни за предпочитане :)). Иначе само ако е намесен и механичен тунинг, че наистина да има смисъл.

 

Общо взето за мен аналогията би била овърклокването на процесор или видео карта, където да, това е възможно и рядко се изисква специалист да го направи, но е много лесно да го изпържиш. В същото време резултата много рядко си заслужава и почти винаги оказва негативно влияние в/у компонента. За пример, оверклокнат процесор дори и да издържа на това, лесно води до прегряване на дънната платка.

 

Същото е при колата. Ако пипате само един компонент, другите е нормално да пострадат от това.

 

Така де, това ми е личното мнение. Аз също изгарям от желание да си барна CLK-то, но само когато взема нещо друго на негово място, и най-вероятно ще е само за на писта.


  • 2
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#15 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 24 January 2014 - 17:00

Аз честно казано само с чип не бих се захванал... Само ако колата заводски си е ограничена по някакви причини (данъчни за предпочитане :)). Иначе само ако е намесен и механичен тунинг, че наистина да има смисъл.

 

Общо взето за мен аналогията би била овърклокването на процесор или видео карта, където да, това е възможно и рядко се изисква специалист да го направи, но е много лесно да го изпържиш. В същото време резултата много рядко си заслужава и почти винаги оказва негативно влияние в/у компонента. За пример, оверклокнат процесор дори и да издържа на това, лесно води до прегряване на дънната платка.

 

Същото е при колата. Ако пипате само един компонент, другите е нормално да пострадат от това.

 

Така де, това ми е личното мнение. Аз също изгарям от желание да си барна CLK-то, но само когато взема нещо друго на негово място, и най-вероятно ще е само за на писта.

Абе не е баш така!Аз примерно си взех 3 ядрен АМД процесор и ме светнаха че той всъщност е 4 ядрен ,но 4 -тото ядро е заключено!Свалих си програмка и вече имам 4 ядрен.Просто фирмите си оставят вратички и след примерно 8 месеца същия процесор излиза като нов 4 ядрен.Относно чип тунинга ,за мен има смисъл специално за компресорния двигател ако се сменят шайбите на компресора  за  да подава повече въздух.При това положение ,може би ще може  без опасност за мотора да се вдигнат 20-25кс и 30 -40 NM, което за бензинов двигател без турбо си е супер.Всичко друго без повишаване на аспирацията ,само с бърнкане  по софтуеъра за мен е безмислено занимание!


Edited by doich, 24 January 2014 - 17:11 .

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users