W211 vs W212
Започната от NAV1, 28 окт 2013 - 19:48:05
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 октомври 2013 - 19:48
Ще се радвам да обдъдим плюсовете и минусите на моделите, както и личните ни впечетления. Поддръжка, цена на части, слаби места, возия и двигатели. Дали моделите от 2009 на W212 имат сериен проблем, който е бил отстраняван или не.
#2
Публикувано 28 октомври 2013 - 20:10
Хубавото на 212 е, че по-малките масови двигатели са си стария изпитан пет степенен автоматик. Докато проблемите с 7г-троник са доста по-скъпи. Не че е лош, но засега скъп за ремонт и много малко хора извън БС разбират от него.
Иначе мен 212 много ми харесва, въпреки противоречивите мнения относно дизайна. Вероятно е по-разумно човек да си вземе 211 от 2008-9 година, последните произведени от модела, отколкото първите все още с разни дребни забележки 212-ки. Но аз лично не бих постъпил така . А за купето да не говорим (заместващото ЦЛК), феноменално е.
Иначе мен 212 много ми харесва, въпреки противоречивите мнения относно дизайна. Вероятно е по-разумно човек да си вземе 211 от 2008-9 година, последните произведени от модела, отколкото първите все още с разни дребни забележки 212-ки. Но аз лично не бих постъпил така . А за купето да не говорим (заместващото ЦЛК), феноменално е.
#3
Публикувано 28 октомври 2013 - 20:44
Съгласен съм. Много хора се оплакват, че 212-ката има американски черти в дизайна, но лично на мен ми допадат много. Мерцедес започнаха пак да се връщат към ръбатите форми. Аз лично се замислям за Е250 CDI, но ми е странно, защо вече слагат един двигател и само му променят Нютон метрите, а именно - E200 CDI - 2148 см3 , E220 CDI - 2143 см3 , E250 CDI - 2143 см3 ... Ако се направи една равносметка Е200 CDI с чип ще върви повече от Е250 CDI....
#4
Публикувано 28 октомври 2013 - 21:01
Проблемни при W211facelift,първите W212 и W204 бяха пиезо инжекторите на 220CDi и 250CDi.Доставчика е Delphi и доста кленти на марката са имали оплаквания и са сменяли дюзи.След това уж нещатата били оправени,но не се знае напълно докато не се покарат повечко тези коли.Аутобилд препоръчваха Е200CDi,защото дюзите не са с пиезо инжектори,а с магнитен клапан.Също така и заради стария 5-степенен автомат,както каза и колегата по-горе.Сега остава да видим дали и те гният,като всички останали Мерцедеси,но това като станат на по 7-8г.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 28 октомври 2013 - 21:01
#5
Публикувано 28 октомври 2013 - 21:03
Ми не съвсем. 250 цди мисля, че е с две турбини, а другите варианти са си с една.
Може и да се бъркам за това, но както каза и колегата има разлика и в дюзи и кой знае още колко неща. Само обема им е еднакъв.
Може и да се бъркам за това, но както каза и колегата има разлика и в дюзи и кой знае още колко неща. Само обема им е еднакъв.
Този пост е редактиран от drjivago: 28 октомври 2013 - 21:08
#6
Публикувано 28 октомври 2013 - 21:22
E250 е с 2 турбини, което определено го прави по-скъп за поддръжка. Проблемът с дюзите не ми беше известен, благодаря за информацията А какво мислите за возията и за интериора на купето? В интерес на истината най-удобната E класа досега, поне според мен си остава W210, но ако седнете в W212, ще откриете може би същите удобство и комфорт. Според мен, седалките на 211-ката не са правени за хора над 185см.
Този пост е редактиран от NAV1: 28 октомври 2013 - 22:30
#7
Публикувано 29 октомври 2013 - 19:46
Един приятел взе 250 ЦДИ такси от германия на една година и на 130К километри. В момента колата се пребоядисва цялостно. Честно казано като я карах не ми направи изобщо добро впечатление, дизайна няма с какво да ме грабне, но вътре толкова пластмаса все едно си в опел, нищо общо с мерцедес. Лично за мен 211 е много по добре и с по високо качество на изработка. Аз бих сменил 211ката по скоро за 221 отколкото 212ка.
#8
Публикувано 29 октомври 2013 - 20:03
Това с ръждата много ме вбесява.Ако и при 212-ката излязат такива проблеми сменям марката!Кефи ме купето и го мисля,ама ще изчакам година,две.
#9
Публикувано 29 октомври 2013 - 20:11
Не знам 211 ките да гният, знам само за 220 и за 210 там е яката работа
#10
Публикувано 30 октомври 2013 - 10:12
Не знам 211 ките да гният, знам само за 220 и за 210 там е яката работа
В тази насока нека не забравяме и 203... А 211 май наистина са ок.
#11
Публикувано 30 октомври 2013 - 15:31
210-ката така беше тръгнала да гние, че не е истина, но с едно цялостно пребоядисване, в момента ако я видите изглежда като току що излезнала от завода. А 220-ката имаше дребни забележки, които оправих, но година по-късно, след като вече я бях продал, случайно я видях и не успях да я позная... беше хванала ръжда на калниците и на багажника... направо е срамота да караш S класа и да не я поддържаш. В чужбина Германия, Австрия е пълно със 220-ки и съм виждал само 1 с ръжда (беше с турска регистрация), всички други бяха като чисто нови. Кола, която се поддържа, по-бавно остарява. В България просто куцо, кьораво и сакато си накупуваха луксозни коли, които после не могат да поддържат, но това е друга тема. Мога да кажа, че за скромният си опит като шофьор съм имал възможността да карам всички модели на мерцедес, с 2-3 изключения и наистина в нашата държавица има и коли от марката за по 50-60000 лв, които са под всякаква критика . Затова поддържайте и като тръгне раждата или сменяйте модела или пребоядисвайте цялостно без да пестите.
#12
Публикувано 30 октомври 2013 - 15:42
W211dimensions.jpg 53,18K 19 Брой сваляния W212dimensions.jpg 37,34K 18 Брой сваляния
#13
Публикувано 30 октомври 2013 - 17:03
през 2010 когато бяха още пресен модел, най големия им бъг бяха пиезо дюзите. 250 мотора който първо влезе в Ц класата а после и Е и Ес беше пуснат в поизводство при положение че 60% от тестовите дюзи на дефи тогава даваха фира. Най страшното е че нямаше втори доставчик в този момент и в сервизите се сменяха само тези които са се прецакали. Говорим за пробег от 10 20 000 км и чисто нова кола.
Не знам какво е положението в момента с тези пиезо инжектори, но тогава по немските форуми имаше много недоволни собственици на нови Мерцедеси,
Иначе купето е супер, карал съм го доста.
Иначе 212 фейслифта е далеч по хубава кола и като визия и като техника.
При 211 преди и при първия фейс са спестени някой операции по обработката на метала (идея на Крайслер за поевтиняване на производството) Това засяга и 220 и 203 и са доста капризни към поддръжка на купето
Пред 212 и 211 последния фейс лично бих взел 221 , сега сериозно
Ако искаш технически по издържана кола, 211 последния фейс, ако се интересуваш от нововъведенията и искаш колата ти да е сравнително нова като технология 212...
#14
Публикувано 30 октомври 2013 - 17:26
Мисълта ми беше че съм виждал няколко 220 ки на които при свален калник колонката на вратата и опорите на рога бяха в състояние на 30 годишна 123 ка. За козметичните ръжди изобщо не коментирам.
#15
Публикувано 30 октомври 2013 - 17:36
210-ката така беше тръгнала да гние, че не е истина, но с едно цялостно пребоядисване, в момента ако я видите изглежда като току що излезнала от завода. А 220-ката имаше дребни забележки, които оправих, но година по-късно, след като вече я бях продал, случайно я видях и не успях да я позная... беше хванала ръжда на калниците и на багажника... направо е срамота да караш S класа и да не я поддържаш. В чужбина Германия, Австрия е пълно със 220-ки и съм виждал само 1 с ръжда (беше с турска регистрация), всички други бяха като чисто нови. Кола, която се поддържа, по-бавно остарява. В България просто куцо, кьораво и сакато си накупуваха луксозни коли, които после не могат да поддържат, но това е друга тема. Мога да кажа, че за скромният си опит като шофьор съм имал възможността да карам всички модели на мерцедес, с 2-3 изключения и наистина в нашата държавица има и коли от марката за по 50-60000 лв, които са под всякаква критика . Затова поддържайте и като тръгне раждата или сменяйте модела или пребоядисвайте цялостно без да пестите.
Добре,ти смяташ ли че със цялостно пребоядисване може да се спаси ръждата?Аз съм малко скептичен по въпроса.И каква е гаранцията че след година няма да избие ръжда на друго място въпреки че предните са били ремонтирани качествено(евентуално).
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни