Здравейте колеги,
Проблема ми е , че Понякога като подам рязко газ кутията остава на авариен режим( на втора) и така докато не загася и запалия отново! Прави и друг филм : когато натисна рязко газта и трябва да бута предавките изключва на свободна даже с лек удар, все едно ти е излязля предавката на ръчна кутия със счупен синхронизатор и си се форсира като на неутрална. Трябва да дам на N и после пак на D, но няма нужда да гася и пак си тръгва. Четоха я няколко пъти и в двата случая дава грешка P220A, което е проблем между втора и трета плоча доколкото се информирах! Отидох на друг майстор, който се занимава само със скоростни кутии и каза че проблем ми бил в блокажите! Говорих с трети и каза , че Проблема можел да е в буксата на кутията и ако не е в час качвала маслото от скоростите чак до компютъра ! Свалихме кабела , маслото беше омазало компа. Зачистихме всичко смених маслото 300лв. и трябваше всичко да е наред , но уви. Пак същата работа! Прави го рядко, примерно 2-3 пъти в месеца, а аз си я тъпча здраво и затова си я карам, но Въпроса ми е има ли някой , който се е сблъсквал с подобен проблем и какво се оказа в крайна сметка , защото Тази грешка може да е от електрониката или от механиката на кутията, но можело да е от нещо съвсем друго ми казаха. Например някой датчик на АБС или АСР може да прави номера и заради него кутията да включва авариен режим, защото имам чувството , че го прави когато превърти леко гумите. Да ви кажа ми писна да давам излишни пари по майстори. Ако започна да гадая и сменям всичко наред може да стигнат и до два бона, а резултата пак да е нулев! Знам , че проблема е често срещан при тези кутии и обикновенно е в електрониката , но Ако някой е имал същите проблеми и ми каже как са се решили ще съм му много благодарен.
Благодаря ви предварително
ПРОБЛЕМ с Автоматична кутия W203 2,2cdi ПРОБЛЕМКутията е 722.6 или по точно W5A 400
Започната от buddha, 27 окт 2013 - 21:47:06
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 октомври 2013 - 21:47
#2
Публикувано 28 октомври 2013 - 09:21
Здравей,
първо информирал си се грешно, или просто чичо гугъл те е подвел. В кутията няма плочи. "Четоха я няколко пъти и в двата случая дава грешка P220A, което е проблем между втора и трета плоча доколкото се информирах!" И ако някой майстор ти каже че има и грамофон и игличката му е заминала.... стана мазало.
С блокажите... блокажи има в диференциалите, но не и в твоята кола. Твоят специалист май вероятно е желаел да ти каже друго нещо, но с грешните думи.
"Отидох на друг майстор, който се занимава само със скоростни кутии и каза че проблем ми бил в блокажите! "
Третият майстор добре те е насочил, да проблема не е изчезнал, но поне няма да слагаш пробка на кутията на компа и да сменяш и неговото масло
Не мога да разбера защо трябва да стават нещата по метода проба грешка, клиента ще покрие всичко. Всеки уважаващ себе си майстор, който прави такива мерцови кутии, знае къде са им слабите места. И не само знае, а си има работеща платка, работещ мозък, работещ сет от клапани...
Просто трябва да ти ги смени и да ти даде да покараш, и тогава ще знаеш кое наистина те предава. дали е електроника дали е механика или дали е в кутията...
#3
Публикувано 28 октомври 2013 - 21:34
ХАхаххаха това за маслото в компа беше добро :-) Колега абе да ти кажа досега не ми е предложил никой варианта с проба грешка с оборотни части. Намерих с отстъпка платката на кутията за 270 лв. , но не мога да я върна ако не се окаже от нея. Аз скоро почвам да зареждам от тея коли, даже ако чуеш някой да продава такава ураренка или дефектирала свиркай. Наистина не съм виждам автоматичната кутия вътре , но за да съм по-наясно гледах клипчета как работи. Та доколкото разбирам тези плочи изпъняват ролята на съединител като се прискат от маслото в кутията нагнетявано от турбината и - онова кръглото буре :-) . Това ти го казвам, не да те уча :-) , а по повод на това което казваш , че нямала плочи....обърках се тотално....... иначе звънкай ако ти трябва нещо за W168, W202, W210.... а скоро и за w203 надявам се. Ще имаш специални отстъпки
#4
Публикувано 29 октомври 2013 - 01:34
Ако имаш идване по софийско, звънни на бай Васо. Да пробваме с някоя изпитана платка и да видим какво ще се случи.
#5
Публикувано 29 октомври 2013 - 21:07
Дайте един телефон на ЛС. Проблема при мен е , че го прави много рядко - примерно не ми го е правила цял месец и преди няколко дни ми го направи два пъти за един ден. Сега вече цяла седмица нищо пак , а не я жаля.
#6
Публикувано 29 октомври 2013 - 22:43
При мен беше от управлението на скоростната кутия(платката).Никога нямаше да разбера,ако карах само градско например и ако не я газих здраво.Получаваше се само на извънградско със здраво юркане и изпреварване.След поне 150-200км. такова каране при пореден опит за изпреварване изведнъж все едно изключва от скорост и се изфорсирва.Общо взето както ти си го описал.Интерсното е че на диагностиката непоколебимо си изписа УСК.На мен ми взеха 400лв.за управлението без труда.
#7
Публикувано 30 октомври 2013 - 01:08
А само този проблем ли правеше? Включвала ли е авариен режим при други обстоятелства? Моята го прави това изключване като карам с 40км примерно и я нагазя до края. Но при мен не дава УСК , а грешка P220A , а четох вчера по английските форуми и там пише:
Most likely, the transmission will need a new conductor plate. The trans does not need to be removed from the car for this job, however, oil and filter needs to be changed. With the plate removed it's advised to perform careful examination of the visible components (wear, debris, shavings, etc).
Честно казано не разбирам какво е "conductor plate", а другите неща са ясни, но точно най-важното не го разбирам нали :-)..... Опитвах с преводачите , но пак не ми стана ясно. Иначе това управление съм го намерил за 270лв. с 30% отсъпка, иначе си струва точно колкото ми казваш 400
#8
Публикувано 30 октомври 2013 - 11:52
А само този проблем ли правеше? Включвала ли е авариен режим при други обстоятелства? Моята го прави това изключване като карам с 40км примерно и я нагазя до края. Но при мен не дава УСК , а грешка P220A , а четох вчера по английските форуми и там пише:
Most likely, the transmission will need a new conductor plate. The trans does not need to be removed from the car for this job, however, oil and filter needs to be changed. With the plate removed it's advised to perform careful examination of the visible components (wear, debris, shavings, etc).
Честно казано не разбирам какво е "conductor plate", а другите неща са ясни, но точно най-важното не го разбирам нали :-)..... Опитвах с преводачите , но пак не ми стана ясно. Иначе това управление съм го намерил за 270лв. с 30% отсъпка, иначе си струва точно колкото ми казваш 400
conductor - едно от основните значения е проводник. plate - в електрониката често се използва за платка
Точно за тази грешка има доста писано из форума и т.н. И не забравяй, дори и англичните са използвали "Most likely"
#9
Публикувано 30 октомври 2013 - 13:12
Спасих една платка на която и беше превъртяла основата на болта на букста, която може да се постави и да върши работа за напред.
Положителното и е че ще струва 70 лв, а отрицателното е че ако някога се наложи да се свали, може пак да превърти.
Инак имаме и здрава за проба.
...клапани и мозък също.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 31 октомври 2013 - 01:23
Колега мисля скоро да скоча до София по работа. Пиши ми един телефон на ЛС да ти звънна. Много време ли отнема смяната. Филма е , че понеже не го прави постоянно може да стане така , че да я сменим и като се прибера в Пловдив след наколко дни пак да направи номер и пак да трябва да идвам.
#11
Публикувано 31 октомври 2013 - 09:28
0877 577 566 Васил, в профила ми го има.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 31 октомври 2013 - 09:32
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни