KEYLESS go?
Started by skuns, 23 Oct 2013 - 18:17:38
46 replies to this topic
#16
Posted 14 December 2013 - 22:24
Пешка а сега викаш ключа в джоба пък колата пали от бутона, а
тея карти ми се струват удобни само ако носиш риза с джобчета, аз винаги се чудя къде да я дяна...
но като екстра е супер.
тея карти ми се струват удобни само ако носиш риза с джобчета, аз винаги се чудя къде да я дяна...
но като екстра е супер.
#17
Posted 21 March 2016 - 00:34
Доста мерцедеси огледах вече и няма един на който кейлес гоу-а да работи напълно. На последния който гледах и ми хареса като цяло не му работиха копчетата на дръжката на шофьорската варата. Явно това е доста често срещан проблем и искам да попитам дали някой е ремонтирал дръжка, като цяло сериозен проблем ли е, къде в София ги ремонтират и скъп ли е ремонта.
#18
Posted 21 March 2016 - 12:01
На моята не работи само бутончето за заключване на колата от пасажерската врата до шофьора. Причината - спукана гума във вдлъбнатината на бутончето и проникнала вода от която се е повредило тактилното ключе. Ремонт - невъзможен. Под хормираната част на самата дръжка е цялото залято със смола - опитът за отстраняване на смолата завършва с късане на гъвкавите печатни платки в самата дръжка - в резултат спира да работи и отключването при допир на дръжката. Решение не съм намерил още - може да се пробва с дръжка от друга кола, но колеги изказаха подозрения, че в електрониката на дръжката се пазят параметри на колата (в дръжката влиза КАН комуникация заради кейлеса) и при смяна с такава от друга може да има драми. В Балканстар по спомен искаха около 500 лева за 1 дръжка (а дали пък не е и заради обучението на дръжката към колата)???!!!
#19
Posted 10 April 2016 - 00:00
А ако не работи само копчето за паленето какво е решението, колко струва и къде ги правят?
#20
Posted 10 April 2016 - 10:43
Иди някъде на стар диагноза. През менютата могат да се тестват активират и деактивират всичките копчета по системата - включително и тези на капака на багажника... На моята бяха деактивирали копчето за заключване от вътрешната страна на багажника (работеше само бутона за затваряне) и много ме дразнеше, но през стара си го пуснах и сега всичко е ток... По тези коли без диагностика е почти невъзможно да се пипне каквото и да е...
#21
Posted 10 April 2016 - 10:56
А ако не работи само копчето за паленето какво е решението, колко струва и къде ги правят?
В София , отиди да те закачат може да ти отключат и още много други неща
До Бесо .. сервиза за Мерцедеси който е .. да не правя реклама така го пиша
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#22
Posted 10 April 2016 - 23:20
Момчето от което взех колата ми обясни че бутона е развален и даже ми показа че е изкарал някаква част от там.
#23
Posted 11 April 2016 - 00:26
Тогава 0886 050 497 - Боби , аз съм ти дал телефона
питай го дали може да ти го оправи или да ти помогне по някакъв начин
Успех
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#24
Posted 20 April 2016 - 21:29
Колеги пробвах бутон старт/стоп който се монтира на гнездото където влиза ключа но се оказа че иска програмиране. Къде ще ме насочите?
http://www.ebay.com/...mpXFDQx&vxp=mtr
#25
Posted 20 April 2016 - 22:14
Тоя бутон няма да стане за твоята кола. Няма как да се препрограмира.
Edited by madwifi, 20 April 2016 - 22:15 .
#26
Posted 21 April 2016 - 12:20
А ако взема нова топка за скоростния лост с работещ бутон трябва ли да се програмира?
#27
Posted 21 April 2016 - 17:41
Самия бутон не иска програмиране. Ти сигурен ли си че проблема ти е в бутона на скоростния лост?
#28
Posted 21 April 2016 - 23:17
Всичко останало по кейлеса работи. От скоростния лост е махната платката и бутончето, стои само лъскавата пластмаса на която пише старт стоп.
#29
Posted 02 May 2016 - 20:26
В лоста няма платки и други работи, само един прост бутон. Специфично е поставянето на тоя скапан бутон, трябва да се внимава с крачетата на бутона да влязат правилно в гнездата им. Моята карта е монтирана някъде в колата, дори не я знам къде е, но пък си работи. Най добре работи задна дясна врата, само като си протегна ръката към дръжката и отключва, а заключването става с натискане на бутончето в дръжката.
#30
Posted 02 May 2016 - 23:18
При мен проблема беше в бутончето, крачетата му бяха се разпоили и затова не сработваше. Просто ги запоих, почистих връзките и си тръгна Като се махне пластмасовото капаче на което пише старт стоп има малко бутонче което е запоено на платка на другия край на която има 2 метални крачета дълги около 1,5см които влизат в скоростния лост. Като се махне скоростния лост се виждат ясно 2те дупчици където влизат крачетата на върха на металния лост. Най-елементарния начин да проверите дали проблема е в бутона е да направите връзка/мост между 2те дупчици. Ако колата реагира значи проблема е в бутона. Често срещан проблем доколкото четох по чуждите форуми е че клеясват каналчетата и се налага да се пръснат с контактен спрей.
ПС: Кейлеса е голямо удобство, както каза по-горе един колега - не се отказвайте от него!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users