ако картата е вътре значи всеки може да ти отвори колата...
KEYLESS go?
Започната от skuns, 23 окт 2013 - 18:17:38
46 мнения по тази тема
#31
Публикувано 02 май 2016 - 23:19
#32
Публикувано 03 май 2016 - 13:21
Ако картата е вътре не би трябвало да можеш да заключиш колата отвън. Поне при мене (аз съм само с ключ, но не вярвам при картите от по-старите кейлеси да е по-различно) колата разпознава прекрасно къде е ключа и ако усети, че е в колата при опит за заключване отвън дисплея на таблото светка в червено и пищи, че ключа е все още в колата. Във всяка врата има по една антена и в задния капак е петата антена - и с тяхна помощ се определя позицията на ключа. Принципно това поне на мен ми се струва адекватното поведение. Иначе каква ще е логиката да се заключи колата отвън докато ключа е още вътре? Не виждам много смисъл в такова нещо... Да не говорим, че ако това е така то на практика колата няма как да познае при отключване кой я отключва, а това означава, че всеки приближил се до дръжките на вратите ще може да ти я отвори и подкара...
Този пост е редактиран от koleto_70: 03 май 2016 - 13:26
#33
Публикувано 16 май 2016 - 17:17
Карта нямам, колата се заключва без проблем, но отключва само от човека с ключ в джоба. Двама сме до колата, човека без ключ дърпа дръжката, но не се отключва.
Някакви предположения?
#34
Публикувано 16 май 2016 - 17:46
Какво в същност питаш? Смяташ описаната от теб ситуация като проблем и търсиш решение? Ако е така - то спри да търсиш решение - колата се държи съвсем логично. Както казах по-горе във всяка врата има антена и колата познава къде и се намира ключа. Естествено, че ако не е до вратата, която някой се опитва да отвори тя ще си остане заключена... Иначе във всеки един момент някой може да те издебне докато си около нея да я отвори и отмъкне нещо от вътре...
#35
Публикувано 16 май 2016 - 20:58
Ако четеш правилно ще разбереш че не ти задавам въпрос. Отговарям на твоето предположение, как някой щял да влезе в колата докато се мотам покрай нея.
Казвам също че картата е някъде в нея, не че оставям ключа в нея и я заключвам! Ма кой да чете.
#36
Публикувано 16 май 2016 - 20:59
Естествено, че ако не е до вратата, която някой се опитва да отвори тя ще си остане заключена... Иначе във всеки един момент някой може да те издебне докато си около нея да я отвори и отмъкне нещо от вътре...
#37
Публикувано 17 май 2016 - 18:58
.... Казвам също че картата е някъде в нея, не че оставям ключа в нея и я заключвам! Ма кой да чете.
Това казах, че е малко вероятно да е така и казах и защо е малко вероятно та незнам КОЙ? точно НЕ чете... Ще обясня по-подробно. Има 2 системи кейлес - първо поколение (когато се появиха) бяха с карта, към която в комплект се предоставяше и нормален ключ. При нея колата можеш да си я ползваш само с картата без изобщо да ти е необходим ключа! Ако картата работи имаш кейлес ако не работи си ползваш ключа като стандартен такъв, но нямаш екстрите на кейлеса. В този случай ако картата ти работи и е в купето на колата (както ти твърдиш, че е монтирана някъде) колата няма да позволи да я заключиш отвън. Системата е така направена, че да не можеш да заключиш картата вътре защото за отключването, колата трябва да прочете активна карта ОТВЪН до вратата, която някой се опитва да отвори и от съображение за сигурност - защото ако някой ти разбие стъклото може да влезе и спокойно да ти подкара колата. В по-късната кейлес система има само ключ, като функционалността на картата е вградена в него и картите бяха премахнати. Съответно всичкото това, което написах за картата се отнася при тях за ключа - отключва се само вратата до която е най-близо ключа и не можеш да заключиш ключа вътре... Точно това поведение, което ти описваш и поради което явно твоята система е от вторите - без карта, а само с ключ... Не съм много убеден, но май някъде бях чел, че първите системи с карта и ключ могат да се препрограмират и да работят само с ключ от второто поколение кейлеси и картата да стане излишна... Ето едно материалче, който е заинтересован да разгледа и да види що е то кейлес го карта и как работи тя:
http://bayhas.com/me...keylesscard.htm
Този пост е редактиран от koleto_70: 17 май 2016 - 19:00
#39
Публикувано 18 май 2016 - 08:20
Ами W221 се появява за пръв път някъде края на 2005-та ако не се лъжа. Моята 220-ка е 2003-та и е с второто поколение кейлеси - само с ключ, така че май наистина 221-ците нямат вариант с карти...
#40
Публикувано 19 май 2016 - 09:31
Картите при 221 и 222 ги няма защото скоростния лост не е доло както е на 220 и реално няма къде да сложат копчето за палене
#41
Публикувано 22 април 2019 - 09:32
Здравейте колеги,
тези дни се сдобих с w220 2003 година s keyless но незнам с кой вариант съм имам само един ключ другите са изгубени дали съм имал карта или е второто поколение в ключа как може да се разбере.
като натисна старт стоп бутона на лоста ми дава Key not recognized. иначе с рибката си паля без проблем.
#42
Публикувано 22 април 2019 - 10:06
Доколкото знам 2004 започват с ключа. Преди това са с карта.
#43
Публикувано 22 април 2019 - 13:01
Сами, моята е 2003 и е с ключ само. Някъде по средата на 2003-та започват да ги правят така... По въпроса - силно препоръчвам да се отиде в Силвърстар и там да се провери какво е състоянието на системата - още повече, че е наличен само един ключ. Ако не иска да пали от бутона, много е вероятно да е била с карти, но има и вероятност, ключът с който са я продали да не е от нея и да е допълнително обучен да може да я отключва и пали. Задължително трявба да бъде спрян достъпа на предишните ключове и т.н... Все неща за които аз лично не бих се доверил на майстори със Стар диагноза. Най-добре е в официалния сервиз да се направи това, за да си носят те отговорността ако нещо не се получи както трябва, а вероятността това да се случи е голяма ако се прави от човек без опит... Също така препоръчвам да се поръча и втори ключ в Силвърстар. Не е евтино, но пък рискът да не може да се ползва колата ако се скапе единствения ключ не си заслужава.
#44
Публикувано 23 април 2019 - 00:10
Здравейте колеги,
тези дни се сдобих с w220 2003 година s keyless но незнам с кой вариант съм имам само един ключ другите са изгубени дали съм имал карта или е второто поколение в ключа как може да се разбере.
като натисна старт стоп бутона на лоста ми дава Key not recognized. иначе с рибката си паля без проблем.
Щом изписва key not recognized, значи си с новия ключ с вграден чип. При мен изписва (когато картата не е в мен), че не разпознава картата и картинката е на карта (W215 2002)
Вероятно си с ключ дубликат, правен от някой ключар. Много малко ключари могат да програмират кйилес чипове, обикновено правят нормален ключ и функционалността сприра да работи.
Послушай Колето, иди в Силвър Стар и виж какво се случва, колко активни ключа има колата и прочие.
Като цена, последно поръчвах за една 204ка, и след отстъпките излезна на 520лева.
П.П. Кийлес картите се обучават (синхронизират с колата). Има процедура, която лично аз съм тествал и при мен сработи. При покупката на колата, едната карта не работеше, мислех че не е от моята кола, понеже я получих в последствие. Поиграх си и я подкарах.
#45
Публикувано 25 април 2019 - 23:59
Благодаря много Bat Andi за изчерпателния отговор радвам се много че съм с само с ключ а не и карта колата е 10.2003 г. излезнала от завода, но наистина не е явно оригиналния защото рибката е от новите мислех че платката ше е оригиналната вътре ама нейде.
На по късен етап ше се занимавам с силвър стар и keyless, че сега освен радиатор ще трябва да мисля по въпроса с перката защото ги няма високите обороти а само на ниски върти.... и в задръстванията дига 100-110 градуса.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни