Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Инфо за Heater Booster на CDIПечката на CDI-тата


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 KoZmo

KoZmo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 366 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шопландия
  • Интереси:Mercedes-Benz |Y|
  • Автомобил:
    2001' MB W210 - E 220 CDI

Публикувано 21 октомври 2013 - 14:00

Здравейте,

 

Може би повечето от Вас, които карат CDI са забелязали, че в пепелника имат едно такова копченце:

 

13%20jan%20016.jpg

 

До колкото съм запознат - това е за изключване на "печката", която се включва сама, ако външната температура е под 5 градуса, защото CDI-тата имат високо КПД и загряват бавно...

 

Имам няколко питания:

 

Тази печка работи на нафта или е някакъв вид електрически нагревател (подобно на подгревните свещи, може би ? ).

При тези от Вас, при които работи - след колко време се усеща да духа топло от парното - примерно 2-3 минути / 1 километър ?

Къде физически се намира този елемент, които подгрява водата и как можем да знаем фактически дали работи ?

Ако някой може да даде снимчица, че чичо Гугъл нещо не ме ориентира...

 

Благодаря предварително !

 

 

Прикачени файлове


  • 0

#2 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2013 - 14:23

OM611DE22LA:

Подгрева се пуска при 8°C и под 70° температура на антифриза

Baureihe 210: Подгрева използва гориво (истинска печка както при 202)

Baureihe 203: Електрическо подгряване.

 

OM646DE22LA:

Подгрева се пуска при 8°C и под 70° температура на антифриза, но мотора генерира и повече топлина.

Baureihe 211: PTC елемент във въздушния канал на парното. Мотора не се подгрява, а само въздуха. 1700 вата мощност на Елемента

Baureihe 203: Електрическо подгряване на антифриза (подобно на подгревна свещ). OM646 има по малко антифриз и малкия кръг на охлаждане е по малък от на OM611. Подгрява за по малко от минута.

Baureihe 204: Електрическо подгряване на антифриза  (подобно на подгревна свещ) и още по малък кръг на антифриза.

 

http://www.motor-tal...chmentId=683113


Този пост е редактиран от Bat Andi: 21 октомври 2013 - 14:25

  • 1

#3 KoZmo

KoZmo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 366 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шопландия
  • Интереси:Mercedes-Benz |Y|
  • Автомобил:
    2001' MB W210 - E 220 CDI

Публикувано 21 октомври 2013 - 15:15

Да, забравих да спомена, че моя е OM611 ( 220 CDI - W210 - 2001г.)

 

Демек подгрева използва гориво (истинска печка както при 202)...

 

А как мога да разбера дали работи и къде физически се намира под капака ?


Този пост е редактиран от KoZmo: 21 октомври 2013 - 15:18

  • 0

#4 KoZmo

KoZmo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 366 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шопландия
  • Интереси:Mercedes-Benz |Y|
  • Автомобил:
    2001' MB W210 - E 220 CDI

Публикувано 21 октомври 2013 - 15:44

След доста ровене в нета, май намерих на W210 за какво иде реч. (see attached)

 

Намира се под пластмасовия капак до казанчето за антифриза...

 

Остава да разбера дали работи - най-лесно ми изглежда някоя студена сутрин да запаля колата и да видя дали грее маркучите...

 

Нека който има подобна да сподели опит, защото на повечето места, които четох - на хората не им работи от много отдавна....

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от KoZmo: 21 октомври 2013 - 16:11

  • 0

#5 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2013 - 15:53

Това инфо го взех от един немски форум, не е официално нито мой опит, направи ми впечатление че е подробно описано...

Сподели дали е така, аз съм свалял единствено истинска печка от 211, но тя е в калника.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни