Здравейте, може ли да ми дадете мнения относно Clk-като.
Искам ръчка ,защото карам спортно.
Притеснява ме това,че е на килограмите на E (211) 270cdi и дали ще бъде пъргава?
Относно здравината как е ?
Публикувано 15 октомври 2013 - 16:58
Здравейте, може ли да ми дадете мнения относно Clk-като.
Искам ръчка ,защото карам спортно.
Притеснява ме това,че е на килограмите на E (211) 270cdi и дали ще бъде пъргава?
Относно здравината как е ?
Публикувано 18 октомври 2013 - 20:05
Здравей.
Колата на която си се спрял не е никак лоша, аз карам такава от месец и нещо и имам добри впечатления от нея. (за сега!)
Моята е 270cdi само че е автоматик. Виждам че пише че караш А3 дюза помпа 131 к.с., която е с доста нервен мотор, и едва ли clk-то че те впечатли с ускорение. Приятелката ми кара а3 140к.с. и е много по пъргава от моята. Иначе колата е доста прилична, ако попаднеш на хубав екземпляр, ще се отвозиш с нея. Относно здравината, съм чул че са здрави коли (освен ако не вземеш някоя на 1 милион километра, върната на 170 хиляди, карана от некоя баба ).
Като ходиш да гледаш някоя, гледай рейката, това им е слабото място, моята като я взех беше хвърлила рейка, но имам гаранция и ми я смениха.
Разхода на гориво също ще е малко по голям от този на аудито, при мен предимно с градско каране ми дава среден разход около 9/100.
Друго не мога да се сетя сега да ти напиша, ако имаш някакви конкретни въпроси - пиши!
Публикувано 18 октомври 2013 - 21:15
Относително кекаво окачване ако караш с джанти над 18. Не е покъртително скъпо за поддръжка
Рейка... не знаех, че им е слабо място, за мен си е точно толкова надеждна колкото всяка друга.
Имат едно съединение преди охлюва, от където пръска масло понякога, евтино и елементарно за смяна. Виждал съм го веднъж само да сцепи.
Публикувано 19 октомври 2013 - 09:15
Благодаря за отговорите.Относно автомата само хубави думи чувам.Търся avangard ,а рядко излиза ръчка така че съм се примирил
Относно пъргавината мисля да посетя след време да посетя Оverdrive.Карам главно градско ,а при автомата точно тогава е удоволствието.
Казаха ми ,че третия стоп много горял а смяната била 200лв. Разхода ме устройва. Карах E 270cdi 2003-та avangard много ми хареса,но ми идва голяма за в града и ми е малко пенсионерска затова се спрях на clk-ато. А това за бабите на почти всяка кола го казват ама баба с clk ми звучи нереално задължително през Балкан Стар минавам за да няма по- късни изненади Ако се сетя нещо ще питам.
Публикувано 19 октомври 2013 - 11:48
Да, някои модели страдат без особена причина от 3тия стоп. Сменя се елементарно, за 10 минути. Напрежението в пластмасата спрямо ламарината го напуква.
Зависи как го намериш: 80-200лв. за оригинален. Неоригинални няма.
Публикувано 20 октомври 2013 - 12:36
Що не гледаш CLK500. Пък после пак помисли за нафта и ръчна скоросна кутия ако имаш желание.
Публикувано 20 октомври 2013 - 19:46
С удоволствие ,но ми е извън бюджета и няма как да го храня с 20 градско.За такъв мотор е грехота да се кара на газ.Иначе са ме возили в cl600 кефа е много голям от големия бенз да не говорим като се сложи хубава генерация
Публикувано 21 октомври 2013 - 19:35
Относно третия стоп, мисля че е проблем само при E класите, за CLK Някъде четох че по-качествени били. Аз лично имах "удоволствието" да сменявам 3-ти стоп на Е класа, 278 лева ми поискаха.
Като цяло колата не е лоша, автомата казват че е надежден, лично аз мисля моята да я направя към 200 коня, мисля че ще е малко по-добре от сега.
Ако вземеш качи снимки да я видим.
Публикувано 21 октомври 2013 - 23:28
Аз съм карал такова CLK270 автомат няколко седмици и беше доста приятно. Не е много бързо, но въртящият момент е висок и дава мощен старт. Двигателят е добър, но провери хубаво, защото ако има проблем с дюзите примерно една струва от 500 лева нагоре в зависимост от марката, а в най-лошия случай може да ти трябват 5. Иначе другите неща не са скъпи - има много OEM заместители на прилични цени - приемерно амортисьор Sachs - 160 лева, преден носач лемфьордер 120 лева, дискове TRW - 150 лева комплект и т.н.
Ако ползваш оригинални части цените горе долу са с 50% над добрите OEM заместители.
Що се отнася до CLK500, каквото имам в момента ако си вземеш такова - няма да съжаляваш. Старият M113 двигател е жесток, ускорението е много приятно, а ако го караш леко и спокойно харчи 10/100. Разбира се ако го натискаш много ще стигнеш 20/100, но това е максимума горе долу. На извън градско съм стигал около 15.5/100 - но това при разстояние 400 km и средна скорост 190 km/h - т.е. основно се движиш с 220. Ето ти снимка от тази Неделя да видиш, че ако внимаваш разходът не е страшен. Това е обикаляне в София - по обяд, без задръствания. Лошото е че трудно се намират в БГ.
Публикувано 24 октомври 2013 - 12:20
Това няма как да го повярвам аз карам Mercedes clk 240 (w209) и най-добрият ми разход за момента е 11.5 - 12 литра на 100 км извън градско. В града ми дава 17- 20 на 100 км.
Сега ако си взимах кола щеше да е CLK 500 или clk 320 щеше да върви повече и да харчи по-малко.
А да забравих да спомена, че е автомат.
Веднага бих го бартеросал за 320 или 500...
Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 24 октомври 2013 - 13:24
Публикувано 11 септември 2016 - 10:01
Еее тоя разход тука малко ми изглежда нереален , пък и виждам че е от 18 км. само . И не гледайте какво показва борд-а . Напълнете я изгорете горивото разделете на километрите и това ви е разхода . А борд-а мога да го накарам да ти показва и 5/100 и да се движиш с 200 ,но в резервоара нещата ще бъдат "малко " по - различни .
Публикувано 17 септември 2016 - 01:54
Публикувано 17 септември 2016 - 10:22
По бордови компютър е добре. Ама по-колонка се оказва май, че е по-висок. Поне при мен е така.
Публикувано 18 септември 2016 - 02:04
Публикувано 24 септември 2016 - 20:41
Разхода на ЦЛК500 варира много. По бордкомпютър е прекрасен, на Ришкия проход с 3ма човека и нормално каране ми е падала 9/100, хубавото на големия мотор е че върви с много малко газ. Естествено има отклонение от борда - д/г около литър нагоре. Моята я карам на газ, там положението е доста по-различно - отклонението от борда е +30%. Последно Бургас - София ми даде 19.6 разход с 200+ км/ч. Градско е повече, но аз си го настъпвам. С нормално каране извън градско разхода е около 13-14 на газ и 10-11 на бензин, в града 15-20 зависи от трафика. Само че такава кола си е трудно да я караш нормално, удоволствието от шофирането е голямо и високия разход на газ се преглъща, но на бензин ако я караш не си заслужава - 40лв на 100км. Моя съвет е да посъбереш още малко пари и да търсиш 500, там обикновено и екстрите са повече. Ако решиш пиши на ЛС, ще ти кажа от тези които се продават коя е читава понеже моята я вземах началото на годината и преди това съм ходил да ги гледам почти всичките които и сега се продават
Този пост е редактиран от r1der: 24 септември 2016 - 20:45
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни