Здравейте, може ли да ми дадете мнения относно Clk-като.
Искам ръчка ,защото карам спортно.
Притеснява ме това,че е на килограмите на E (211) 270cdi и дали ще бъде пъргава?
Относно здравината как е ?
Публикувано 15 октомври 2013 - 16:58
Здравейте, може ли да ми дадете мнения относно Clk-като.
Искам ръчка ,защото карам спортно.
Притеснява ме това,че е на килограмите на E (211) 270cdi и дали ще бъде пъргава?
Относно здравината как е ?
Публикувано 18 октомври 2013 - 20:05
Здравей.
Колата на която си се спрял не е никак лоша, аз карам такава от месец и нещо и имам добри впечатления от нея. (за сега!)
Моята е 270cdi само че е автоматик. Виждам че пише че караш А3 дюза помпа 131 к.с., която е с доста нервен мотор, и едва ли clk-то че те впечатли с ускорение. Приятелката ми кара а3 140к.с. и е много по пъргава от моята. Иначе колата е доста прилична, ако попаднеш на хубав екземпляр, ще се отвозиш с нея. Относно здравината, съм чул че са здрави коли (освен ако не вземеш някоя на 1 милион километра, върната на 170 хиляди, карана от некоя баба
).
Като ходиш да гледаш някоя, гледай рейката, това им е слабото място, моята като я взех беше хвърлила рейка, но имам гаранция и ми я смениха.
Разхода на гориво също ще е малко по голям от този на аудито, при мен предимно с градско каране ми дава среден разход около 9/100.
Друго не мога да се сетя сега да ти напиша, ако имаш някакви конкретни въпроси - пиши!
Публикувано 18 октомври 2013 - 21:15
Относително кекаво окачване ако караш с джанти над 18. Не е покъртително скъпо за поддръжка
Рейка... не знаех, че им е слабо място, за мен си е точно толкова надеждна колкото всяка друга.
Имат едно съединение преди охлюва, от където пръска масло понякога, евтино и елементарно за смяна. Виждал съм го веднъж само да сцепи.
Публикувано 19 октомври 2013 - 09:15
Благодаря за отговорите.Относно автомата само хубави думи чувам.Търся avangard ,а рядко излиза ръчка така че съм се примирил ![]()
Относно пъргавината мисля да посетя след време да посетя Оverdrive.Карам главно градско ,а при автомата точно тогава е удоволствието.
Казаха ми ,че третия стоп много горял а смяната била 200лв. Разхода ме устройва. Карах E 270cdi 2003-та avangard много ми хареса,но ми идва голяма за в града и ми е малко пенсионерска затова се спрях на clk-ато. А това за бабите на почти всяка кола го казват ама баба с clk ми звучи нереално
задължително през Балкан Стар минавам за да няма по- късни изненади
Ако се сетя нещо ще питам.
Публикувано 19 октомври 2013 - 11:48
Да, някои модели страдат без особена причина от 3тия стоп. Сменя се елементарно, за 10 минути. Напрежението в пластмасата спрямо ламарината го напуква.
Зависи как го намериш: 80-200лв. за оригинален. Неоригинални няма.
Публикувано 20 октомври 2013 - 12:36
Що не гледаш CLK500. Пък после пак помисли за нафта и ръчна скоросна кутия ако имаш желание.
Публикувано 20 октомври 2013 - 19:46
С удоволствие ,но ми е извън бюджета и няма как да го храня с 20 градско.За такъв мотор е грехота да се кара на газ.Иначе са ме возили в cl600 кефа е много голям от големия бенз да не говорим като се сложи хубава генерация ![]()
Публикувано 21 октомври 2013 - 19:35
Относно третия стоп, мисля че е проблем само при E класите, за CLK Някъде четох че по-качествени били. Аз лично имах "удоволствието" да сменявам 3-ти стоп на Е класа, 278 лева ми поискаха.
Като цяло колата не е лоша, автомата казват че е надежден, лично аз мисля моята да я направя към 200 коня, мисля че ще е малко по-добре от сега.
Ако вземеш качи снимки да я видим.
Публикувано 21 октомври 2013 - 23:28
Аз съм карал такова CLK270 автомат няколко седмици и беше доста приятно. Не е много бързо, но въртящият момент е висок и дава мощен старт. Двигателят е добър, но провери хубаво, защото ако има проблем с дюзите примерно една струва от 500 лева нагоре в зависимост от марката, а в най-лошия случай може да ти трябват 5. Иначе другите неща не са скъпи - има много OEM заместители на прилични цени - приемерно амортисьор Sachs - 160 лева, преден носач лемфьордер 120 лева, дискове TRW - 150 лева комплект и т.н.
Ако ползваш оригинални части цените горе долу са с 50% над добрите OEM заместители.
Що се отнася до CLK500, каквото имам в момента ако си вземеш такова - няма да съжаляваш. Старият M113 двигател е жесток, ускорението е много приятно, а ако го караш леко и спокойно харчи 10/100. Разбира се ако го натискаш много ще стигнеш 20/100, но това е максимума горе долу. На извън градско съм стигал около 15.5/100 - но това при разстояние 400 km и средна скорост 190 km/h - т.е. основно се движиш с 220. Ето ти снимка от тази Неделя да видиш, че ако внимаваш разходът не е страшен. Това е обикаляне в София - по обяд, без задръствания. Лошото е че трудно се намират в БГ.

Публикувано 24 октомври 2013 - 12:20
Това няма как да го повярвам аз карам Mercedes clk 240 (w209) и най-добрият ми разход за момента е 11.5 - 12 литра на 100 км извън градско. В града ми дава 17- 20 на 100 км.
Сега ако си взимах кола щеше да е CLK 500 или clk 320 щеше да върви повече и да харчи по-малко.
А да забравих да спомена, че е автомат.
Веднага бих го бартеросал за 320 или 500...


Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 24 октомври 2013 - 13:24
Публикувано 11 септември 2016 - 10:01
Еее тоя разход тука малко ми изглежда нереален , пък и виждам че е от 18 км. само . И не гледайте какво показва борд-а . Напълнете я изгорете горивото разделете на километрите и това ви е разхода . А борд-а мога да го накарам да ти показва и 5/100 и да се движиш с 200 ,но в резервоара нещата ще бъдат "малко " по - различни .
Публикувано 17 септември 2016 - 01:54



Публикувано 17 септември 2016 - 10:22
По бордови компютър е добре. Ама по-колонка се оказва май, че е по-висок. Поне при мен е така.
Публикувано 18 септември 2016 - 02:04
Публикувано 24 септември 2016 - 20:41
Разхода на ЦЛК500 варира много. По бордкомпютър е прекрасен, на Ришкия проход с 3ма човека и нормално каране ми е падала 9/100, хубавото на големия мотор е че върви с много малко газ. Естествено има отклонение от борда - д/г около литър нагоре. Моята я карам на газ, там положението е доста по-различно - отклонението от борда е +30%. Последно Бургас - София ми даде 19.6 разход с 200+ км/ч. Градско е повече, но аз си го настъпвам. С нормално каране извън градско разхода е около 13-14 на газ и 10-11 на бензин, в града 15-20 зависи от трафика. Само че такава кола си е трудно да я караш нормално, удоволствието от шофирането е голямо и високия разход на газ се преглъща, но на бензин ако я караш не си заслужава - 40лв на 100км. Моя съвет е да посъбереш още малко пари и да търсиш 500, там обикновено и екстрите са повече. Ако решиш пиши на ЛС, ще ти кажа от тези които се продават коя е читава понеже моята я вземах началото на годината и преди това съм ходил да ги гледам почти всичките които и сега се продават ![]()
Този пост е редактиран от r1der: 24 септември 2016 - 20:45
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни