Дойде зимата почти и разхода на бензин скочи неимоверно. Тъй като карам колата на предимно къси разстояния от километър и половина до макс 5 ми става все по-трудно със загряването. Колата е газифицирана и обръща на газ след 1вата, чертичка (около 50 градуса). Лятото над 3000км съм изкарал с 20-25л. бензин. Сега обаче бензин/газ сипвам по равно. Та идеята ми е да преместя нагревателя от казанчето за вода за чистачките в разширителния съд на антифриза. За тези, които ще ме нарекат дребнав ще им кажа, че ми е през (бип) кво си мислят. А за тези, които проявяват някакъв интерес към темата ще споделя, че смятам да изкарам и други ползи от операцията. Елеминиране на студения старт (ще го пожалиме мотора) и по-бързо ще почне да духа топлото в купето, което за мен си е + , предвид, че нямам подгрев на седалките (кожени са и са ледени).
Предполагам, че нагревателчето директно няма да влезне в разширителния съд, така че съм готов да го заменя с друг (било то и от друга марка). Въпросът ми е какъв е принципът на работа на този нагревател ? При определена температура ли се включва ? Ако да, то на контакт включва ли се или трябва да запалиш задължително?
Този пост е редактиран от Subsonic: 11 октомври 2013 - 21:44
малко цензура